Ziet er wel dik uit. Alleen dat straat filmpje weer niet niet. Even afwachten, nov duurt nog lang dus...
geeft een beetje de indruk van het verhaal, hoe het begint althans, alleen ik hoop dat de makers wel weer verdergaan met een nieuwe hitman,
Ziet d'r wel vet uit, volgens mij ook nog wel een goed verhaal. Alleen het draait hem uiteindelijk toch om die co-op of vergis ik me nu?
hoop dat ze er een demootje bij maken kan ik ff kijken als ik em wel haal of als ik em laat ligen 't word nog moelijk
[yt]eENdD3yFgZ4[/yt] Leuk nieuw stukje beeld van Kane&Lynch die ontsnappen uit de gevangenis Ben benieuwd of je ingame ook geen hud hebt.
ik vind het ook niet echt indrukwekkend. was er wel zeer benieuwd naar maar vind het allemaal een beetje kaal ogen.
nou valt wel tegen dat filmpje. Zoveel dubbele modellen, ik zie in 1 shot 3x hetzelfde poppetje. En als er geschoten wordt lopen ze ook zo nep heen en weer. EN de nachtclub zelf, de muren enzo, zijn vrij kaal. Lijkt me wel een spel met potentie overigens, maar er zijn veel verbeterpunten.
Ja dubbele modellen had je ook bij de hitman delen maar dat vind ik helemaal niet erg wel raar is dat die mensen allemaal rennen als een kip zonder kop Ingame filmpje en de disco laser lichten zij mooi gedaan.
Hier een super interestant stukje over hoe online gaat worden: http://ps3.ign.com/articles/824/824460p1.html Wie denkt dat dit zoals saint's row gaat worden online, waarin je maar wat dwaas rondloopt en schiet, heeft het mis... klinkt super interesant tot dusver, en ze gaan nog meer onthullen.
Co-op is inderdaad de max, maar ik dacht gehoord te hebben dat de co-op enkel splitscreen is, lijkt me dan heel wat minder (ben niet zeker of het daadwerkelijk zo is, hoop nog op online co-op). De multiplayer setup lijkt wel origineel. Zal wel wat worden.
Het spel is toch ook gewoon te spelen zonder co-op? Vind ik namelijk niets om een scherm in 2-en te delen. Mocht dat wel zo zijn, dan vraag ik me af of het spel dan ook wel fun is. Net zoals bij Army of Two bijvoorbeeld, ook zo'n co-op spel.