Hoi hoi mensen, Ik heb sinds vandaag weer een xbl gold account. Maar ik kan wel zoeken voor de online games, maar hij kan me niet verbinden. Het is juist zo vaag dat als ik burnout revenge erin doe dan zoek ik een spel op, en dan hoor ik ook mensen praten op de achtergrond. En dan krijg ik een melding "dat het verbinden is mislukt controleer je instellingen" Weet iemand wat er aan de hand is? Dat probleem heb ik ook bij uefa euro 2008 daar kan je geen online spel vinden of mijn zoek criteria is te strak. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Grt, hangingeye.
het beste kan je je vraag hier stellen: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? en zoveel mogelijk info posten (zie de startpost)
volgens mij (ff uit me hoofd hoor) ligt het aan je NAT waarschijnlijk is je NAT Strict of Moderate dan kan je ook niet met vrienden gamen kijk hier anders ff http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78437
ligt vrijwel zeker aan zijn NAT. Doe even een netwerktest op je xbox360 in het system tabblad. Daar kan je kijken hoe je NAT instellingen staan. Staan ze op strict of moderate dan komt het vaak voor dat je geen games kan vinden. Je moet dan in de instellingen van je router je NAT openzetten voor je xbox360, dmv portforwarding