1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kan xbox in 2005 mee met de ps3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gamer-jup, 1 mei 2003.

1. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, Blue-Ray is backwards compatible met DVD, DTS en Dolby Digital.

Zie hierboven, gelukkig wel;)

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zolang de "evolutie" van de pc op dit gebied sneller gaat dan die van consoles zal dit via de pc altijd beter en gemakkelijker gaan ben ik bang. Ik denk echt dat 2005 te vroeg zal zijn. Ze zijn dus nu al bezig met de ontwikkeling van die Next Gen consoles terwijl er op internet gebied nog van alles kan gaan veranderen. Ik heb liever dat ze iets solide hebben dan dat het er op het allerlaatste moment word bij gehaald en nog vol zit met kinderziektes.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je hier misschien nog wel fout kan zitten (let op: KAN) vanwegen het feit dat je de xbox net als een DVD/Video/CD-speler gewoon onder/boven/naast je TV kan zetten (als tie nu nog wat stiller zou zijn :mad:) en dus eerder als multimedia apparaat gebruikt zal worden (door de mensen die niet 24/7 hun PC aan hebben ;))...ik denk wel dat je gelijk hebt dat het NU (en dan bedoel ik de VOLGENDE generatie consoles) nog te vroeg is, maar de generatie daarna zal denk ik op dit gebied de PC gaan inhalen....(I know...allemaal speculatie en d'r veranderd op PC gebied misschien wel iets waardoor die geen herrie meer maakt en net zo groot is als je DVD spelertje en dan zit ik er helemaal naast)

PS. ik ging er hier voor het gemak vanuit dat alleen MS op zoek is naar een multimedia console, maar anders geld datzelfde natuurlijk ook voor de PS, en GC (hoewel ik de GC persoonlijk [PERSOONLIJK] niet naast m'n TV zou willen.....of sterker nog...niet eronder*) )

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, het blijft allemaal maar speculatie natuurlijk. Trouwens ik zou mijn GameCube ook niet onder mijn breedbeeldtv zetten aangezien die dan word verpletterd onder het gewicht. :D
    Ik heb al mijn consoles netjes onder elkaar laten hangen op van die speciale rekjes. Staat wel :cool: naast mijn tv.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    even voor de liefhebber ... maar ik verwacht dat deze fake is

6. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    mja ik zit nog helemaal niet te wachten op een nieuwe console ik ben wel tevreden met mij cube en xbox.
    maar toch denk ik dat ik de ps3 eerst koop mischien later de xbox2 gamecube 2 ,Ik heb nog nooit een playstation gehad en die spellen spreken mij best veel aan .

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 't persoonlijk over de stabiliteit van m'n breedbeeltje, maar pletten is idd ook niet leuk...O-)

Enne Fardo, was er niet een topic voor die fakes? :9 three disk play stack ruled wel trouwens!!! :D id-tje voor de xbox next!!! :D :D :D Das wel nodig eigenlijk in een echte multimedia machine!!! Same goes voor bluetooth (controllers) :D :D :D

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het blijft natuurlijk speculeren. Het is erg lastig om te zeggen wat er in de PS3 komt. Het enigste wat we weten is dat er een cell chip in komt en dat is alles. Er gaan geruchten dat ie 1000 keer zo snel word als de ps2. De vraag is natuurlijk of dit waar is. Ik denk zelf van niet, want dat zou een te grote stap zijn.
    Wel denk ik dat de graphics foto realistisch worden.
    Een ding is wel zeker en dat is dat er een Blueray dvd speler in komt.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb er is een appart frum voor... deze zag er geloofwaardig uit ... en ik wilde laten zien dat de `ps3 waarschijnlijk dezelfde kant op gaat als de xbox ;) ...

idd zo moet een console er uit zien... Ik weet nog iet of mijn volgende console weer een xbox word .. maar het word wel de console met de meeste mogelijkheden .. die mijn on-line needs optimaal gebruikt!

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t "probleem" voor de consoles is dat ze goedkoop moeten blijven, en daarom geloof ik niet zo in die Cell chip, bluetooth, playstack, koel systeem zonder ven...om er maar een paar te noemen....een console die te duur wordt wordt niet verkocht (of niet genoeg iig) omdat het in de, 1e plaats, "just a toy" is

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees de text maar....hij is door T3 (whoever that may be:confused: ) ontworpen om een beeld te geven van de next gen consoles

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    1000 keer zo snel lijkt me idd wat overdreven op z´n zachtst gezegd. Verder heb ik eigenlijk geen behoefte aan foto realistische graphics, voor mijn gevoel moet er toch een soort van onderscheid zijn tussen games en real life. Vraag me niet waarom maar ik zie toch liever animatieachtige graphics. Het zal wel persoonlijke smaak zijn.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat is idd het probleem. Des te meer ze erin stoppen des te duurder het word.
    Dat is altijd erg lastig ja. Want je kan soms de verkeerde keuze maken. Ik heb nou de ps2, gc en de xbox en het is toch erg lastig als op alle drie een leuke game uitkomt.
    Ik weet het ook nog niet wat het word. Maar die keuze hoef ik gelukkig pas over 2 jaar te maken. Tot die tijd geniet ik wel van wat er nu is*)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt mij ook wel ja.
    Dat vind ik ook ja. Het moet toch een soort fantasie wereld blijven, maar voor racespellen zou het wel tof zijn!
    Hij ziet er wel tof uit!

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen wel van het fotorealistisch weg moeten blijven, want anders worden die games in duitsland weer gebanned :mad: (niet een super grote markt, maar ik denk dat alle b'tjes wel helpen) En ik heb zo'n gevoel dat "de jeugd" steeds gevoeliger wordt voor geweld in films/games...vraag me niet waarom (misschien wordt ik wel oud)

16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin meer om met jou nog verder te discuseren. Ik vraag me sterk af wat jij hier toch doet als je zo negatief bent over de xbox. En de ps1 verkocht ook niet best, ik denk dat de xbox2 het stukken beter gaat doen (een nieuwe console verkoopt meestal niet zo goed). En ik denk dat de GC alleen nog maar aantrekkelijk blijft voor de wat jongere doelgroep (wat nu eigelijk ook al is). Daarom verkoopt die denk ik ook niet goed. En de sleutel van de goede verkopen van de Ps2 is volgens mij geweest omdat hun een dvd in de ps2 gepropt hadden. En in die veel mensen er een aan wouden schaffen (hadden ze tevreden kinderen en zelf een dvd speler). En ik geef eerlijk toe de xbox staat minder mooi bij je tv als de ps2. Maar ik koop de xbox ook alleen maar om live te gaan en spellen mee te spelen (ik ben ook niet degene die zegt ow de ps2 verkoopt zo goed dan koop ik die ook maar). Al mijn vrienden hebben zo'n ps2 en het valt me zo vies tegen.

Maar ik hoop dat je mij begrijpt want ik stop verder ook met discuseren (met jou). Ik zou zeggen ga lekker naar een ps2 forum of een Multi forum en doe daar je negatieven invloeden over de xbox maar versprijden!

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zucht.... Zijn we eindelijk weer on-topic gegaan krijgen we dit weer.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb :mad:

NB we blijven nu ontopic ... en vergeten het heden ... van mij part is de Next Gen Console een Philps PlayBox 1 ... met andere woorden wat is de next step in gmin.

Fotorealistiche games lijkt me tof ... Ik verwacht dan ook dat deze games in house komen ... er zullen meer MMORPG verschijnen en er zal meer entertainment zijn.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    " De jeugd" raakt absoluut meer afgestompt door games, tv en films. Maar is dat ook echt erg vraag ik me af, je wordt zo ook meer weerbaarder in mijn ogen. Dat er dan een paar zijn die echt doordraaien heeft meer met zaken daar buiten te maken. Het slaat natuurlijk nergens op dat ze in Duitsland games gaan verbieden naar aanleiding van een schietpartij op een school waarbij de dader een fervent Counterstrike speler was. Net zoals het nergens op slaat dat Marilyn Manson medeverantwoordelijk wordt gehouden voor de slachtpartij op Columbine in de V.S.
    Maar volgens mij gaat het nu een beetje off-topic. :)

Edit: Sorry Fardo ik had je post nog niet gezien.

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vraag me trouwens af hoe het met de prijs van die consoles gaat zitten. Gezien de hevige prijzenoorlog tussen de huidige consoles denk ik dat de meeste consumenten een nu nog meer afwachtende houding gaan aannemen. Zelf zou ik het in ieder geval niet meer in mijn hoofd halen om een console meteen bij de launch aan te schaffen. Ik was dus zo iemand die 1000 piek heeft betaald voor een PS2.

Deel Deze Pagina