Ligt eraan welke staat je Halo Infinite wilt zien. Edit: ik heb de rest van mijn tekst hier verwijderd omdat het eerder tot verwarring leidde dan dat dat het bijdroeg. Samengevat, Eurogamer was minder overtuigd. Maar dit lijkt eerder een uitzondering te zijn.
Uhm, het overgrote deel is juist super positief gappie. Als je de game niet wil spelen, prima, maar het ligt niet aan een eigen smoel.
Gaat niet om het gemiddelde persoon melden dat alle reviews positief waren. En dat is toch echt niet het geval. EDIT: PS4/PS5 verschil.
Ik weet niet hoe je dat uit dat oordeel haalt? De kritiek die ik lees is juist dat het een hele eigen smoel heeft (met name visueel) maar dat de gameplay niet groundbreaking is. Vind het stilistisch ook helemaal niet generiek overkomen eigenlijk (heb wat kleine streams gekeken). En ja, wat Killamonkey zegt, het algemene oordeel is juist heel positief (metacritic van 85) dus beetje gek om dan die negatievere er uit te pikken.
Ik lees regelmatig Eurogamer, vandaar dat die review mij opviel. Buiten dat lijkt Kena mij juist een leuke titel. Had je mijn eerdere reactie niet gelezen dan, dat ik het op een Studio Ghibli titel vind lijken? M.b.t. Eurogamer, die reviewer beweert dat er gameplay technisch weinig nieuws onder de zon is. Niet mijn woorden, al begrijp ik ergens wel wat ze bedoelt o.b.v. de gameplay die ik heb gezien. Heel eerlijk komt deze reviewer mij eerder vermoeid over. Maar dat wil voor mij niet zeggen dat het mij geen leuke titel lijkt. In het algemeen: heb je zin om deze titel te spelen en vind je het er geweldig uit zien? Lekker die game gaan spelen ervan gaan genieten. Alsof een ander voor je kan bepalen wat goed/leuk of niet goed/leuk is. Die bevestiging hebben we hopelijk niet meer van elkaar nodig. Edit: heb de Eurogamer tekst verwijderd. Leidde teveel tot verwarring tov mijn persoonlijke mening.
Ik lees shit als Zelda vibes. Niet per se Zelda kwaliteit uiteraard, maar ik ben steeds meer geïnteresseerd. Nieuwe ips mogen mn geld wel hebben.
Hopelijk verkoopt het een beetje goed. Ben blij dat indies het tegenwoordig prima doen, qua reviews. Lijkt qua scores wel te zitten waar ik het had verwacht, dus tussen 80 en 90. Geen absolute classic maar gewoon een degelijke entry in het genre wat er mooi uitziet.
Nou, ik heb hem net met mijn impulsieve ass ook gekocht hoor. Deathloop net vier uurtjes kunnen spelen tussen de kots en poepluiers door, maar goed, ik kon me weer eens niet inhouden, hahaha.
Hij is anderhalf en heeft buikgriep. Echt veel slapen zit er niet in hoor, haha. Maar net even klein beginnetje kunnen maken en zit er gelijk goed in. Werkelijk prachtige game en de controls voelen ook super smooth en intuïtief, iets wat ik erg belangrijk vind. De rot zijn echt te fucking schattig trouwens.