1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kapotte X-BOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bigben, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    *kucheepromflashenkuch*

Maar zullen we niet beter zijn bevindingen bekijken als hij zijn xbox schoon gemaakt heeft? Wie weet is er helemaal niks aan de hand met de hdd?

2. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owja laten we dat met zijn allen gezellig ff doen. Ik denk eigenlijk niet dat je de HD niet zo snel schoonmaakt...:{

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Zonder modden is het ONMOGELIJK om je hd te vervangen, punt. Of je moet zin hebben de EEPROM uit te solderen..

Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  4. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou niet alsof je er zoveel vanaf weet, ik kan zonder een enkele mod op de xbox uit te voeren alle nodige informatie van de xbox afhalen en vervolgens via de computer de nieuwe xbox helemaal klaar te maken. Ik weet heus wel dat je veel van de xbox afweet, maar maak jezelf nou niet belachelijk door te doen alsof je er alles vanaf weet.

En SIC, zoals ik al zei, ik doe geen enkele vorm van een mod, oftewel als hij klaar is heeft hij precies dezelfde xbox behalve dat hij open is geweest en er is een andere harde schijf, met dezelfde inhoud.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    dat doe je wel, je stopt zijn hd namelijk in jouw xbox. Je gebruikt dus een mod methode. Ookal is het niet in zijn xbox.

Maar je kan dan idd niet meer op xb live. Birth/marriage theorie. MS kent de hd serial+mb serial combi, wordt verbonden aan je Live account...

6. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Doe ik lekker toch, want de enige manier dat jij aan die hdkey komt, is door of dat ding te modden, of de eeprom uit te solderen.

7. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat zou kunnen, daarnaast kan ik ook gewoon via pc de gegevens uitlezen + op de nieuwe harde schijf zetten. Maar mijn hulp is duidelijk niet nodig, heb al spijt om na 2 jaar weer naar deze forums terug te komen.

Vooral vanwege achterlijke mensen als Slurpgeit die niet weten waarover ze het hebben.

8. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Deel dan alsjeblieft je kennis, want volgens mij en de rest van xbox scene is het onmogelijk om zonder je xbox te modden/eeprom uit te solderen aan je hdkey te komen.

Maar als het volgens jou anders kan, deel het alsjeblieft.

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    // Edit, ik maak mijn woorden hier ook niet vuil aan :mad:

10. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Idd, wij zijn toch achterlijke mensen die niet weten waar ze het over hebben.

11. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    007 auf/sc/mechassault erin, evox laden, backup maken en via ftp eeprom van de xbox halen. Vervolgens via xbox hdm een nieuwe harde schijf klaar maken + vullen, de save games overzetten en je bent klaar zonder op 1 of andere manier een xbox te modden.

Mods zullen wel niet leuk vinden dat ik dit vertel maar misschien zien ze zo dat ze fout zitten.

Ps, sorrie als de verkeerde mensen zich aangesproken voelen door mijn vorige post.

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zo achterlijk vind ik mezelf niet, maarja. Ik vind ook dat LangeJan zijn intelectuele kennis moet delen. Waarom niet! Je helpt er toch arme zielen mee...

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221

OMG Dat IS een softmod loser _0/

14. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat is het niet. Een softmod heeft te maken met de fonts aanpassen, waardoor de xbox een softwarematige bioslader kan opstarten, wat hier niet gebeurt.

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Zucht

16. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Zucht

18. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Jij wilt een schop onder je kont?
    De dingen waar jij hier over praat zijn niet geoorloofd hier. Jij noemt het mss geen modden, maar je maakt wel degelijk gebruik van software en bugs waar op dit board niet over gepraat mag worden.
    Ik snap soieso het hele gezever niet zo, het staat nog niet eens vast dat er uberhaupt iets is met de hdd. Mss is het stof? Iets met de dvd-drive? Bromvlieg in de xbox? Waarom al je (illigale) praktijken aanbieden voordat de oorzaak van die probleem (is het een probleem?) bekend is?
    Laten we gewoon wachten op de bevindingen van de topicstarter ivm het schoonmaken van de xbox...

19. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen gebruik ik die niet, ik heb nog van voor de softmods bekend werden.

Edit, succes ermee, ga maar naar microsoft en laat je hd duur repareren. Het enige wat ik doe is helpen, ik heb echt wel betere manieren om geld te verdienen. Ik houd me vanaf nu uit deze topic.

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Zucht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina