Hey, ik zit bij een level waar je Jenny moet spreken (ze zit op een rand bij een fontijn ofzo?) en dan komen er 2 gasten tevoorschijn en heel veel bewakers op het balkon, en als het filmpje afgelopen is en hij praat nog door kan ik niks doen. Als ik ga schuilen schieten ze op me, als ik die gast neer schiet dan schieten ze op me, als ik een rookgranaat neer gooi schieten ze ook op me. Weet iemand wat ik hier moet doen? Alvast bedankt [Edit] Het is de laatste level zag ik!
er ligt rechts ergens een bom daar moet je op schieten, moet je ff goed zoeken. ik zat daar ook vast is best een lastig stuk
Bij mij werd het nog veel gespeeld, heb zelf al aardig wat online achievements. Zeker die nieuwe van het DLC zijn niet moeilijk, maar wel erg leuk.
Heb de game nu ook en vind hem wel tof. De hele setting en actie is goed bedacht (Lekker veel missies zoals No Leaf Clover van GTA). Het nadeel alleen is dat de besturing niet optimaal is. Ze hadden iets teveel ideeen waardoor ze niet alles perfect hebben uitgewerkt. Hoop dat er ook een deeltje 2 komt want het verhaal is goed en de actie ook. En de characters zijn geweldig. Want in deel 2 kunnen ze het dan beter uitwerken waardoor het hopelijk echt een hoogstaande game wordt.
Vond hem ook geweldig, game zit vol met toffe dingen. Buiten de besturing om, speelt gewoon niet lekker. Daarom was ik er snel klaar mee.
Ik heb even zitten kijken maar volgens mij is de Coop alleen offline. Dat wordt ook een paar keer gezegd op de vorige paginas. Weet ik niet. Weet wel dat er een film komt. Heb de besturing sneller gezet en de camera gecentreerd dan is het nog wel te doen. Maar het is nog niet super.