ja maar ik bedoel als je naar 3 maand er 8er komt dat iemand 2 maand geleden je ding heeft gedeactiveert dan zijn je 2 maand om dus... of telt het dan niet meer mee als je op hebt gezegt dat je dan gewoon die dagen nog houd?
je gamertag blijft altijd van jou ... dus je kan hem dan weer activeren en de maandelijkse bijdrage betalen (7 euro per maand of een jaar abo nemen 59 euro per jaar)
maar nu weet ik nog steeds niet echt of het wel kan of niet 2x een andere trail kaart op de zelfde xbox......
ik weet het ook niet ... ik kon het dus niet ... maar ik wil het best nog een keer proberen de MS site zegt ook van niet ... dus ga er maar vanuit dat het niet kan
Microsoft zegt dat wanneer je je gamertag hebt opgezegd, je niet meer gebruik kan maken van die tag. De naam wordt opgeslagen bij Microsoft en komt niet meer vrij...
Tsja... Ik weet het ook niet meer. Ik heb zojuist gamertags Prettig en prettig2 aangemaakt. Beide met een trial kaart en beide met de zelfde credit card en beide met het zelfde IP nummer. Het kan dus wel.
ok was er ook net achter gekomen ... okay ... Microsoft is soms niet te begrijpen (lees opzeg termijn live)