Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Je ziet bij die kanonnen jouw mannen staan die ermee bezig zijn, je ziet ook zo'n balkje vullen, maar die trollen slopen jouw mannetjes, die moet je dus tegenhouden. Als je dat doet en het balkje is gevuld dan kun je de kanonnen aansteken. Beter dan dit kan ik het niet uitleggen...als je dit niet bekend voorkomt, dan kan het ook zijn dat ik het verkeerde level voor me heb, maar volgens mij niet...

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Mike 23 : idd even wachten totdat de elven het kanon hebben goed gedraaid. Verder moet je niet die vuurballen schieten maar de vlam gebruiken om de kannonen aan te steken ( dit doe je met de linker trigger ). Vlam even goed op lontje richten en hij moet aan gaan.

@ EddyPutte : Klopt tot level eindigt. Aangezien je Co-op aan het spelen bent en je het level gehaald hebt, houdt het op of begint het opnieuw. Om het volgende level in Co-op te spelen moet je het volgende level selecteren via het menu. Let wel dat je de levels eerst in single player hebt uitgespeeld, anders kan je de volgende levels niet selecteren.

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  3. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    als ik die screens moet geloven lijkt t me wel een leuke game
    maar ik heb t demootje van deze game gespeeld en die sprak me niet echt aan wel jammer

4. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo dan ook niet een goede afspiegeling van de game. De demo vond ik inderdaad ook grauw en saai... maar het echte spel is veel leuker en veel avontuurlijker(als dat een goede benaming is):)

5. mike 23

mike 23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    taab en jediwizz thanks t was echt simpel nu 40 below proberen te scoren maar weet niet hoe ik in die boom moet klimmen, en trouwens nog iets hoe kom ik bij de grote boom in the forgotten forest die bal gaat steeds uit elkaar ik krijg m niet over t water dan moet je daarmee die takken raken neem ik aan maar ja ik probeer wel groetjes mike 23

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Mike 23 : Die boom in dat sneeuw dorp kun je beklimmen met Chilla. Boom in Forgotten Forest kan je nu nog niet in, heb je eerst Snare voor nodig.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vast een enorme nOOb vraag: maar hoe kom ik bij mijn inventory? Heb nu twee keer een elemental-fruit-zoekkrantje (even de exacte naam vergeten), maar heb geen flauw idee hoe ik erbij kom.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als ik mij niet vergis, hangen die naast de winkel waar je ze koopt, aan een paaltje o.i.d. :)

9. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net eindelijk Rank A gehaald op Thorn's Castle en Forgotten Forrest. Had 128,195,147 punten op Thorn's Castle, en 16,833,882 punten in Forgotten Forrest. :) Nu de rest nog...

http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=1691138

Daar staan goede tips en zelfs filmpjes.

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  10. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vanaf 2 december maar nog steeds niet uitgespeeld,kheb er ook geen tijd voor want vrijdag komt DOA4 uit:D.
    ben wel bijna op het einde,ik heb net snare erbij gekregen:D

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Net Thorn's airship op A-ranking gehaald. Wilde Thorn's Pass ook gelijk doen, maar ben 2 keer op het allerlaatste stukje doodgegaan. Had ruim 700 miljoen punten!! :'-( Zal het morgen weer eens proberen, gaat vanavond steeds slechter...

Speel het nu trouwens al 28,5 uur en ik ben nog steeds niet klaar. Moet nog 3 elemental fruits (waarschijnlijk is dat 1 grote fruit, zeer vervelend), 2 health elixers en nog 3 A-rankings... :)

12. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, mooi spel zeg. De graphics zijn echt de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. Hoeveel verschillende werelden zijn er?

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Drazic2005nl : Er zijn 6 levels/werelden en dan nog eens Enchanted Kingdom en de Badlands.

14. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij dat stukje dat ik net SNARE erbij heb gekregen,hoever ben ik in het spel???

15. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Redelijk ver, denk zo'n 80%, maar daarnaast heb je ook nog die extra's die je kan verzamelen.

16. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag net dat je bij Snow Temple de 'music player' kan unlocken. Heeft iemand deze al? En kan je daarmee dan al het muziek uit het spel luisteren ofzo? Er zit best mooi muziek in het spel namelijk.

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  17. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    vet,ben gister weer een heel stuk verder gekomen,ben nu bij thorn's airship:D

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt zo'n geweldig spel!! Ik heb gisteravond nog net Coralis verslagen, en maaan dat was vet!! Ben echt heel erg benieuwd wat ik verder nog kan verwachten!

19. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Dan duurt het niet lang meer ;)

20. zeroping

zeroping -= uNLeashed =-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Kameo net uitgespeeld en ben bezig met het verzamelen van de laatste Elixir of Life... maar nu heb ik er 10 van de 12 en de laatste 2 kan ik niet vinden. Ik ben zo gefrustreerd dat ik er al meerdere walkthroughs bij heb gehad, maar alle 12 locaties heb ik gehad ik weet het zeker!

De enige waarover ik twijfel is die in Mountain Falls waarbij je een Elixir of Life kan krijgen bij Scooner's hut.

Heeft iemand anders dit ook??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina