wat leuk dat je eindelijk even gestopt bent met het maken van muurschilderen en uit je grot gekoment bent.. dan kan ik je even melden dat een paar maanden geleden (vlak na het nieuws dat nintendo met hardware zou stoppen) Satoru Iwata (president of nintendo) zei: "The day nintendo stops making consoles, is the day nintendo stops making videogames".. en dat waren ze dus niet van plan..
de GC2 is vol op in ontwikkeling.. evenals de GBA2.. om maar even met werktitels te spreken.. ik vraag me af wat deze keer de projectitel wordt.. project dolphin was gewoon stom..
achja.. nintendo maakt nog steeds meer winst met de Gamecube en GBA dan sony met de psx/ps2.. maar ze hebben wel een probleem.. verwarrend hoor.. wie heeft het bestverkopende spel op het moment in handen? juist, nintendo.. wat dan? pokémon! ja! hiephoi!
sorry dat ik je nogal hard aanpak.. alleen je liep wel HEEEEEL erg achter.. bovendien heeft nintendo nog altijd het marktmonopolie op handheld gebied.. evenals het record best verkopende console van deze generatie (gba) en afgelopen maand verkocht de GC beter dan de ps2.. bovendien is de xbox gedoemd in Japan waar de gamecube het aardig doet..
Laatst bewerkt: 7 mei 2003