1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kane & Lynch 2: Dog Days

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jul 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kreeg in mijn Youtube inbox een berichtje dat ik een email moest sturen naar Square/Enix voor een code die door een foutje niet was verstuurd via Youtube. Het zou binnen een uur opgestuurd worden maar heb nog niks. Ik zou die code aan m'n broer geven.

2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige demo, alleen erg ik me er aan die censored/pixelated kills, waarom nou?

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hebben ze expres gedaan denk ik, de game is hard genoeg qua geweld dus het zal niet zijn om 'gore' te voorkomen. Het had ook niet persé gehoeven voor mij. En bij veel games als je een headshot maakt zie je geen gore en gewoon wat bloed en thats it, dus dat had hier ook prima gekunt. Maar dit is ongetwijfeld met opzet gedaan.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De stijl is geweldig, het loopt inderdaad erg soepel, controls zijn 10 keer beter dan de 1e K&L game.. mooie graphics, alleen de guns zijn nog wat zwakjes, maar wel tof dat je nieuwe kunt kopen.

Als ze de online modes wat beter kunnen laten lopen wordt het wel wat.. had nu nog erg veel last van lag en 2 clips in iemand pompen die dan lekker verder rent/teleporteert.
    Ook snappen veel mensen niet de regels van de multiplayer modes lijkt het.
    Niet heel erg.. is nog maar een demo natuurlijk... maar het zou toch tof zijn als mensen het spelen zoals het gespeeld zou moeten worden. (dus niet iedereen in je team neermaaien zodra fragile alliance begint).

5. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Op ftd valt de demo ook te downloaden of verboden om hier te melden? Zoja dan mag mn tekst weggehaald worden.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is nice van de demo, ik zal het mijn broer melden. De MP mode is absoluut erg cool, cops & robbers is heel vet bedacht, en ik zou dit wel eens flink kunnen gaan spelen uiteindelijk. Jammer dat je geen mensen kunt inviten in de demo.

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk zelf dat het niet mag, je hebt hem niet legaal verkregen ;)

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zag hem ook ergens staan, blijkbaar hoef je hem alleen te branden en dan in je game library naar je dvd gaan, het werkt op een unmodded xbox, maar toch doe ik het niet graag..

Zouden ze die demo trouwens expres exclusive hebben gemaakt zodat mensen die de demo kunnen downloaden automatisch enthousiaster zijn dan wanneer iedereen hem heeft?

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, zeker marketingdoeleinden.

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    branden als dvd-rom data of? wat ik heb data gedaan en krijg ik mixed media disc :confused:

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lees de quote nog eens door...

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    nou niet dus, dat werkt dus niet. ik probeer het nog 1x en anders jammer dan. Ik zou al dagen geleden de code krijgen voor de beta maar ik heb nog niets ontvangen. als het zo ook niet wil lukken nou ja dan maar niet :mad:

EDIT: eindelijK! na een tig aantal schijfjes toch maar op de pc gedaan met img burn. Op de mac wou t niet lukken naja.. toch nog ergens de pc laptop ergens goed voor :p

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  13. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb de demo gespeeld. Allemaal leuk en aardig, maar dit is echt niks voor mij.

Alhoewel deeltje 2 veel beter is gemaakt dan deel 1 qua Graphics enzo. Maar jah, niks voor mij helaas.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    gaan veel mensen hem hier kopen ? en zijn jullie overtuigd door de demo ?

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gebruikt, thanks voor de code. Ben vrij benieuwd naar deeltje 2. Deel 1 heb ik bij een vriend op de PC gespeeld en was best positief daarover

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ga hem halen ja, maar of het een Day one buy is...denk het niet. Aangezien Mafia II op de exact zelfde datum uitkomt.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij speelt nog veel toffer dan dat ;)

Nee maar echt, hij is echt cool. Prima sfeertje, lekkerd hard, gave gunfights, camera effect is echt tof gedaan. De MP mode is heel interessant en zou wel eens heel tof kunnen zijn straks met/tegen vrienden. Ik verwacht wel dat ik deze ga halen...tenzij er iets in reviews staat uiteindelijk waarvan ik denk 'hmmm...nog niet direct persé gelijk halen' . :)

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet wat ik er juist moet van denken...

Deel Deze Pagina