Ik vond het opzet goed maar teveel fouten en bugs zodat je spelervaring soms echt ergernis werd. gisteren moest ik ergens door en ik kon er gewoon niet door,chapter even herladen en toen ging het wel. en zo kan ik nog wel door gaan.
Ik heb een redelik deel geseeld, en vind het toch een coole game hoor. nergens last van bugs ofzo, vette actie, vermaak me rima!
18 euries bij gameoffer nu.. is deze game nu eigenlijk een aanrader of? ik vond deel 1 niet zo heel erg super...
14,- bij play.com. Ik vond deze game goed te doen, 18,- is ie zeker waard. Is gewoon een prima shooter vol actie. Gebieden zijn vrij groot, zodat je vijanden op verschillende manieren kunt benaderen. Ik vond het supercoole omgevingen en geluid en voice-acting zijn subliem.
Deel 1 is blijkbaar beter dan deel 2. Reviews zijn matig van deel 2 anyway. (van deel 1 waren ze ook niet veel beter) 63.61% - 59 Reviews Deel 1 vond ik wel vermakelijk, leuke characters maar slechte graphics en matige besturing. Duidelijk een game waarbij je langs wat foutjes moest kijken. Check een videoreview van deel 2 anders.