1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kane & Lynch: Dead Men

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 4 apr 2007.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    je moet rechts van die kuil (dus links van de truck (gare pu) gaan staan.. op die houten balken)
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Pak alle 3 de machineguns van de laatste 3 ventjes en ga op het busje staan. Schiet bijna alle kogels richting de bestuurder en dan stopt hij vanzelf. \o/
     
  3. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit echt een vette game of moet je wachten totdat hij in de budget bak ligt ,want ik zit een beetje op twee gedachten.
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Het ligt eraan, al wil je een spel voor de graphics en een game zonder bugs raad ik je aan hem niet te kopen. Wil je een game voor het verhaal en de (wat groffe) actie moet je hem nemen. ;)
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is een aparte ervaring... heb maar enkele potjes gespeeld op 2 levels, maar het is in ieder geval een frisse ervaring dan de standaard death match games die we nu grotendeels krijgen.

    Je hebt dus een level waar je samen met 5 0f 7 andere criminelen de buit moet binnenhalen... dat kan zijn in een bank, een winkelcentrum, en nog 2 andere maps die ik nog niet heb gespeeld.

    Je beroofd de boel als een samenwerkende bende, maar eenmaal de buit binnen krijg je door wie de meeste buit heeft, of wie er al bijna is ontsnapt...
    Zie, diegene die het meeste geld heeft is degene die er het meeste voordeel van heeft als hij zijn teamgenoten uit de weg ruimt... anders zal hij de buit moeten delen.
    En hier wordt het dan dus echt interesant.. deel je de buit? ga je met het hele team naar de vluchtauto toe? of ga je voor jezelf spelen?

    Als je eenmaal dood bent, verraden door een teamgenoot of doodgeschoten door een agent die de wacht loopt, dan kom je terug als een agent of SWAT member... je moet dan de criminelen tegenhouden.

    Je moet dus echt nadenken als een crimineel.. je kunt met 1 granaat je hele team opblazen in het begin van de pot... maar dan komen ze allemaal terug als agent of SWAT, en dan ben je goed de lul... plus, er zijn 3-4 rondes in totaal, dus dat onthouden ze wel en dan pakken ze je allemaal in het begin van een nieuwe pot.

    Het is puut tacktiek dus.. je moet plannen wat je route is, je moet op het eind toeslaan, of helemaal niet en de buit splitten.
    Van dat geld kun je armor, wapens, traangas en andere dingen kopen.. het is vrij gecompliceerd om mee te beginnen, maar je kunt er veel plezier aan beleven als je eenmaal alles wat door hebt... origineel is het dus zeker wel, jammer dat er maar 4 maps zijn.
    Maar er komen ongetwijfeld wel meer maps binnenkort, de game moest gewoon deze november in de winkels liggen, en op sommige punten van de game kun je dat zien.

    single player ben ik net bij die nacht club geweest.. ziet er heel mooi uit, speelt ook erg tof, en het verhaal lijn wordt steeds boeiender en beter.

    De game is een aanrader, maar je moet wel in je achterhoofd houden dat we hier niet over bungie of rockstar praten die de game ontwikkelen... de developers zijn van de makers van hitman... toffe games, maar wel met bugs en niet de beste graphics die je ooit hebt gezien, maar het ziet er prima uit verder... het is gewoon weer een culthit net zoals hitman dat is, en waarschijnlijk altijd zo zal blijven.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Moet zeggen dat die multiplayer wel heel vet klinkt zoals jij 'm beschrijft!
     
  7. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    mulyiplayer ben ik me nog niet echt in gaan verdiepen, single player heb ik co-op met een maat van me in twee kleine avondjes uitgespeeld, dat viel me flink tegen, hopen dat de multiplayer iets goed maakt, tot nu vind ik het meer een budget game en had ik hier meer van verwacht....de verhaallijn zit wel goed in elkaar, maar was verrast toen de credits ineens verschenen...een echt einde zat er niet in, misschien een deeltje twee
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  8. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de multi player klinkt me echt als muziek in de oren.
    Ik begin een beetje gek te worden met al die games ineens!! Denk wel dat ik deze ga kopen maar....AC, ME, COD4...... Ik raak nog blut vóór de kerst ook als het zo door gaat.

    Maar enkel voor die multi player omschrijving van strapping young lad ga ik denk ik Donderdagavond maar weer eens naar de Gameshop
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Denk toch dat dit echt een game is die je een keer ergens in de aanbieding moet vinden. Lees toch echt gemengde reacties... en er zijn zat toppers atm.
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt leuk dit ! Ik ga hem toch maar voor Kerst vragen denk ik :)
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, MP is wel tof.. maar het is maar net met wie je speelt en hoe je het speelt... ik heb net een paar potjes gehad die matig waren.. omdat er een groep van 4 vrienden tegen mij en iemand anders speelden... wat ik ook probeerde, ze schoten me steeds meteen neer en als 1 van hen doodging en als agent verder moest, werkten ze nog steeds samen met 4 man.
    Onmogelijk om te winnen dan, en dat verneukt het hele spel ook meteen.

    Het is dus een tof idee, maar het werkt niet altijd... plus maar 4 maps is net wat te weinig... moest dit even nuanceren, anders gaan mensen de game kopen omdat het zo mooi klinkt, maar in praktijk KAN het dus tegenvallen.
     
  12. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    He kan je deze nou online co-op spelen ofniet want in de PU stond van wel?
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game inmiddels van de week gechecked en vind hem niet heel bijzonder. Vind de controls niet heel lekker, oogt allemaal wat houterig. De shoot-outs zijn wel ok, maar niet meer dan dat.
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over iets op het laatst van het spel
    Kan je die 2 gasten op het laatst redden als je snel genoeg bent?
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vraagje, waarvan is die muziek als je in het menu niks doet en die trailer start zeg maar?

    Komt me bekend voor.


    alleen offline..
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  16. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  18. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps dubbel
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Maak er dan maar meteen een triple van.

    Is dit spel nou echt zó buggy en glitcherig?
     
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja drie keer scheeps recht, firefox bleef vast zitten:D

    Maar ja het spel is wel wat buggy en glitcherig maar even later let je daar niet op want het spel is heel vermakelijk :)
     

Deel Deze Pagina