Kameo wordt verfilmd

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Panzerdelta, 8 nov 2005.

1. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmproductie bedrijf Maxmedia heeft bekend gemaakt dat zij de filmrechten van Kameo: Elements of Power hebben verworven. Zij zullen naar alle waarschijnlijkheid in 2006 een bioscoopfilm of animatie serie voor de TV uitbrengen. Verdere informatie ontbreekt momenteel nog.

Het denk ik wel een mooie film worden zeker als ze het animeren

Wat vinden jullie?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Kan wel wat leuks worden :) , kijk erg uit naar het spel.

En idd als ze het animeren hoop ik dat het in de stijl is als Shrek, alleen dan wel wat minder kinderlijk.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Animeren moeten ze wel doen jah.
    Precies de stijl die bij dit soort films/games hoort.

Halo, Kameo...
    Welk spel zal er volgen? :p

Ik ben opzich wel benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen, en of de Films ook interesant worden.
    Maar van mij mag het.

4. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het op zich wel leuk.
    Maar om iedere game nu te gaan verfilmen die een beetje topper is of blijkt te worden vind ik ook weer van ...ja.
    Ook is het vooral zo dat films gebaseerd op games nog altijd niet de beste zijn die het heeft

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Doom natuurlijk......alleen doom volgt die spellen niet op, die spellen volgen doom op. :9

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    KAAAA MEEEE HOOOO HEEE HAAAAAAAAAA. Hoe meer gamefilms, hoe beter. Heb ik tenminste een rede om een film te gaan checken

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb de film al gezien, vond uhm nou niet bepaalt geweldig maarja smaken verschillen.

Was er niet ook al een film van Dune, dacht dat dat de eerste film van een game was.

Hoop (en denk) dat er ook ooit 1 van Fable komt, aangezien die opzich ook wel een aardige hit was. En zich ook wel aardig leent voor een goeie fantasie film. :)

8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    mja gamefilms zijn vaak wel slecht...

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    wel vet al die gamefilms maar ik weet niet of het wat word want vaak is het niet egt veel soeps...

maar staat dit niet in een verkeerd forumdeel, mja zal wel weer aan mij liggen...

10. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Film lijkt me niet echt ideaal, zie meer in een animatieserie.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ???!!!!!! Ga jij even gauw je mond spoelen met zeep..!!! :)
    Dune is een boek. Waar een film op gebaseerd is en waarop dus ook een game gebaseerd is.
    Ik meen dat de allereerste film gebaseerd op een spel Super Mario Brothers was. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Hoe dan ook, ik heb niet hoge verwachtingen van deze verfilming, tot op heden zijn de meeste van dergelijke verfilmingen niet bepaald goed.
    Resident Evil/Apocalypse en de eerste Mortal Kombat zijn dan nog wel redelijk en die hebben mij zeker vermaakt, maar toch is dat eerder een uitzondering op de regel.
    Wil natuurlijk niet zeggen dat het voor Kameo ook gaat gelden.
    Ik hoop alleen dat Uwe Boll er zich niet mee gaat bemoeien

p.s. moved naar ASEL

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt me niets.. Ik vind dat je gewoon games en films gescheiden moet houden. Bijna elk verfilmde game is geflopt (met een paar uitzonderingen).

13. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het allemaal best. Van mij part gaan ze alle bestaande games verfilmen maar als het maar een beetje met respect gebeurt. Gebeurt dat namelijk neit dan kan het zijn dat de naam van het spel verkloot wordt doordat er een baggerfilm van gemaakt is. Tevens is dit ook het enige waar ik bang voor ben, dat de film een dikke flopper wordt en dat zou zonde zijn.

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel tof dat meer games worden verfilmd. Maar dan heb ik het niet over Doom of Resident Evil. Volgens mij slaan ze nu een andere weg met Halo en Kameo, dat hoop ik tenminste. Fantasy films zijn altijd relaxt.

15. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt geen film maar een serie:

Ik vind het echt zwaar cool en heb ook het volste vertrouwen dat dit een serie wordt die de game eer aan doet.

16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    omg!
    Super vet ik heb hem gister gespeeld op de PU gameplay heel vet.
    Dus hij verdient het!

Deel Deze Pagina