Hoelang duurt het dan? Als ie een seconde stilstaat is dat denk ik wel normaal. Die van mij moet af en toe bij HALO en PGR voor het beginscherm zelfs laden en de andere keer weer niet.Hoort het trouwens dat ie als je het memory menu opent eerst een seconde of zo moet nadenken voordat ie je bestanden heeft gevonden. "looking for saves, might take a minute"zegt ie dan of zoiets.
O, nee herstel. Ik begrijp al wat je bedoelt. Totdat het plaatje van de auto verschijnt zeg maar. Dat hoort zo
mooi Daar schiet ik natuurlijk niet zoveel mee op, maar goed. Over die xbox in die winkel; Ik heb bij de FAME en bij Mediamarkt er ook wel eens eentje zien staan met "cannot read disc"op het scherm. Het lijkt wel of ze na een tijdje gewoon slechter worden. Kan het misschien komen door sigarettenrook. Ik rook alleen niet als ie aan staat. M'n PC doet het wel gewoon als de hele kamer blauw staat.
ok dats dan normaal denk ik maar dat vind ik wel loos ik bedoel maak het spel dan zo dat je lekker overal doorheen kan scrollen.]:-
Wees nou maar blij dat die van jou het goed doet. Ik moet vandaag de hele dag thuis zitten wachten op een lege doos.Lekker nuttig.Jou PGR heeft dus wel perfect geluid?Is het volume van je eigen muziek-CD's niet erg zacht?Bij mij wel. Bij Max Payne moet ik m'n TV ook keihard zetten.En er zit ook geen trilfunctie op, maar daar staat ook niks over in het boekje. anyway....
ik vind het heel vervelend voor je dat je x-box het slecht doet, mijnes werkt perfect, geen krassen, nog nooit gecrashed, staat soms uren achter elkaar aan zonder dat er iets mee wordt gedaan en nog steeds werkt hij.
Nou ja, het kan gelukkig dus wel. Ik dacht van die van mij in het begin ook dat hij het perfect deed.Na een maandje liep HALO één keer vast. Geen paniek, dacht ik. maar hij bleef kuren hebben. Weet iemand trouwens hoe het komt dat als je iets kopieert van je hard-disk naar een memory-unit, de kopie uit minder blokjes bestaat dan het origineel en toch alle info bevat? Je hard-disk bestaat trouwens uit veel meer dan 50000 blocks he. Iets van 340000 of zo zeiden ze bij xbox. En zo'n memory-unit maar 500 (die van mij 502).
ik ben ook blij maar daar hadden de ontwikkelaars wel ff aan mogen denken. Maar goe bij mij werkt verder alles perfect ook met geluid.
bij de mediamarkt waar ik werk hebben we 2 xboxes die regelmatig vastlopen... 1 hebben we al in het magazijn gedumpt en de ander staat nog in de winkel.... het komt denk ik door de warmte want die kasten zijn helemaal afgesloten.... dus er komt denk ik niet genoeg frisse lucht bij..... want thuis heb ik helemaal nergens last van... ik kan alleen geen cd-r en cd-rw lezen.... weet iemand of dat zo hoort of?.... moet ik de xboxlijn bellen??
Dat over die CD-R en CD-RW daar heb ik iets over gelezen. Dat komt doordat die schijfjes meer laserlicht doorlaten. Je moet geloof ik tussen de bestanden een beetje ruimte overlaten of zoiets.Heb ik eigenlijk geen kaasch van gegeten. Guess what m'n XBOX return pakket is er. Gewoon een lege kartonnen doos. Moest ik daar nou op gaan zitten wachten? Noujaah...
Dan kan ik hem toch net zo goed in de originele verpakking terugsturen.Ik denk "daar zitten zeker die muts en die CD-box in waar iedereen zo lyrisch over is(lyrisch ja....)Maar goed, hij is onderweg naar Mofrika. Hiep hoi!