1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook net eindelijk kameo uitgespeeld,in totaal 11 uur en 18 minuten over gedaan,maarja...ik moet nog 80 elemental fruits zoeken en 10 elixer of life,en ik moet nog alle andere costumes van iedereen krijgen(kheb er nog geen 1:mad:)........thorn heb ik trouwens in 1 keer verslagen:D

2. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie thorn verslagen?
    ik heb hem de hele tijd bestookt met de bommen van Thermite, weet niet of dat de goede manier is:p

3. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik met 40below,gewoon de hele tijd die draaimove doen met die grote sneeuwbal:D......was heel makkelijk

4. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan costumes? Hoeveel zijn er? En hoeveel van die dorpjes zijn er trouwens?

Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Net de game uitgespeeld na iets meer dan 13 uur. Heb verder alles gehaald, op 3 Elemental Fruit na... Damn, dat gaat nog lang duren voor ik die heb.

Tip om Thorn te verslaan: Doe je L+R aanval met Rubble. Dus, dat je alle stenen op hem af schiet. Als het niet in een keer gaat, meteen erna nog eens. Ik had hem zo verslagen!

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ drazic2005 : Die costumes krijg je door in score attack hoge scores te halen. Hoeveel punten je nodig hebt kun je zelf nakijken bij de spiegel in the chamber of living portraits. Als je in de spiegel kijkt kun je per level zien wat je unlockt en bij welke score. Als ik me niet vergis zijn er 4 dorpjes.

7. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat je die costumes alleen kon kopen in de dorpjes,maarja....weer wat erbij geleerd:D

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Costumes?
    Wat voor costumes zijn dat dan? Voor Kameo of voor je Warriors, want die kan ik niet vinden.

Ik heb hem overigens net uitgespeeld. Zijn er nou eigenlijk nog veel dingen die je kan doen? Ik had overigens in diverse trailers nog in de Badland's inplaats van een paard een soort Dinosaurus gezien waar je op kon rijden. Weten jullie hier meer van? Paard rijden is wel leuk, en Dino's zijn ook cool:cool: Weet iemand hier meer van, of is die nog geschrapt op het laatst?

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vooir ieder personage is er een alternatief pakje. :)

Na het uitspelen... Kun je voor de A-rankings gaan.
    Of je gaat alle Elemental Fruits zoeken.
    Of je gaat alle Elixers zoeken.
    Of je gaat alle 4 die edelsteen dingen zoeken.
    Of je gaat alle eindbazen co-op verslaan.

Nog wel iets te doen dus. ;)

10. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Costumes voor Kameo moet je unlocken met Score Attack. De skins voor de warriors kan je vinden in de wereld óf ook unlocken met Score Attack. :)

Die dino zit trouwens nog steeds in het spel. Ik ben hem één keer tegengekomen tijdens zo'n groot gevecht in de Badlands, hij heeft een kannon op z'n rug en rent ook best snel. Volgens mij zijn er maar 1 of 2 momenten waar je de dino kan tegenkomen. :'-(

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( :'-(

Damn, dat is balen. Ik had hem nog niet gezien jammergenoeg. Maar unlocken met Score attack? Waar kan ik ze ophalen dan?

12. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat van die dino had ik ergens gelezen, ik ben hem ook maar 1 keer tegengekomen dus volgens mij klopt dat wel.

Score Attack kan je spelen als je in de chamber of living portraits bent, daar hangt een grote 'spiegel/schilderij' achteraan waar je een level kan kiezen. Ook staat erbij hoeveel punten je moet halen om een bepaalde skin of costume te unlocken. Deze kan je dan selecteren in je Wotnot Book.

Of bedoelde je iets anders?

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat bedoelde ik.
    Maar waar kan ik ''The Chamber of Living Portraits'' vinden?:cool:

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In zeg maar de eerste wereld, (waar de mystic ook zit), als je onder dat hek doorgaat niet meteen naar de teleport richting badlands, maar daarvoor naar rechts.

15. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1

Onder dat hek door met Pummel Weed en dan de eerste deur rechts.

EDIT: Ik lees zo over de reactie van Joene90 heen. |:- Maar ja, plaatjes zijn altijd makkelijker. :+

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  16. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen 1 keer de dino tegengekomen:mad:

17. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik ben maandag jarig, zit eraan te denken om Kameo te halen, maar zou ik dit wel doen?

18. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    1 antwoord.....JA

19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah het lijkt een beetje een kiddy game maar als je het speelt amaai.
    die kleuren de element warriors mmm en die muziek en het verhaal is ook niet mis.
    en de gameplay ook zeer leuk de warriors zijn allemaal goed te besturen buiten deep blue maar jah anders een fantastisch spel kopen gewoon

20. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Oki, thnx for de antwoorden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina