Spoofs Zie de eerste post van Eagle 1, daar wordt het uitgelegd. Waar het op neerkomt is dat het mp3's zijn die normaal beginnen, en halverwege overgaan in een hoop geruis...
oooh dat is zoo irritant ik ga toch maar over op een ander programma idd... ik heb een lange tijd iMesh gebruikt (lijkt op kazaa maar is wat minder bekend) maar die zit ook vol met adware en reclame enzo.. dus iemand die een beter alternatief weet?
overnet kun je krijgen bij www.edonkey2000.com (site kan wat traag zijn) je kunt er veeel meer vinden dan op kazaa maar download snelheid is niet altijd geweldig.En van de ads merk ik niet zoveel
Ik heb nu ook kazaa maar gebruik het niet meer ga me meer richten op usenet(newsservers) via het proggie GrabIt. Haal je films muziek etc. vanaf de nieuwsgroepen en het gaat een stuk snellen met downen. sindsdien gebruik ik geen kazaa meer.
Ik zat vanmiddag even dit topic te lezen, over "de spoofs" hele tijd geen last van gehad. En nu lees ik dat ze bestaan. En Ik heb nou al 4 spoofs tepakken gehad
aangezien dit toch het topic is voor problemen met kazaa --> Ik heb nu kazaa lite ++ alleen, als ik kazaa opstart, geeft het zich automatisch toestemming, andere mensen van mij te kunnen laten uploaden :{ heb disable sharing enz. gedaan, alleen hij blijft maar sharen ik zou niet weten waarom dit gebeurt, heb al naar fakebstandjes gezocht --> niets gevonden iemand die weet wat ik hier tegen kan doen?