1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kapot of?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nicotjeh., 27 feb 2003.

1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krast je xbox misschien heel erg op je games in, zodat ze t niet meer doen, (wat bij moto gp misschien dus nog niet gebeurt is) :confused:? anders zou ik t ook niet weten.

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Nee. Op de demo disk waar Whacked en Meachasault op staan doen het wel alleen Moto gp die er ook opsta niet :mad:

3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dus het kan alleen me xbox liggen?

4. IK NL

IK NL Guest

kijk als het aan de kabels ligt, zou je xbox niet vast lopen

als het aan het spel ligt is het wel erg toevallig dat meerdere spellen het hebben.

5. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ff kijken of er een gameshop bij je in de buurt is, misschien dat die ff kunnen kijken tegen een kleine vergoeding :confused:

ik denk dat het niet zo'n heel groot probleem moet zijn als je het niet bij al je spellen hebt..

6. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er wel verf in je bespoten Xbox gekomen en op de hardware gaan zitten?

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal 't ff duidelijk proberen te maken voor Nico....het is juist niet bij meerdere spellen, maar alleen bij Moto GP...de Demo versie en de volledige versie...het is wel een hele rare situatie die ik op de computer ook wel eens heb gehad met bepaalde spellen, na heel wat pijn en moeite ben ik er toen achter gekomen dat het kwam door overhitting...nu lijkt mij dat bij MGP niet het geval, en de plek waar Nico's xbox staat is zeer open ;)...misschien dat er heel erg isolerende verf gebruikt is (waarom zou mij een raadsel zijn), maar dan nog lijkt motoGP mij niet een zoveel eisend spel dat overhitting het probleem is....competabiliteit is ook iets waar je op de PC in dit sort gevallen aan gaat denken, maar bij de xbox zeker niet....maar in dit geval denk ik dat er toch iets met zijn xbox aan de hand is, ook al kan ik niet bedenken wat, waardoor MGP een hardware fout geeft...

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    <----- dat geluid is waarschijnlijk het vastgelopen geluid...(dat lijkt mij tenminste)....en ja, dat komt uit de boxen, met de PC heb je wel eens een hakkerig geluid (een 'loop') als tie vastloopt....ik denk dat 't ook zo'n loop is

Deel Deze Pagina