1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kapotte controllers

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 12 jul 2003.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat doen ze alleen als het je controller is die bij je xbox zat en dus nog binnen de garantietermijn van 1 jaar valt.
     
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stuur altijd met de D-pad :eek:
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    En wat voor tijden rijd je?
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

    niet zo goed, ben nog bezig met die custom bike goed te krijgen.
    maar gaat het met die knuppel beter dan, heb het nog nooit geprobeerd :confused:
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten in die S controller plattere knoppen, want de a, b, x, y, zwarte en witte knop zijn zo irritant rond en dat doet pijn aan je duim na een uurtje spelen???
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die knoppen zijn platter :+
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan denk ik wat preciezer rijden, maarja dat is iets dat je zelf uit moet proberen :)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De S controller schijnt wel eens voor wat 'calibration errors' te zorgen bij MGP2...
     
  9. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat betekent???
     
  10. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    met welke controller spelen jullei ik met de grote die kleine vind ik echt slecht in de hand liggen
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ook met de grote (die dus van die slijtgleuven krijgt) is stukken nauwkeuriger in Mgp (zal dus ook wel zo zijn bij het vervolg, nr 2)
     
  12. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had er 2 en die heb ik ''ver-n*kt''. Vervolgens heb ik 2 nieuwe gekocht en die andere 2 geruild met het bonnetje. Ik heb er nu 4, waarvan er inmiddels al weer 1 kapot is.

    Maar het blijft een leuk spelletje !:+
     
  13. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus het geval van dat de left thumbstick daadwerkelijk niet meer naar Links kon sturen, als ik hem dan eruit trok en weer opnieuw aansloot, was het heel even verholpen.

    Maar na een telefoontje met MS, moestik de controller opsturen naar duitsland (in mijn geval), en binnen 3 dagen had ik een nieuwe thuis, dat is nou service, en dat na meer dan een jaar, ze vroegen niet eens naar de garantie. Dus heb je problemen, bel dan gewoon naar MS, nietgeschoten is altijd mis

    Greetz_O_
     
  14. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb hier 2 controllers liggen met hetzelfde probleem, en die zijn 2 maanden oud, wat is het nummer ;) ?
     
  15. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha die Pablow,

    Ja het is echt een hele goede service, ik heb het nummer gebeld wat op dat briefje zat wat in de doos van die controller zat

    0800 023 3894,

    Het kan zijn dat je ergens anders ter wereld tereecht komt (voertaal engels)

    Je legt het probleem voor, dan vragen ze ook of je xbox geregistreerd is, dus je moet het nummer even doorgeven wat onder op de Xbox staat, dan zeggen hun (tenminste dat was bij mij zo) oke, wij sturen een nieuwe op, en als jij die dan van jouzelf opstuurt naar ons gegeven adres dan is het rond.

    Ik nog gevraagd...Jo, wat kost dat dan, nou zeggen zij....NIETS

    Je moet alleen ff de verzenkosten betalen van Jou controller die je opstuurt

    Heerlijke service


    Greetz
     
  16. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan moet ik even al me zooi van me xbox kopieren naar een andere xbox en die xbox die ik nu heb even een beetje molesstreren en dan even het nummer opbellen:D nee geintje die van mij doet het nog prima behalve wat volgens mij iedereen heeft als je er een bepaalde cd in legt van een spel of muziek dat die dan vet veel geluid maakt maar dat hoort erbij.
     
  17. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kun je microsoft ook bellen om een nieuwe controller te vragen als je je controller al heb opengemaakt? Verder niks aan gedaan. Of merken ze dat......:eek:
     
  18. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het gewoon kan, en desnoods vertel je hun toch dat je dat dat er iets me aan de hand was enje hem even hebt opengemaakt, kan geen kwaad denk ik...In mijn geval vroegenm ze niet eens of ik er zelf wat aan gedaan had


    Probeer het eens zou ik zeggen:cool:
     
  19. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    bIj mij kraakt die linker thumstich helemaal.
    En das echt wel iri onder het racen.
     
  20. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor iedereen klagen dat ie wat heeft met zijn of haar controler. Ik heb dus echt helemaal nix :D

    * hulde aan mezelf voor het rustig blijven onder het spelen terwijl er toch iets helemaal fout gaat en het goed verzorgen :p van me controlers
     

Deel Deze Pagina