Kane & Lynch 2: Dog Days

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jul 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die twee trailers over de characters zelf zijn ook erg cool, en die omgevingen zien er echt vet uit, lekker rauw en keihard. Shootouts waren in de demo al erg vet, en in die trailers ziet het er nog veel hectischer en chaotischer uit, echt nice!!!!! Hopelijk blijft de game boeiend en het verhaal ook, want dan zit het wel goed met deze game en is het een day one buy for moi.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De achievements.

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna allemaal best wel haalbaar volgens mij , niet dat ik iets om Chievo's geef ...

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo net gespeelt en was een leuke demo.
    alleen grafisch is het echt lelijk.

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Deze krijgt toch nog reviews tussen de 8 en de 9 tot nu toe.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er is toch nog maar één review tot nu toe? Een kennis speelt de game al, en vind dat je wel erg snel door de levels heengaat. Ik hoop niet dat de game extreem kort is, zou ik gewoon jammer vinden. Maar even afwachten.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    GamesMaster - 8.5/10

According to the mag the game is "gritty" and "exciting" and the multiplayer stands out as a "near peerless mix of explosive action and prickly psychological warfare".

The positive review praises the game's unique visual style as "bold and revolutionary" and describes the story as a "grime-encrusted gem told with all the urgency of a Michael Mann movie".

The "unlikely charisma" of Kane and Lynch helps the game along but the the real star of the show is the city of Shanghai, which feels like an "alien and dangerous a place as any distant galaxy."

The review particularly praises the multiplayer, which caused IO the team some problems during development.

OXM AU - 8.0/10

Pros - Stunningly detailed levels - Great shooting - Gorgeous audio - Fun cinematography

Cons - Ridiculous final third

Final coment - A lovingly crafted, full-bodied shooter. must buy.

OXM UK - 9.0/10

The UK Official Xbox Magazine has published its Kane & Lynch 2 review - and given the sequel a seductive 9/10.
    The mag's whopping six-page review, which indicates that the sequel is a huge step up from the first Kane & Lynch, kicks off by praising Dog Days' audio.

The game comes without a musical score, which means 'an ungodly amount of time and effort has been spent solely on the ambient noises of Shanghai', says OXM.

So impressed is OXM with the title's sounds, it says the audio "surpasses even Dead Space in its craftsmanship". Praise indeed.

"Yeah, yeah," we hear you cry, "but how does it play?" Very nicely, as it turns out. OXM's Kane & Lynch 2 review reads: 'The no-expense-spared attitude to audio is found in everything, from voice acting to writing, to visuals, to the shooting, to the level design, to the multiplayer to the beautiful main menu.'

The story is praised for not 'force-feeding you plot', but comes with a warning that there's 'some genuinely disturbing stuff in Dog Days'. Not for the kids, then.

It plays 'faster than Gears Of War' - and that's not the last comparison to Epic's series. OXM calls Kane & Lynch 2 a game 'with less room for thought than Gears, but one containing more moments of rigid panic'.

Co-op is solid and - unlike the first game - is playable over Xbox Live, something OXM calls 'massively important'. The mag knocks off that magic point because of the final third which it says veers into the 'ridiculous', and there are some gripes about 'slippiness in the way that characters animate and attach themselves to cover'

Overall, though, the 'stunningly detailed levels', 'great shooting' and 'gorgeous audio' are more than enough to make Kane & Lynch 2 a bit special.

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    goeie review dus ! verwacht ook wel een paar negatieve , maar dat maakt mij niks uit.

Ik lees hier en daar echt van die domme reacties van mensen die de graphics schijt vinden enzo en die achter slingerende camera , maar die mensen snappen gewoon niet dat IO precies juist voor dit styltje heeft gekozen !

En ik heb daar echt respect voor , en tot wat ik nu toe heb gespeeld , is het precies wat ik ervan verwacht ! Lekker rauw , en met echt een te gekke MP.

Gisteren ook weer een paar potjes gedaan , eerst werk je samen in coop en dan voel je echt die vibe hangen dat je moet oppassen dat de andere spelers je elk moment kunnen killen!!
    Of zelf een mooi plannetje bedenken hoe je het gaat doen ! rrrrrrrrrr

Echt weer is wat anders en echt een tof concept :D

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat bedoelen ze precies met 'Final third' ?

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Laatste derde deel van het spel?

11. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Laatste derde gedeelte van het verhaallijn waarin je
    verraden wordt door je opdrachtgever en een weg moet zien te vechten door een verlaten pand met een oneindig horde van soldaatjes.

Heb nog drie chapters te gaan en vind het geen ene drol meer aan. 't Is constant dezelfde A naar B gaan en schieten zonder enige variatie van zowel de sentries als de wapens. Miksysteem werkt voor geen ene meter (zoals het vorige deel) en het is echt strijden om een headshot te krijgen, ongeacht of je met een Desert Eagle met de reticule precies op de sentry's hoofd staat te mikken. Verhaal zit er niet in (die baas staat boven die baas staat boven die baas) en de graphics en leveldetail zijn totaal niet zo goed als de bovenstaande recensies doen geloven.

Enige goede is de expliciete shockfactor (zie spoiler onderaan) en de overdonderende geluidmixing.

Als je naakt en met pijnlijk, bloedende snijtekens over je lijf door de straten van Hong Kong moet zien te geraken was wel indrukwekkend.

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij hem nou al bijna hebben uitgespeeld , hij moet nog uitkomen hoor =(

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ali illegali?

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga al die spoilers niet lezen,maar toch jammer als het minder leuk word later in de game. Maar inprincipe is de hele game toch rondrennen ,cover nemen en schieten? Met die vette dramatische camera erbij enzo? Ik denk wel dat ik de game volgende week bestel.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toch maar even bestellen binnenkort.

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb 'm maar besteld. Krijg ik nog een limited edition als 't goed is. Wel gamehubs, maar op hun facebook staat dat ze 20 augustus gaan verzenden...

17. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je deze drie dingen zoekt gedurende een hele game is K&L DD precies wat je zoekt idd.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Normaal gesproken wil ik wel wat meer variatie, maar ik denk dat het bij deze game niet zal storen. Juist om die vette sfeer en gave camera die ze in de game gestopt hebben. En natuurlijk het verhaal.

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga deze game toch ook wel kopen.
    snel uitspelen en dan bij game mania inwisselen voor mafia 2 !

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ik heb dat ook. Verhaal heb ik nog niet heel veel van meegekregen, maar als ik die demo speel, dat stijltje trekt me gewoon helemaal in de game. De omgeving is ook heel cool gewoon, heb er wel zin in.

Deel Deze Pagina