Ik weet het niet. Microsoft zal echt niet bekent gaan maken hoe sterk de xbox2/next zal worden, net zo min als sony dat over de ps3 zal doen. Ze zullen allebij moeten gokken met de hoop dat de concurentie minder goed is. Vergeet niet dat de ps2 er al 2 jaar was voordat de xbox kwam. Microsoft wis toen wat ze moesten verbeteren, nu weten ze dat (nog) niet.
Ik kijk persoonlijk even de kat uit de boom als een van de 2 als eerste uitkomt. Uiteindelijk koop ik ze wel beide denk ik. Zijn 2 goede concurenten voor elkaar.
Dat hoeft niet. Sony is al enige tijd bezig met de PS3 en daar komen zeker hele goede onderdelen in zoals de supersnelle cell chip. Ik denk toch dat microsoft aan het kortste eind trekt. De PS3 profiteert volop van het mega succes van de PS2. Kijk nou naar mij. Ik heb een xbox gekocht, maar ik koop echt geen xbox 2, want de spellen op de xbox trekken mij compleet niet en de spellen die leuk zijn speel ik ook op mijn pc en die zijn goedkoper, mooier en meestal extra dingen erin. Sony maakt gewoon een top spelcomputer met games waar de consument gewoon behoefte aan heeft. Naar mijn idee probeert microsoft van de xbox steeds meer een entertainment ding of pc achtig ding te maken. En daar zit de consument niet op te wachten. Vb. Doordat microsoft zich teveel richt op de xbox live functie van de games, word de sp vaak verwaarloosd en dat is zonde. Vroeg of laat worden ze daar op afgerekend.
Playstation 3 gaat gebruik maken van een nieuwe techniek waardoor de ps3 1000x zo snel word als de huidige ps2 en 400x zo snel als een Pentium 4
1 ding weet ik wel !!!! bijna iedereen is hier gewoon aan het zeggen hou hij er over denkt en dat mag wat mij betreft wel (ik doe het zelf ook) maar ik denk dat we beter allemaal gewoon maar moeten afwachten en maar zien wat de toekomst ons brengt
Je kunt wel iedereen als fanboy uitmaken (maar verder heb jij ook weinig zinnigs te vertellen). In dit topic wordt gevraagd om je mening te geven en zo denk ik erover. We hebben echt niet de behoefte aan zulke loze opmerkingen.
En als de XBOX op een PC gaat lijken. SO WHAT!!! De XBOX is gewoon een entertainment apparaat die verder gaat dan alleen CD erin en spelen. De XBOX voegt iets aan het spelen toe zoals je eigen muziek toevoegen. En al zo het een PC zijn, als het maar goeie spelletjes heeft.
Verkoop dat ding dan, het is duidelijk niets voor jou. Kan je met dat geld tenminste dingen kopen die wel waardevol zijn voor jou. Zoals nieuwe spellen voor de cube of ps2.
poorten Ja dat we veel slechte spellen krijgen is omdat de poorten van games die zowel op gc en ps2 uitkomen een beetje worden opgepoetst. Dit heeft natuurlijk weer met winst te maken. Doordat een game dan vaker over de toonbank gaat worden de kosten veel makkelijker gedekt en de winst is dan gegarandeerd. Mooie xbox spellen kosten veel geld en tijd om te bouwen en of het spel dan daadwerkelijk aanslaat is maar de vraag. De enigste oplossing hiervoor is het marktaandeel van xbox wereldwijd te vergroten waardoor het rendabeler wordt om een spel puur voor xbox te maken. En daar gaan wij als xboxers dan weer op vooruit
Ik begrijp je verhaal, maar noem dan eens de titels die volgens jouw van de ps2 en gc slecht zijn gepoort naar de xbox!
Maar ik weet niet wat jij zo leuk aan de ps2 vind. Echt die spellen die zo goed moeten zijn vind ik zo tegen vallen (daarom koop ik ook een xbox). En trouwens ik denk dat mensen die nu een xbox hebben nagedacht hebben. En niet over de haverkop gelijk een ps2 gekocht hebben wat idereen gedaan heeft. Jij mag mij vertellen wat de ps2 zoveel beter maakt als de xbox.
Ik heb een Ps2 en een Xbox En ik heb evenveel plezier op de xbox als op de ps2 ... Ik denk wel dat Xbox Next betere specs gaat krijgen als de PS2... Maar , je weet maar nooit , want Sony gaat niet nog een keer de fout maken door TE VROEG hun nieuwe console te releasen... Waardoor ze weer verouderde equiptment hebben.. Als de Ps3 en Xbox Next uitkomen.. Heeft Rocky ze allebei weer Want wat pas echt suckt is de GAMECUBE.. Rocky
Ze hebben helemaal geen fout gemaakt, want sony is nog steeds marktleider met de PS2 en dat is nooit meer in te halen met de xbox en de gc. En sony bouwt dat succes waarschijnlijk met de PS3 nog verder uit. Ze hebben gewoon een super grote fanbase. Ik denk dat je PS3 bedoelt.... Maar de xbox 2 gaat waarschijnlijk weer gebruik maken van allemaal pc onderdelen en als er iets is wat snel verouderd, dan zijn het wel pc onderdelen! De chip voor de PS3 word al jaren aan gewerkt en dat word echt super.
Denk nou niet dat Bill zo dom is dat xbox 2 niet veel te verbeteren als de xbox nu. En moet ik een ding wat beter is noemen van de xbox tegenover de ps2? Live functie, Graphics en nog meer.... Maar ik hoor van idereen dat de xbox zoveel herrie maakt. Maakt ie echt zoveel meer herrie als de ps2?
Effe een vraag aan wouter xbox. Mag ik vragen waarom je xbox hebt gekocht als je de ps2 beter vind? En nog interessanter waarom verkoop je je xbox niet als hij je zo tegenvalt?