1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kan niet meer op xbox live inloggen ivm oud microsoftaccount

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door blabla88, 16 apr 2013.

  1. blabla88

    blabla88 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaaal
    Ik heb een groot probleem. Mijn e-mailaccount waarmee ik geregistreerd sta bij xbox live is door hotmail geblokkeerd een aantal maanden geleden. Nu heb ik geprobeerd deze dmv een verificatieformulier terug te krijgen, maar daarbij krijg ik telkens te horen dat ik niet genoeg informatie weet in te vullen om aan te tonen dat het account tot mij behoort. Duss... ik heb een nieuw e-mailaccount aangemaakt, maar nu krijg ik van de week een melding op mijn xbox dat ik mijn e-mailaccount moet bevestigen voor ik verder kan, het account waar ik niet meer op kan. Ik heb xbox live hierover gesproken en die zeggen mij dat ik (omdat ik ook mijn geheime vraag niet weet te beantwoorden) een nieuw xboxlive account moet aanmaken, hoe doe ik dit? Ben ik dan al mijn gegevens kwijt, alle achievements ed?

    (Weet iemand waar je de laatste 5 cijfers van je xbox live prepaid card kunt vinden?)

    Alvast bedankt!
     
  2. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een dergelijk probleem.
    Ik had een tijdje geen X-Box Live, maar ik speelde wel gewoon Offline.
    Nu wilde ik van de week gewoon Offline spelen, kreeg ik een melding dat ze gegevens willen van mijn account om het beveiligingssysteem bij te werken.
    Vervolgens vul ik de gegevens in waarvan ik denk dat het de goede zijn, dat weet ik niet meer helemaal zeker, en krijg ik de melding dat of ik geen X-Box Live meer heb of dat de gegevens niet meer kloppen.
    Nu klopte het inderdaad dat ik geen X-Box Live meer had, maar dan moet ik toch gewoon Offline kunnen spelen?


    Nu heb ik weer X-Box Live gehaald en ik wil dus ook weer gaan spelen, wat zou dan verstandiger zijn? De code op mijn account activeren in de hoop dat ik dan gewoon kan spelen of een nieuw account aanmaken?
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je account zonder gold niet werkt, gaat hij ook niet met gold werken. Dus jullie zijn in beide gevallen, als je een nieuw account maakt, je saves en achievements kwijt. Ze blijven dan uiteraard wel onder het huidige account staan, maar zullen niet meer verhuizen naar een nieuw account.

    Ik moest, toen mijn hotmail was gehakt/geblokkeerd, ook allerlei dingen invullen. Toen kon ik ook recent verzonden mails neerzetten. Je zou kunnen kijken of vragen aan vrienden of zij onlang mail van jou hebben gekregen en dat dan invullen.
     

Deel Deze Pagina