1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kan xbox in 2005 mee met de ps3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gamer-jup, 1 mei 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat t weer precies t zelfde zal gaan als met de xbox en gc....eerst kopen dan denken ;)....de minder fanatieke onder ons kunnen beter weer een jaartje wachten....(let op, dit is speculatie, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo!!!)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht dat met de release van de nieuwe game enterytainment system (wireless controlles, wireless headset) de prijs ook aardig omhoog gaat. Ik vermoed dat de rond de 500 a 700 euro gaan liggen ... Veel later pas zal de prijs gaan halveren.

Maar ik vermoed dat andere bedrijven mogelijk straks een rol gaan spelen in het fabriceren van de hardware

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik geloof ook niet dat er ruimte is voor drie consoles in de toekomst. Ten eerste wordt er weinig winst of zelfs verlies geleden op de consoles zelf en dat kan gewoon niet goed blijven gaan en ten tweede zie je ook steeds minder exclusive titels en meer multiplatform titels waardoor mensen al snel voor de voordeligste console met de beste graphics zullen kiezen.

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Lol lijkt net een paddo :D

5. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    maar wouter xbox je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag waarom je hem niet verkoopt (xbox). En iemand vroeg waarom je hem dan hebt gekocht daar antwoorde je ook niet op dus hoe zit dit.

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hey die Nilamo, aangezien je nog nieuw bent hier wil ik je even wijzen op de Edit mogelijkheid. Als je die gebruikt hoef je niet steeds nieuwe berichten onder elkaar te posten. Gewoon even een kleine tip. ;)

Verder moet je geen oude discussies gaan ophalen die alleen maar leiden tot off topic gedoe okee. We hebben deze thread net weer lekker op gang gekregen en we willen niet dat hij gesloten gaat worden.

7. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwam voordat ik hier aangemeld was al langer de tijd dat wouter xbox nog de xbox leuk vond. En de edit knop ken ik maar wou dat Dat stukje los was van de eerste post zodat het meer opviel voor wouter xbox.

8. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt nog niks bekend maken over de "xbox" dus daar kun je nog niks over zeggen..

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is zijn zaak, daar moet hij dus geen verantwoording voor afleggen. Niet ten opzichte van mij, niet tov jou, tov niemand

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Get up stand up.. stand up for your right!

maare back ontopic: ik las ergens iemand posten dat er geen ruimte is voor 3 consoles: er komen er ook maar 2, want Nintendo gaat het voor gezien houden met de hardware.. (bron: ik heb het meerdere keren ergens gelezen op verschillende sites, en op dit forum:)) maare ik geloof ook dat Nintendo er mee kapt, want ze hebben een soort van Dreamcast probleem.. Nintendo wordt dus een soort van Sega.. Daarom denk ik dat MS of Nintendo opkoopt, of Sega (zodra de xbox 2 en ps3 zijn gelanceerd).. want Nintendo gaat maar 1 console kiezen als het goed is, en dat zal dan hoofdwaarschijnlijk wel de playstation worden, waar ze nog aandelen in hebben ook.. en de playstation is eigenlijk ontstaan uit een gedeeld id van sony en nintendo..
    maar als MS geen games ontvang van Nintendo, en Sega blijft voor alle 2 werken dan komt dat de xbox zeker niet ten goede..

ik weet btw nu al dat als ik in 2005/2006 een console koop, dat het tog bij de console van MS blijft..
    ik heb de xbox ook aangeschaft omdat het van MS kwam, en vernieuwend was, en de ideologie achter de xbox bevalt mij..
    en mag ik jullie eraan herinneren dat MS voor de xbox nu al een zeer goed netwerk heeft opgezet dat in 2005 voor xbox 2 helemaal perfect zal zijn? sony moet eerst nog maar is een begin maken met zo'n goed netwerk als MS nu heeft..
    aangezien online gamen een steeds grotere vinger in de pap krijgt (mmorpg, mmops, mmorts), zal dat van groot belang zijn welke console dus beste online service levert..
    dus het blijft afwachten, maar op het moment heb ik gekozen voor de xbox, en denkt er geen haar op me lichaam erover om dat te veranderen!

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Daar heb je gelijk in.

Het is ook slim geweest van Microsoft om voor een ''soort'' op Nvidia gebaseerd Nforce moederbord te kiezen. Hierdoor heeft de Xbox realtime Dolby Digital encoding, en onboard modem en videokaart. Nu is dat bij consoles altijd op 1 bord, maar het is nog nooit zo effectief benut.

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh, je hebt voor de xbox toch een digital decoder nodig??? :confused: *confused*

13. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry typ-foutje, moet encoded zijn. Hierdoor verkrijg je in-game 5.1 surround. Je hebt uiteraardt een surround processor nodig om de 5.1 signalen te kunnen decoderen. Sorry.:eek:

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wat leuk dat je eindelijk even gestopt bent met het maken van muurschilderen en uit je grot gekoment bent.. dan kan ik je even melden dat een paar maanden geleden (vlak na het nieuws dat nintendo met hardware zou stoppen) Satoru Iwata (president of nintendo) zei: "The day nintendo stops making consoles, is the day nintendo stops making videogames".. en dat waren ze dus niet van plan..

de GC2 is vol op in ontwikkeling.. evenals de GBA2.. om maar even met werktitels te spreken.. ik vraag me af wat deze keer de projectitel wordt.. project dolphin was gewoon stom..

achja.. nintendo maakt nog steeds meer winst met de Gamecube en GBA dan sony met de psx/ps2.. maar ze hebben wel een probleem.. verwarrend hoor.. wie heeft het bestverkopende spel op het moment in handen? juist, nintendo.. wat dan? pokémon! ja! hiephoi!

sorry dat ik je nogal hard aanpak.. alleen je liep wel HEEEEEL erg achter.. bovendien heeft nintendo nog altijd het marktmonopolie op handheld gebied.. evenals het record best verkopende console van deze generatie (gba) en afgelopen maand verkocht de GC beter dan de ps2.. bovendien is de xbox gedoemd in Japan waar de gamecube het aardig doet..

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  15. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jep Nintendo doet het heel goed in japan en de xbox is daar geen stuiver waard maar ik vind dat het probleem van nintendo bij de marketting ligt maar blijkbaar vind nintendo het goed zo, ze maken vette winst

16. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Nope die techniek gaan ze niet gebruiken (Cell structurering) of zoiets.Check your facts.

17. LaParka

LaParka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat de specs betreft...dat is allemaal nog onduidelijk... het maakt toch niet veel uit als je games speelt die op de verschillende platformen uitkomen vb fifa of tony hawk op dit moment.

Wat wel het verschil gaat maken in de toekomst, is het aantal exclusieve TOP-titels die op de xbox gaan uitkomen. De PS2 profiteert en teert nu ook op de titels die op de PSX werden uitgebr8. Daarom vind ik het noodzakelijk om meer top-games te ontwerpen of op te kopen voor de xbox. En als ze er dan eens eentje hebben nl splinter cell , dan wordt het glijk weer op de andere platformen uitgebracht :confused: .
    Wat maakt het nu uit voor de gamer of hij een xbox heeft of PS2? Hij wil gewoon toptitels en kwaliteit!!!
    Op deze manier, zal xbox2 ook niet reuze aanslaan bij het grote publiek en blijve kruipen achter de PS2. |:-

18. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neup , klopt sony heeft al een tijdje lopen roepen dat ze die nieuwe CELL chip van ibm gaan gebruiken en hoeveel keer sneller hij daarvan wordt integenstelling van de huidige pc's en ps2 . maar goed diezelfde hype hadden ze ook voor de ps2 gebruikt waar die dus 1000x sneller zou moeten zijn dan de pc en vlak voor de laubch werdt dat ineens 200x en in werkelijkheid mischien nog wel minder .

het grappige is dat hun hypemedia deze keer onderuit is gehaald door IBM die dus bekend heeft gemaakt aan iedereen (ja wat denk je dan , dat CELL speciaal voor de ps3 was ontwikkeld) die dus plannen had met de CELL techno dat CELL pas in 2007 klaar zou zijn .

voor de rest wordt de ps3 net zo'n multimedia aparaat als de xbox2 of als de huidige gemodde xbox .

Deel Deze Pagina