1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KaZaA gebruikers moeten zich zorgen gaan maken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Eagle_1, 12 aug 2003.

1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar zij mogen niet zomaar op jouw pc kijken of wat dan ook

2. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    op verdenking van wel hoor... bedoel politie mag toch ook met huiszoekings bevel binne alles bekijken...
    jij word verdacht want je gebruikt kazaa... dan zouden ze best wel eens toestemming kunnen krijgen... mocht het allemaal echt zo ver komen...
    in principe als ze al zo ver zijn dat ze je op mogen/ op kunnen sporen... kunnen ze ook wel je data verkeer zien dus acht.... maakt het uit kazaa will be doomed!!!

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal denk ik ongeveer net zo worden als flitskasten. Wat is de kans dat ze achter je NAW-gegevens komen? Net zo groot als dat je geflitst wordt. Lang niet iedereen wordt gepakt maar alsje pakken ben je het lul. Als je dat risico wel wil lopen dan rijd je overal te hard, maar met illegale software zullen, ook de privé, aanslagen niet mals zijn. Je praat dan niet over 60 eurootjes, maar over een tweetal nulletjes meer minimaal.

Voor illegale kopie distributie staat zelfs een gevangenis straf van maximaal 3 jaar. Ik ben benieuwd of distributie via Kazaa e.d. daar ook onder valt.

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten vam BREIN hebben dus echt geen brein! Maar als ik het goed begrijp: Als je alleen maar download, kunnen ze je niet maken toch?

5. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is mij al 5 keer gebeurt. k heb nu een back up. maar ik moet van m'n vader kazaa er af donderen. hij wil geen hoge boetes:'-(

en downlaoden is ook illegaal je schent namelijk de rechten van de publisher die ze op hun game hebben stan je kan dus net zo goed gepakt worden

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk niet, dat is hetzelfde als dat je zegt, jij hebt een auto, en dus wordt je verdacht van aanrijdingen.....|:-

Kazaa is geen illegale software.....

7. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ze kunnen alleen maar checken of je bestanden shared.. als je echt bang bent :+ weinig sharen dus.

8. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je alleen download kunnen ze dat toch nooit controlleren ofje het langer dan24 uur op je comp hebt kunne ze controlere maar of je de originele versie hebt niet want dan moete ze bij je langskomen en dan geef je ze gewoon wat te drinken en laat ze effe rustig op de bank zitte en ondertusse delete jij alle bestandjes die gedownload hebt :)

9. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar hoe kunnen ze je dan niet vinden als je download?

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    'K dacht het niet. Denk je nou echt dat de politie zich daar druk om gaat maken, dat je mp3'tjes download? Die gasten hebben het nog te 'druk' om mijn neef te beschermen tegen een stel asosiale turken die 'gewoon' wat tegen hem hebben. Willen ze hem in elkaar slaan & met een boormachine!(:eek:) te werk gaan... Heeft mijn neef de jutten gebeld, hij vlucht even later het huis uit met de turken achter hem aan. Komen de jutten eraan, wie pakken ze op? Yup, mijn neef.. Omdat hij zo'n turk had geslagen met een ijzeren staaf en de turken nog niks bij hem hadden gedaan..:{
    Of je het gelooft of niet maakt me niet uit, maar ik denk dus echt niet dat de jutten op pad gaan omdat wij wat illegale mp3 downen..:{

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe, ik was 4 dagen geleden nog in Amerika. en daar zijn er al een paar veroordeelt..
    nu komt dat hier ook, en trouwens ze vinden je wel : IP/Chat weet ik veel waar ze wel niet op kijken :)

* gebruikt zelf geen KaZaa achtige programma`s*) _O_ O-)

12. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Pinkt een traantje weg voor het respect voor onze ''beschermers'' (hahahaha........ een lachertje is het, de politie).

Mijn auto is al tig keer vernield door een jeugdbende. Ga maar eens op je vrije zaterdag aangifte doen op een politieburo. Tot op heden is er nog niets aan gedaan. Uiteindelijk zijn ze erachtergekomen wie er betrokken was bij de vernielingen. Ach, ze zijn met de ouders van de kids gaan praten, met praten los je meer op dan met geweld toch}:]

Inderdaad.
    Hacken is illegaal. Dan zou elke Windows of Linux gebruiker een regelrechte crimineel zijn. Kazaa is legaal, alleen de gebruikers ''misbruiken'' (vanuit mijn standpunt niet overigens) de zogenaamde vrijheid van het programma.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    KaZaa is legaal voor het uitwisselen van plaatjes/muziek/films etc ZONDER copyright.

dus de films/muziek/plaatjes die JIJ maakt..

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, deze mensen zeggen zelfs dat een modchip in je Playstation illigaal zou zijn....:confused: alleen de illigale copy's zijn toch illigaal? :confused:

Maar laat ze maar bij mij thuiskomen, eer dat ze door de legale CD's heen zijn weten ze niet meer wat ik wel en niet had....:+

Heeft XS4All trouwens niet al een paar van dit sort zaken gewonnen en mochten ze de IP-adressen prive houden? :confused:

oh well...

15. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het gaat toch alleen over de echte grootverbruikers van kazaa e.d.? (tenminste dat las ik op rtl teletekst)
    Dus als je geregeld wat zooi download/shared hoef je je denk ik echt niet druk te maken.

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer tel je als een grootgebruiker??? :+

btw. buyah, ik share toch niet

17. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh, ik denk dat ze je wel als grootgebruiker zullen tellen als je 20 films, 15 spellen en 400 mp3'tjes per dag binnehaalt :+

18. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

Waarom neem je nou n turk als voorbeeld(<--?) ?????

19. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo, heb je wat tegen turken ofzo???

20. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je sharen dan en hoe moet je dat uploaden stoppen??

Deel Deze Pagina