Kampen [zomer/winter]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 22 sep 2006.

1. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaan er hier allemaal vaak op een kamp? ik ben nu paar keer op een zomerkamp geweest (altijd leuk) maar ben van plan dit jaar op winterkamp te gaan, ik zit te denken aan deze. Dit kamp is wel erg duur (ook vliegticket bij naar amerika) dus dan kom je uit op rond 2000 euro voor 8 dagen. maar dan krijg je ook zeker wat. skien/snowboarden gratis, bungee jumpen, wakeboarden, paintballen, downhill biking en een 4 sterren hotelkamer voor 8dagen samen met een vriend(in). En nog allerlei dingen als internet en gamerooms met xboxen, playstations etc.
    dit kan je dus allemaal doen voor die 1400 euro (zonder ticket).

maar ik weet ook niet in hoeverre mijn ouders dit willen betalen. Dus heeft iemand anders nog suggesties voor winterkampen?

Geen vinea svp. vinea heeft echt ***kampen (vind ik).

bespreek hier verder alles wat met winter of zomerkampen te maken heeft.

deze topic word geupdate voor seizoenen.

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ken alleen Nivon kampen...
    Van mijn ouders moest ik daar vroeger aan mee doen :cool:

Maar zag dat niet zitten, en nu eigenlijk nog niet. Ga liever met wat maten weg, waarna ik mijn EIGEN gang kan gaan.
    Op zo'n kamp ga ik mij toch verplicht voelen tot bepaalde dingen...

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 2 keer naar een NOB kamp geweest, das voor Nederlandse jongeren die in het buitenland wonen en een keertje gaan zeilen in Sneek, alledrie was het erg leuk en zomer

maar 2000 euro voor 8 dagen is echt een heleboel, je krijgt wel vet veel maar het is een beetje overdreven, meer voor echte rijkelui kindertjes of voor mensen die het in 1 klap uit willen geven, ik zou voor wat anders gaan want er zijn nog genoeg andere toffe kampen voor veel minder

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met je vrienden een camping opzoeken ofzo. Is veel leuker. Dat kan ik je verzekeren. Gewoon met muziek, wat te blowen/drinken bij of wat jij wil.

Ik hou niet van zulke soort kampen. Voel ik me veel te verplicht, alhoewel je wel leuke dingen kan doen.

5. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik, dat doe ik ook veel

maar dit word gefinanceerd door mn ouders en op veel van die kampen tegenwoordig heb je eigenlijk bijna geen verplichtingen meer.

dit jaar op golfsurf kamp geweest. enige verplichting was om op tijd bij de bus te zijn die vertrekt naar nederland. verder mocht je gewoon alles doen wat je wilt. maar je kreeg wel surflessen en je kon ontbijten en avondeten met het kamp maar je mocht net zo goed gewoon in een dorpje gaan avondeten. zonder te vragen, dus eigenlijk geen verplichtingen.

verder vind ik ook vaak leuk aan kampen dat je nieuwe mensen ontmoet. 3 van mijn ex vriendinnen heb ik op kampen ontmoet. Wel jammer is dat je bijna nooit in de buurt van die mensen woont dus het eigenlijk niet goed kan gaan als 16 jarige.

verder nog iemand tips voor winterkampen?

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat is inderdaad een van de leukste dingen volgens mij!
    Het ontmoeten van nieuwe mensen :)...

Daarvoor trekt zo'n Kamp mij dan weer wel. Gewoon gezellig met nieuwe mensen beetje rondhobbelen daar...
    Helemaal als je dan niet zulke verplichtingen hebt, als zo laat met de groep etn enz.

Deel Deze Pagina