Kane & Lynch 2: Dog Days

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jul 2009.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ps 3 kreeg daar een 3 sterren en xbox 360 maar 2 door een een of ander probleempje.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Gerstmann is dat hè, die (naar verluidt) bij gamespot ontslagen was wegens zijn negatieve recensie van deel 1.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je moest eens weten hoeveel 'fans' ie heeft :)

Je moet hem horen wanneer het spel vastloopt, alsof dat nog nooit eerder is gebeurd. Zo overdreven reageert ie erop. Het is kwalijk maar ja...het is bij mij met RDR al 2x gebeurd en Transformers ook 2 a 3 x.

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    haha okey had zoiets gelezen idd.

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mediaoffer heeft mijn exemplaar verzonden !

Kan niet wachten om met de MP te beginnen ! Ga wel eerst de SP even doorlopen

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het allemaal zo matig overkomen, hele korte campaign. Maar 6 MP maps volgens de reviews, man...daar ben je verdomme zo doorheen. Ik vind dit echt niet de volle mep waard. Ok...via Mediaoffer is het nooit de volle mep maar ik begrijp dit niet. Opzich een flinke tijd in de maak, en dan krijg je dit. Echt jammer.

7. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Heb de limited edition bij gamemania opgehaald. 3 games ingeruild en dat kwam op een bon van 53 euro dus nog 12 euro bijbetaald. Ga vanavond de game uitproberen.

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat een ongelofelijke Amerikaanse droplul is die gast die het inspreekt zeg. "WTF IS BUFFERING IT ISN'T DOWNLOADING ANYTHING"

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahah i knoooooooooow man, zwaar irritant, slaat idd echt nergens op. Hij begrijpt het concept van de hele game totaal niet. Volgens mij vind hij zichzelf ook maar wat grappig.

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [gt]703247[/gt]

11. scumbag15

scumbag15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die deze game speelt momenteel?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die gast van die playthrough, ik heb net zijn laatste video bekeken waar je ook de credits van de game ziet, hij heeft het gewoon in 1x uitgespeeld. In totaal maar 4 uurtjes over gedaan, ik ben toch echt heel erg benieuwd hoe de fuck dit heeft kunnen gebeuren. Dat de gameplay vrij recht toe recht aan is boeit me geen flikker maar 4 uurtjes? Come the fuck on zeg. Vind het echt zonde, ik wacht er ook echt wel mee nu. Volgende week Mafia II eerst maar. En IO...begin nu aub aan Hitman 5 en niet een K&L 3.

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben deze game aan het spelen, maar ik vind hem een beetje saai. Niet veel verschil onderling tussen de wapens, en het verhaal wordt heel slecht verteld (vind ik).

14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Game gisteren uitgespeeld. Je bent echt zo door de single player heen, het heeft mij niet meer dan 5 uurtjes gekost ( op Normal ). Moet wel zeggen dat ik na de single player meteen de arcade mode ben gaan doen en daar heb ik toch een paar uurtjes ingestoken. Ik vond het erg verslavend. Ik heb het spel inmiddels verkocht omdat het straks erg druk word en ik toch geen tijd meer vind om de arcade mode te spelen. Ik zou zeggen voor 30 euro heb je een leuke game. De volle 60 euro is de game voor mij niet waard.

Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    60 euro was ook niet nodig geweest ;)

Mediaoffer for the win!!!

16. scumbag15

scumbag15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K&L 2 is wel een decent game, ik zal hem een kleine 7 geven.
    Want de game kent aardig wat nadelen zoals: een zeer korte story lijn, een toch wel eentonige multiplayer en de game is grafisch achterhaald.

Het echte dope aan de game is de story line co-op en de sterke AI op extreme mode.

Mijn advies is koop hem voor de co-op om met een m8 lekker te knallen, maar dan wel voor 30eurie max.

Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb deze game ook maar gehaald en eind van de week omwisselen tegen mafia 2

heb de eerste 2 levels uitgespeelt en moet zeggen dat ik niet overtuigd ben over de game.
    15 min per level en grafisch is het toch niet goed.
    het schieten werkt aardig maar het begint snel eentonig te worden met weinig afwisseling.
    snel deze game maar uitspelen en op naar mafia 2

18. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0