ign een 7....single player moet erg lastig zijn en ze zeggen zelfs al kom je erdoor heen is terug komen niet waard...maar dat zeggen ze over ALLES! ik vind ze moeten daar nieuwe mensen aanmenen...ze vallen daar erg in herhaling! Maar eh welke game was dat dan die gebaseerd was op co-op only?
Army of Two van EA is dat. Die wordt volgens mij best gaaf; download de hd trailer maar eens van Live ('aggro' trailer oid heet die).
Kane & Lynch, Dead Men Xbox 360 http://www.gcshop.nl/product.php?id=5275 € 45,50! Na het zien van het filmpje lijkt het mij een vette game en met zijn 2en spelen lijkt me ook leuk Ik heb hem al besteld
In dit genre lijkt Army of Two me veel leuker Ik blijf daar wel op wachten, en pik deze game ooit eens op uit de budgetbakken.
ik heb hem bij een vriend gespeeld .. en de besturing is echt slecht gedaan .. het voelt heel indirecht aan .. voor de rest ziet het er net zo uit als de laatste Hitman , niet spectaculair dus ! jammer dacht dat het namelijk wel een leuke game zou worden
Ik speel de game nu op mijn laptop maar ik vind het jammer dat ik het moet zeggen maar van de makers van de Hitman games verwacht je echt VEEL meer. Het is eigenlijk gewoon een vrij standaard third person shooter met een tof verhaal, dat wel weer. Je schiet gewoon agenten neer en rent rond in de levels totdat je de exit bereikt...daar komt het eigenlijk op neer. Ik durf zelfs nog wel zo ver te gaan om te zeggen dat Blood Money grafisch mooier is dan deze.
Welk filmpje? Want vergis je niet hoor...hoe gaaf die filmpjes ook waren die ze hebben uitgebracht op sites...de gameplay heeft er geen fuck mee te maken...
De PC versie is een port dus dat zegt nog niks hoe het spel op de 360 zal zijn. Krijg hem hoop ik morgen binnen van gcshop