1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kapotte xdozen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Stijn, 26 jun 2002.

  1. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat toch met die klote xbox. Ik lees hier alleen maar over kapotte xboxen. Ik houd ook iedere keer mijn hart vast als ik dat ding aanzet. Crashende games, haperend geluid, DVD's met problemen. Het lijkt wel of we een produkt met heel veel kinderziektes gekocht hebben. Ik ga die van mij net zolang terugsturen tot ie het perfekt doet. Dank je wel Microsoft
     
  2. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is er dan mis met de jouwe?

    mijne is goed btw, alleen krassen van de dvd drive op cd's, maarr dat boeit niet
     
  3. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je zou het wel zeggen. Ik heb ook veel dingen meegemaakt en het kan me gewoon niet meer boeien. Afgezien van een enkel klein krasje wattie maakt werkt die bij mij nu gewoon perfect. Maar ik hoop dat ze de xbox2 of die HomeStation wat beter maken (dus dat ze van deze kleine narigheden hebben geleerd).
     
  4. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij laadt spellen moeilijk. Crasht soms. Een keer moest ik m'n hele save-file wissen voor Project Gotham omdat ie iedere keer als ik hem anzette weer crashte, en eergisteren begon het geluid opeens te haperen, waarna hij weer crashte. DVD's geven soms ook problemen.
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb nog helemaal NIX geen problemen gehad (op dit moment klop ik op een groot stuk hout)
     
  6. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne is nu ook perfect :confused: :D
     
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik toen ik hem net had dus ook. Ik hoop dat wanneer ik hem terugkrijg hij het gewoon perfekt doet. By the way, die van mij maakt geen krasjes op discs. Xbox games hebben trouwens sowieso een soort van kringetjes onderop het schijfje, moet je maar es goed kijken. Nieuwe ook, hebik gecheckt.
     
  8. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    mmmm, de crashes in pgr komen door jezelf man
    moet je de game niet uitzetten in het spel, eerst naar het start scherm gaan, want anders zet je hem uit onder het saven


    enne het is gebleken dat de ps2 en de gamecube vooral meer crashed dan de xbox

    ik heb ooit 1 crash gehad in pgr door een corrupt save file
    heb zeker 200 uur gegamed
     
  9. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook perfect.

    Gewoon omruilen als ie het niet goed doet.
     
  10. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    dat ringetje is normaal ja, maar ik heb een dvd drive die kleine krasjes aan de buitenkant van de onderkant maakt
     
  11. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Neenee, ik was gewoon aan het spelen en toen kreeg ik een nieuwe auto. Ik wou hem bekijken en toen crashte hij tijdens het saven denk ik. Met een nare zoemtoon. Ik moest hem wel uitzetten. Daarna crashte hij iedere keer als ik hem aanzette en naar die auto ging kijken. En nu hapert de muziek opeens af en toe.
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog NOOIT een probleem gehad met die box
     
  13. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor je.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je nou voordat je zielig gaat huilen nou ff met de support lijn belt, dan heb je binnen 4 dagen je Xbox terug mocht er iets mis zijn that is
     
  15. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    man, bij ons bij de vobis staat de xbox al weken NONSTOP aan.
    met verschillende cd's erin. verschillende keren op gespeeld.

    snachts draait ie gewoon de intro's van spellen door. :)
     
  16. ITNL

    ITNL Guest

    die van mij is nog nooit gecrased of vastgelopen of haperingen met beeld of geluid of zoiets. dvd`s doen het ook perfect. Ik weet niet waar jullie het over hebben. Allen w8 ik wel nog steeds op mijn reward pack. =(=(=(
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    werk jij daar ofzow....
     
  18. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0


    Ahum!!!!
    Klote Xbox???
    Ban, ban!!!
    Heiligschennis!!
    :)

    Maar als je even nadenkt, dan weet je dat er al duizenden Xboxen zijn verkocht, en ja als er bij iemand zijn Xbox gek gaat lopen doen, waar vraag je dan om hulp!!
    Juist hier!!

    En als je nog even terugdenkt over de kinderziektes van de PS2, dan doet de Xbox het toch nog geen eens zo slecht..
    En 3 kapotte Xboxen op 1000 man, dat is relevant!! :)
    Is met elk product zo!!

    Maar is idd wel bout dat je Xbox gek doet...
    Eis een nieuwe!!! :)
    Probeer het in ieder geval!!
    Good Luck!!
     
  19. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hulplijn ook al gebeld slimpie. Ze zijn vandaag al langs geweest met zo'n lege doos maar ik was er niet. Ik wil gewoon weten wat andere mensen ervan denken.
     
  20. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel haperingen bij bv rsc of pgr als ik een auto wil zien dan duurt het ff voordat ie m weergeeft.
    Verder no probs is er trouwens nog iemand met dit probleem of is dit gewoon normaal:confused:
     

Deel Deze Pagina