1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kan Niet op live bij NFS Pro street of andere EA games

Discussie in 'Games' gestart door Freekiegang2, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freekiegang2

    Freekiegang2 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen enkele game van Ea op live spelen ....
    Als ik dan connect met EA dan zegt ie "You must be 13 or older to create a EA account"
    Jah ben goverdome 16.
    ( ik kan wel gewoon op xboxlive dus het heeft niks te maken met aansluiting)
    Ik hoop dat iemand me kan helpen:thumbs:
     
  2. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    het je bij het maken van je xbox live gamertag wel 16 jaar als leeftijd staan?

    kan beetje 'n domme vraag zijn maar hier kan het aan liggen.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    vind het ook maar idioot dat je bij EA opeens weer een aparte account moet maken.. maar goed, je hebt dus je geb. datum ooit verkeerd opgegeven (en da's dom, je had beter meteen kunnen zeggen dat je 18 was) :9
     
  4. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer een EA account te maken met een goede geboortedatum, probeer het mischien op de EA site.
     
  5. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    lol een triple thread maker
    maar 't ligt aan je hotmail account daarvoor moet je een nieuwe hotmail account maken en dan weer koppele aan je gamertag suc6

    en volgende keer de zoekfunctie gebruiken:p

    EDIT waarom is dese eigelyk nog niet dicht?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het komt omdat de hotmail die aan je gamertag gelinked is onder de 18 is. Sinds de laatste Update kan je je hotmail van je gamertag veranderen. Dus maak een nieuwe hotmail die boven de 18 is. Dan moet je bij je Xbox ergens naar je settings gaan en daar kan je je hotmail van je gamertag te veranderen. Als je dat doet kan je ook weer EA games online spelen, zo heb ik het ook gedaan.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hier kan je antwoorden op jouw vraag vinden en ook de antwoorden in deze thread moeten je op weg kunnen helpen. 1 thread is trouwens meer dan genoeg.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina