Overal gaat wel eens wat fout, en zo ook bij Microsoft. Dan zou ik toch maar weer met de Xbox Service lijn gaan bellen, want zo schiet het natuurlijk niet op.
Hij bedoelt het grappig maar misschien heeft x-box player ergens wel ergens gelijk Het is toch vreemd dat iemand 5 kapotte Xboxen krijgt. Dat kan bijna niet aan Microsoft liggen. Venom, ik zou toch eens bij jezelf gaan kijken of er iets fout gaat, vooral bij dat schoonmaken. Elke dag schoonmaken is sowieso verspilde tijd maar dat moet je zelf weten, je Xbox wordt er iig niet beter op. Waarmee maak je hem schoon? Is dat wel geschikt voor computers e.d.? Ga eens bij jezelf na wat je telkens doet als je weer een nieuwe Xbox krijgt, na welke gebeurtenis kapt ie er mee?
Als jij al zegt dat hij niet veel meer kan lezen bij jou en wel bij anderen denk ik dat er iets mis is met de dvd speler misschien.
Naar horen zeggen was een DVD-cleaner niet goed voor de lens van je Xbox, dus als je hem daarmee schoonmaakt, kan het een negatief effect hebben, wat zou kunnen verklaren dat je Xbox weinig leest. Maarja, ik speculeer maar wat
Ik vraag serieus af of Venom niet een grote grap met ons uithaalt.... ik bedoel, het is niets voor MS om 5 keer half werk af te leveren...... No offence als je echt problemen hebt met je Xbox maar het komt wel vreemd over...... ook dat je nogal vaag bent in je omschrijvingen van je probleem steunen mij in mijn opvatting. :{
mijn xbox werkt ook niet meer (this disc may be dirty or damaged) heb geweest naar gamemania en zij hebben hem in doos gestopt (was nog in garantie) en opgestuurd naar ms. nu w8 ik tot ik hem terug krijg. maar dat ie 5 keers stuk is na elkaar dat kan lijk niet e.
hey , Ik dol echt niet. Maarre van dat schoonmake was een grapje mensen!!!! Er is echt veel misgegaan, de service zegt ongeluk....... Maar 5 keer dat kan toch niet!!!!!!!! Mijn xboxen (ondertussen) hebben verschillende symtomen gehad.De eerste las niets sloeg vast. De tweede was een kapotte van een zweed( mixed up van stickers!!!!) dit was de fout van de repair centre!!!!!!! De 3e sloeg wweer vast En toen zou ik een nieuwe krijge....... Niet duss deze was nog slechter als de eerste en sloeg steeds vaker af. Ook was ie niet nieuw! Er stond een live account op!!!!!!! En savegames!!!!! Dusss de fout ligt niet bij mIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb eigenlijk maar 1 kapotte xbox gehad en deze had ik bijna vanaf de luanch!!!!!!! Dus dat MS repair centre aan het klote is is wel duidelijk. Ondertussen heb ik wel een vriend gemaakt bij de klanteservice en die zegt dat het aan de repair centre ligt!!! En hij doet echt veel voor mij!!!!! De baas daar heeft mij ook gemaild en zegt dat ze nu vaker problemen hebben met de repair centre!!!!! Duss nu weet ik zekers dat het niet aan mij ligt. Hij heeft nu iets voor mij geregeld dus hopelijk doet deze het wel want ondertusse liggen splintercell2, Gta en PGR2 weg te rotten thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus mensen ik wil wete wat jullie hier van vinden want ik begin de service niet echt meer te vertrouwen!!!!!!!!
Maar sommige denken dat ik niet serieus ben +!!!!!!!! Wat denken jullie ik ben nie dom ik zit echt al 5 tot 6 maanden elke dag met die klantenservice te bellen. maar gisteren heeft die "vriend"daar iets opnieuw weten te regelen. dus hopelijk komt het nu wel goed!!
Tja, klote voor je. Maar de MS Repair Center is wel de enige optie die je hebt, als je je garantie wil behouden.
Uhm, je hoeft geen honderd keer te zeggen dat het niet aan jou ligt, en iets minder uitroep tekens zou ook wel manner zijn. Anyway, ik hoor van iedereen dat de service van MS prima is, dus ik kan het me niet voorstellen dat jij 5 x achter elkaar zo'n ongeluk hebt.. Je zegt dus dat je xbox vast loopt.. Bij welk van je spellen is dat? Of is het bij meerdere spellen? Mag ik je er ook op attenderen dat bij iedereen wel is een keer zijn console vast loopt.. Leg nou is duidelijk uit wat het probleem precies is, en of het je extreem belemmert tijdens het spelen.
hij heeft de box al tig keer opgestuurt denk je dan echt dat iemand hier het probleem zomaar ff oplost misschien is dat wel het probleem,te veel poesten water in de box
Ik zou nu natuurlijk nu een opmerking kunnen maken over Belgen en humor maar dat doe ik maar niet want dat wordt door jouw niet op prijs gesteld. Tuurlijk help ik die jongen met zijn probleem niet, dat kan volgens mij niemand want buiten de customer care valt er gewoon weinig te doen, maar misschien heeft het wel een glimlach op iemands gezicht getoverd(om het maar mooi te zeggen). Humor is voor zover ik weet nog niet verboden hier. Dit alles is overigens geschreven vanuit een humoristisch oogpunt(voel je dus niet aangevallen en probeer mij niet als sadistisch te zien)
En de service is goed maarre ik heb echt veel ongeluk gehad EN als je xbox om de 20 minuten vastloopt midden in het spel, en dat gebeurd bij ieder spel issie volgens mij wel kaduuk
En nu is de service wel goed?!? vaag.. * eerst ging je hem poetsen: Bleek grapje te zijn * Klanten service is klote: Bleek ook grapje te zijn * Xbox 5x opgestuurd, geen een keer goed?: ook grapje??
Ja ik begin ook een beetje aan zijn standpunt te twijfelen, ik weet niet of je dit serieus moet nemen maar laten we maar wel doen. 2 oplossingen: *Je belt de service weer en probeert iets te regelen. *Koop een nieuwe.
Ik zal het goed uitlegge Ik poets hem niet iedere dag ja Hij is wel 5x kaduuk geweest De xbox klante service is goe ik heb vandaag iets geregeld met een vriend maar de repair centre doet zijn werk nie goe snappie HET IS GEEN GRAP DIT IS KLOTE!!!!!!!!! IK PROBEER TE VRAGEN OF JULLIE OOK ZULKE ERVARINGEN HEBBEN GEHAD.
Dusss ik bedoelde met poetse dat ik hem goed verzorg. Maar nie iedere dag( 1x in de maand of zo) Dus dat was een understatement snappie
Ik vind eigenlijk dat ze je nu zo onderhand wel een nieuwe (maar dan ook echt nieuwe) Xbox mogen opsturen na al dit gekloot.. :{