1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kan xbox in 2005 mee met de ps3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gamer-jup, 1 mei 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    agreed, was fout van mij mijn excuses hiervoor, de warning is terecht..

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal niet! Als mijn ouders een BMw kopen, dan moet ik er ook automatisch een kopen?

Dat wil ik best doen als hij niet met dit soort censuur dingen komt.

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    wat een argumenten breng je tog weer, ik zeg als in jou naaste omgeving er 10 mensen zijn die een console hebben, en 9 ervan hebben een ps2 en 1 daarvan een ngc of xbox, dan zijn de meeste mensen over het algemeen meer geneigt om een ps2 te kopen.. zeker als die 9 mensen zeggen dat de andere 2 consoles minder goed zijn..

en noem is een lomp ding van mij? tot nu toe heb ik alleen jou ongeargumenteerde dingen(dus lomp) "zien" zeggen..

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal niet. In mijn vriendenkring zijn er 6 die een ps2 hebben, drie een xbox en ik een GC dus...

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ik zei: ALS.. als dat zo zou zijn, dan zou dat een invloed zijn.. ik leg de invloeden uit.. ik leg uit dat mensen beinvloedbaar zijn aan de hand van een mayb bestaand voorbeeld maar dat is hoe dan ook niet relevant voor het voorbeeld.. dus lees is een keer goed de dingen die ik uitleg.. vat ze is goed op.. ik had het niet over je persoonlijke situatie omdat ik daar nix vanweet, dus dan is het lomp om daarover te beginnen snap je?

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hey Wouter xbox, wie probeer je nou toch te overtuigen? Is het soms de bedoeling dat we nu overschakelen op de GameCube of zo? Als jij de GC zo goed vind dan ga je er toch gewoon lekker op spelen, maar laat anderen in hun waarde. Deze discussies zijn zo zinloos en hebben geen enkele waarde. Dit geld overigens niet alleen voor jou, maar voor al die mensen die steeds maar weer met dit soort discussies aan komen zetten alleen maar omdat ze vinden dat hun console perse op nr.1 moet staan. Bah kinderachtig gedoe.

Ik bezit alle consoles en ik ben ook even blij met allemaal. Speel gewoon de games die jij leuk vind en laat anderen met rust.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt het gaat gewoon om de fun niet om de beste console, want iedereen heeft zijn eigen voorkeur

Jongens en Meisjes blijf even ontopic ... het gaat niet om de verkopen van nu (of hoe goed de PS2, GC of Xbox is)... maar om de volgende generatie Consoles (PS3 en Xbox Next)

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't knap van je Orcrist, dat blijft beargumenteren tegen een fanboy (sorry wouter xbox, maar zo kom je nu eenmaal over), het feit dat je persoonlijke situatie anders is dan de algemene maatschappij wil niet zeggen dat de manier hoe de wereld in elkaar steekt niet waar is...kijk maar eens hoeveel mensen er gaan roken...geloof je nou zelf dat je daaraan begint omdat 't je lekker lijkt? peer presure noemen de engelse 't zo mooi, 't bestaat echt, don't worry....

Buiten beschouwing gelaten dat ik ook kan zeggen dat niemand in mijn vrienden groep een xbox heeft....(noch een PS2, noch een GC...;))

Edit: Sorry, dit kwam na Fardo's post...haal maar weg als je wilt, oh heer en meester_O_

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap de gehele nut van deze thread ook niet want we hebben het over 2005 for crying out loud. Wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren in de tussentijd.

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    het is best interessant om er nu over te speculeren of je in 2005 een console wil of een multimedia apparaat... wat verw8 je dus van een volgende console, en waarom.. en zou je dan voor de ps3 of xbox next kiezen (al kan je over dat laatste nog nix zeggen want je weet niet wat beide gaan inhouden)

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Leg mij nu eens uit waarom dit fanboy gedrag is?? Hij heeft volgens diverse threads alle drie de consoles, met verschillende voorkeuren voor diverse consoles. Jullie zijn toch ook geen Xbox fanboys/girls?

Hoe bedoel je dit? Dit is op verschillende manieren op te vatten;)

Trouwens wie interesseert zich nu in de verkoopcijfers? Alleen Microsoft, Nintendo en Sony toch? Dit is toch hun zorg? Koop gewoon de console die je leuk lijkt, en speel daarop, en kraak de concurrentie niet af. Ik heb zelf ook alle consoles, en speel het minst op de Xbox en de PS2 omdat die momenteel naar mijn mening de mindere games hebben, terwijl Nintendo naar mijn mening op dit moment de leukere games hebben, Zelda TWW, Metroid prime, Mario Sunshine..........enz

Beter gezonde concurrentie, want zonder zou je misschien alleen maar keuze hebben uit een console, en als die je niet ligt dan heb je dus geen console.

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze voor een echt multimedia apparaat ondersteuning zal moeten hebben voor VCD en MP3 (of wat er tegen die tijd dan ook is) en dat zal MS denk ik niet echt willen....(zo zijn ze nu eenmaal denk ik...;)) Ik vraag me verder ook af wat voor multimedia 't zou moeten worden....De meeste mensen willen toch een radio en een stereo torentje kost tegenwoordig ook bijna niets meer (als je zeg maar xbox kwaliteit neemt) maar daar zit dan ook een CD-speler bij en ik denk dat je die eerder voor muziek zal gebruiken dan je xbox....of moet ik me bij multimedia meer "multimedia van internet" voorstellen?

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    True, maar dit soort discussies leiden altijd tot zielige fanboy wedstrijdjes en dat is gewoon jammer.

Wat betreft het multimedia gedeelte denk ik dat er op zich niet zoveel gaat veranderen. Kleine dingetjes misschien, maar grotere dingen hebben we al. Denk maar aan het afspelen van DVD´s en online gaming. Het zal wel weer gaan draaien om wie de zwaarste specs heeft.

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is fanboy gedrach omdat ie totaal niets beargumenteerd, en ook niet naar de argumenten van Orcrist luisterd...en over die verkoop cijfers ben ik het helemaal met je eens...tis ook mijn zorg niet :D

15. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze er misschien wel een Blue-Ray speler in stoppen, veel meer capaciteit dan het DVD medium, en de Xbox ondersteund nu al HDTV, dus een combinatie van Blue-Ray en HDTV is zeker wel mogelijk. Het zou ook kunnen dat ze naar een ander geluidsformaat overstappen 7.1 i.p.v. 5.1:)

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien films huren via internet ala Cinenova style :cool: misschien ga ik nu een b'tje te ver, en ik weet natuurlijk niet hoe goed de "internet TV" tegen die tijd is qua kwaliteit/snelheid (want een film die telkens haperd is niets) maar dat lijkt mij wel de "ultime" multimedia machine...

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dan zitten ze wel weer met het probleem van het afspelen van dvd films. Zijn we net overgestapt van video naar dvd moeten we weer overstappen op Blue-Ray. Ik neem aan dat een Blue-Ray speler niet compatible is met gewone dvd´s of wel?

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar dat heeft niet zoveel met de consoles zelf te maken als wel met de evolutie van het net. Op zich zou het wel relaxt zijn natuurlijk.

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In princiepe is 't natuurlijk een combinatie...maar ik hoor van alle kanten dat MS een multimedia machine wil maken...(en ik ben goed gelovigO-) ) dus dan ga ik me afvragen...WAT DAN? en ervan uitgaande dat ze iets zullen gaan verzinnen wat bij de technologie van die tijd past....doe ik ook maar een gooi....

Ennuh...die Blue-Ray spelers kunnen dan m'n oude DVDtjes toch wel afspelen niet? :confused:

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    omdat hij alle 3 de consoles heeft is hij dus geen fanboy??
    das makkelijk.. maar hij is een fanboy omdat hij onbeargumenteerd overal op ingaat...

maar weer ontopic:
    het kan al, dan moet je het "multimedia apparaat" aansluiten op de tv kabel en dan is het zo mogelijk dus mayb doen ze dat wel en dan kan je daar mee ook op inet.. is mogelijk..

Deel Deze Pagina