Ze willen Kazaa aanpakken maar grote Warez sites,die honderden gratis orginele games aanbieden laten ze met rust? Slaat toch nergens meer op mensen? Nederland doet vanalles om de mensen het leven meer moeilijk temaken hoor.Overal,maar dan echt overal gelden regeltjes die gewoon niemand snapt. Overal word een verklaring voor gevraagt. Waarom zet je je auto hier neer... Waarom heb je die opleiding niet afgemaakt... Waarom betaal je je rekeningen niet... En binnenkort: Waarom koop jij die 4 appels? Het slaat gewoon nergens meer op hoor,maargoed Mensen willen gewoon altijd en overal een soort van macht uitstralen.In plaats van een gezellig babbeltje word je meteen boos aangekeken alsof je van een andere planeet komt. Mensen op straat durven nieteens meer tegen andere mensen tepraten. Ik weet het beste mensen,ik draaf door,maar soms word ik een beetje schijtziek van hoe het werkelijk is allemaal. Veel liefs, Angelo
In Nederland is al die Shit gewoon te duur, in Frankrijk heb ik op vakantie allemaal nieuwe cd's gekocht, sommige waren net een paar dagen uit! En de duurste was 16 euro! In Nederland is dat gewoon veel duurder!
Kazaa wint slag in oorlog tegen muzieklabels Uitgegeven: 23 januari 2004 19:50 Laatst gewijzigd: 23 januari 2004 20:03 RIJSWIJK - Kazaa, het populaire uitruil-programma op internet, mag muzieklabels die het programma hebben gebruikt om downloaders op internet in de gaten te houden, juridisch vervolgen. Een Amerikaanse rechter heeft die toestemming verleend, meldde de Los Angeles Times vrijdag. Sharman Networks, eigenaar van het oorsponkelijk Nederlandse Kazaa, was in de Verenigde Staten naar de rechter gestapt omdat muzieklabels volgens het bedrijf gebruikmaken van Kazaa-versies zonder licenties om zo het downloadgedrag van gebruikers te volgen. Nepbestanden Bovendien verdenkt Sharman platenmaatschappijen ervan nepbestanden over het netwerk te hebben verspreid om zo het uitwisselen van muziek te ontmoedigen. In zijn uitspraak kwam de rechter vorige week in Los Angeles tot het oordeel dat Sharman door mag gaan met zijn gerechtelijke stappen tegen deze muziekproducenten. Nederland Ook de muziekindustrie in Nederland ageert al jaren tevergeefs tegen Kazaa. Begin 2002 werd verspreiding van het programma weliswaar verboden, maar die uitspraak werd in maart 2001 door het gerechtshof in Amsterdam herroepen en eind vorig jaar door de Hoge Raad bevestigd. Directeur T. Kuik van de stichting Brein, die zich bezighoudt met het bestrijden van online- en offline piraterij, meent dat de strijd rond Kazaa in Nederland nog niet is gestreden. Ook wil de stichting naar Amerikaans voorbeeld individuele aanbieders die op grote schaal films en muziek via Kazaa aanbieden, gaan vervolgen. In de VS heeft dat al geleid tot een afname van het aantal downloads. Buma-Stemra Een woordvoerster van auteursrechtenorganisatie Buma-Stemra sluit een nieuwe gang naar de rechter niet uit, maar concrete plannen daarvoor bestaan er op dit moment niet. "We wachten eerst de ontwikkelingen in de Verenigde Staten af", aldus de zegsvrouw. Nu.nl ik ben toch verbaasd... zie ook....
Zelfs als je het formatteert kun je gegevens nog terug halen, vaak zijn die gegevens niet door andere gegevens overschreven. Pas als dat gebeurt is het 'echt' weg......
/me format g:/ Die spoof files moet je gewoon weg gooien als je die download.Had ik eerst ook bij paar nummers . Dan gaat die ineens piepen dan doe je ff op pauze en weer verder en dan gaat die weer en dan na 30 sec gaat die weer piepen
Nou, het is zo makkelijk, gooi Kazaa eraf . Kazaa is toch troep, je kan beter downloaden met direct-connect! Als je System Mecanic hebt, haalt hij ook al de spoof - files weg!
wat is een goed alternatief voor kazaa, ik heb morpheus al maar dat is bagger, en kazaa heeft tegenwoordig ook bijna niks meer, dus ben ik opzoek naar alternatieve p2p software
wat is een goed alternatief voor kazaa, ik heb morpheus al maar dat is bagger, en kazaa heeft tegenwoordig ook bijna niks meer, dus ben ik opzoek naar alternatieve p2p software
download gewoon via mIRC. Geen fake rotzooi. Je hebt er alles. Mishcien een beetje complex voor de doorsnee computer gebruiker
SoulSeek gebruik ik op dit moment veel. Het mag dan niet snel gaan (nou ja, hangt wel weer van degene af waarvan je het downloadt), maar je vindt er veel leuke albums mee. mIRC gebruik ik soms ook. Daarmee heb ik alle eps van Cowboy Bebop, en RahXephon, en mIRC haalt bijna het maximale uit je verbinding.
Nee..Ik gebruik Limewire, wel wat minder results maar ook weinig troep, en ik download gemiddeld 2 x zo snel als met kazaa
downloaden via mIRC? hoe? en welke servers? (ik weet dat XBW een zeer streng beleid heeft maar dit is legaal)
Ik doe tegenwoordig ook alles via mIRC. Zeer relaxt allemaal. @aggie: ga naar www.ircspy.com en voer bij het search gedeelte in wat je zoekt.
voor muziek nr`s limewire dat gaat razend slen een goeie kwaliteit.Voor full albums 1 van de vele bittorent clients (azureus is daar 1 van) zelfde geld voor films geen gezeik met bad files (heb ik tot nu toe nog geen last van gehad.) en het gaat op een lekker stabiel tempo