dat zeg ik ze ook Maar de klanten service kan verder niets doen dan een repair aan make, dus het lot ligt bij de repair centre en dar ligt dus het probleem
Ik denk dat je aan de reacties wel kunt merken dat niemand zo'n ervaring heeft meegemaakt, venom. Het 'record' van de anderen staat op een keer een kapotte Xbox hebben waarna die vervolgens keurig werd gemaakt door MS.... Ik heb ook enkele keren de helpdesk gebeld (ivm.)en ben altijd keurig en adequaat geholpen Hoe heet die kerel eigenlijk van de helpdesk met wie je zo goed bevriend bent?
Yep ik snap het maar het is echt zo En die "vriend"geen echte natuurlijk, want hij woont in belgie Heet ruud en hij heeft mee hierbij heel goed geholpen Echt een toffe kerel!
Venom, gebruik alsjeblieft de -knop eens. Ik begrijp je frustratie maar dat wil niet zeggen dat je 3 keer achter elkaar mag posten
off-topic off-topic: maar gemiddeld 26 post per dag is niet verkeerd on-topic: nog nooit problemen gehad en ook nog nooit hoeven bellen. Als ie echt 5x kapot is geweest zou ik idd een nieuwe xbox kopen. En als ie pas 6 maanden oud is heb je toch ook nog garantie? kun je gratis een nieuwe krijgen neem ik aan
Men neme een xbox Men opent het raam Men gooit met xbox met rot vaart naar buiten en probleem is opgelost... Maar 5 keer lijkt me erg veel,bel microsoft en zeg dat je het helemaal zat ben en dat je een nieuwe wil(btw je xbox heeft 2 maanden garantie bij de winkel)
Re: off-topic Maar heb je gezien wat voor posts? Inclusief deze vind ik ze allemaal dus Niet de moeite waard he voor dit forum Maargoed,doe wat velen anderen hier zeggen en koop gewoon een nieuwe man. Ik had er bij de 3e keer al genoeg van gehad als ik jou was Angelo