1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan niet kiezen van Console ?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door abruzzese, 26 okt 2007.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het mooiste van de PS3 is dat je zelf een grotere HDD erin kunt stoppen.
    Je veel goedkoper uit dan met de originele HDD's van Sony.

    Voor €95 heb je een 160GB HDD van Western Digital.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gaat mij niet eens om de HDD want 40GB lijkt mij voor wat demo's meer dan genoeg. Vind het alleen minder dat er geen BC in zit
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar wel een stuk zuiniger en stiller en dat is toch ook zeker wat waard? :)
     
  4. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    @Kameo: op de Bart Smit site verwijst de E-folder naar de product info op de site waar dus nog geen actie-prijs bij staat.

    PS3 40 GB 1 controller; voor 339,15 € is niet duur, maar voor 499 heb je 2 controllers 60 gb en 2 spellen.
    Een OEM Sony sixaxis is toch weer 50 €! De twee spellen reken op dik 60x2= 120€.
    Dus 340+50+120= 510€ voor een net zo complete set, met betere chip maar zonder cardreader en BC!

    Trouwens de 360 arcade stond in dat krantje als ik het zo kon lezen op 238 € ook niet verkeerd!

    Bovenaan de folder staat 15% korting op het gehele assortiment, dus eigelijk kun je 'je eigen aanbieding' maken
     
  5. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook al een maand een PS3 en heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat ik nog nooit lag gehad heb in online gamen. De xbox360 is meester van de lag. Vegas vloog iedereen rond, forza schieten autos met de snelheid van ut licht voorbij en in andere games freezed alles zomaar eens.

    De demo's van de PS3 downloaden helemaal niet langzamer dan de xbox360, maar gewoon even snel, dit is echt geen minpunt. Wat ik wel een groot minpunt vindt van de xbox360 is dat het systeem zo brak is. Laden duurt gruwelijk lang en als dr dan een filmpje komt met redelijke graphics hoor je aan het geluid van de xbox dat hij het moeilijk heeft. Ik denk dat de PS3 op 10% van zn graphics is op dit moment omdat hij zich gedraagt als een dikke pc die quake1 aan het spelen is qua performance en de xbox360 aan 90% van zn kracht omdat het toch allemaal erg langzaam gaat en soms zelfs framedrops heeft, laat staan de herrie dat er dan ook nog eens vanaf komt als hij mooie graphics of snelle actie probeert neer te zetten.

    Wat ik bovendien echt haat van de xbox360 is dat elke keer als je ergens op drukt(xbox guide knop, friends list, invite etc.) dat hij bij elke handeling eerst 5sec of meer moet laden en als je haast hebt is dat echt funest. Dit is een groot minpunt, want misschien is de interface wel gebruiksvriendelijk, het is zo brak als wat.

    PS3 is op alle punten beter behalve op games, maar hier kan sony makkelijk verandering in brengen. Als je een console met toekomst wilt neem je een PS3 en de prijs is het eerlijk gezegd echt wel waard ookal moet je er een jaar voor sparen. In ieder geval meer dan de goedkopere incomplete xbox360.

    Ik zeg altijd maar de xbox360 = de PS2, en de PS3=xbox1, want de 360 is op het moment het populairst met grootste game aanbod, terwijl PS3 kleiner gamesaanbod heeft maar wel een stuk kwalitatiever is. Ik hoop alleen dat hij niet de dreamcast achterna gaat maar ik heb mijn vertrouwen er wel in na wat gelezen te hebben over Sony's nieuwe projecten.

    Xbox1 was super goed, maar PS3 streeft xbox360 voorbij....
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  6. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze hier allebei staan en de PS3 is de betere koop. Je krijgt meer waar voor je geld (Blu-Ray, WiFi, grotere HD, geen externe voeding, Bluetooth, grats online gaming, Linux, etc etc). Ik vind de interface gelikter en veel sneller en de updates komen vaker en sneller uit. Plus de games beginnen nu eindelijk uit te komen.

    Ik zie het zo: de PS3 kan straks alles wat de Xobx kan, maar de Xbox zal uiteindelijk nooit kunnen wat de PS3 kan dankzij de Cell-CPU en de 50GB grote Blu-Ray-discs. Dat wil niet zeggen dat de Xbox nu een slechte koop zou zijn - integendeel - maar ik denk dat de Xbox 360 zijn hoogtepunt qua populaireit al bereikt heeft en dat de PS3 het vanaf 2008 gaat winnen.
     

Deel Deze Pagina