1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kan ik een topic openen voor XBW montages?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door seymore butts, 11 apr 2005.

  1. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan zij iemand nog iets over halo pro. heb jij de 2nd OGRE montage gezien?? ik speel misschien slechter maar mijn beste no-scopes zijn beter dan van hem.

    EGT NIET |:-
     
  2. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    die in zijn montage zitten EGT WEL. hij kan het waarschijnlijk wel beter maar die in zijn montage daar zitten...
     
  3. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft ze in 1/2 keer jij moet er meestal 2/3/4 schieten en ook nog soms naar beam rifle switchen...
     
  4. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn mooie unzoomed zijn ook in 1 a 2 keer. marja iig jij vind van wel en ik van niet jij hebt gelijk gefeliciteerd.

    high res.

    hijs nu ok online.
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Geinig filmpje, bizar hoeveel mensen je omlegt met die sniper, ik moet meestal 5 keer schieten voordat ik ze heb.
     
  6. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ehehe en dan deed ik het nog met een monitor van +10ms respons tijd :9
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    *wacht op nieuwe filmjpes*
     
  8. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk einde van het weekend zijn er weer een aantal :9
     
  9. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw no scopes beter dan die van OGRE 2?
    Kom op man, doe niet zo wijs...
    Dat slaat echt helemaal nergens op
     
  10. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN

    ik zeg dit niet vaak maar damn wat een zieke acties soms echt DAMN... en dan die vette muziek van daft punk erbij echt super cool gedaan _O_

    btw moet ik er wel aan toevoegen dat die tegenstanders nou niet echt heel erg slim waren, desalniettemin echt props voor je :)
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    vet filmpje man, k-k-k-k-k-killtacular!!
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja montages zijn in mijn mening toch altijd fake, je kan beter een hele game opnemen, een clanmatch ofzo, en die laten zien(tegen fatsoenlijke spelers) in mijn mening kan je bij een hoob noobs zo een kill frenzy halen met puur unzoomed sniper..

    Over wat je zei over ogre zal ik maar links laten liggen

    Dan de site, gebruik wel ever een andere kleur voor de letters, want sommige delen zijn nu erg onduideliijk. En grotendeels niet te lezen..

    En als laast, wij van D2D (www.destinated2dominate.tk) willen wel een clan war, dus zeg maar of je het accept
     
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed, ik meld me binnenkort aan op jullie site/forum [als jullie dat hebben :p] mare ik speel op xbc en ja niet iedereen heeft de nieuwe maps dusja je kunt niet iedereen kicken das gewoon jammer :mad: maar hij was wel aardig en ik probeer ook meerdere liedjes van daft punk te gebruiken want ik word nu wel een beetje beu van al die hard rock en punk rock 8)

    mare nature wij hebben vaker met elkaar gespeeld tog? maar damn mooie site alleen wel gaar 2 members??
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Thnx heb alles zelf gefotoshopped, en vroeger speelden we samen ja, maar sindsdien ben ik veel verbeterd:)

    En ja, maar 2 members, onze eisen zijn nogal hoog, mischien iets te hoog, maar ben ookal gevraagd voor EvE etc. Het gaat mij om de manieren en de skills te samen, bijv een arrogante gast die wel goed is, komt er niet in, en members vinden met zo'n combinatie .. is best nog moeilijk;)

    Add me even op XBC dan, spelen we wel samen als jij host ofzo:)
    Acc: naturegonewild(zal binnenkort Anti-Social worden, moet al 2/3 weken maar te lui om buddy list over te zetten:) )
     
  16. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mijn Gt = mega_panty ik speel eigenliijk nog alleen maar MLG
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Laaste offtopic: wie niet?:) MLG zijn de settings, als je in een host komt en het is niet MLG maar wel team slayer, kan je er bijna op zeker vanuit gaan dat het noobs zijn.. of het moet close combat sniper TS zijn, maar dat zie je niet vaak. We praten/gamen wel verder op XBC Panty:)
     
  18. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    mare de link is temporary offline momenteel zijn er 129 mensen aant downloaden dus even w8en

    edit// fijn nu is hij helemaal geblocked :confused: ik ben op zoek naar een nieuwe host
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo hoor je unzoomed te snipen is van een m8 van mij. En begin vandaag aan eigen montage, die zal er ook ong zo uit zien maar dan veel langer:)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

Deel Deze Pagina