Hey mensen,het is weer Kermis in Tilbur,de grootste van de EU ja ja. Hij is er van af de 22 tot 31 juli net iets te kort. Als je gaat laat dan ff hier weten wat je allemaal doet. CdiddyNL: Ik geef geld uit aan het gokken,daar heb ik een heel jaar lang voor gespaart (dus niet heb er maar een maand voo gewerkt ).Maar goed ik ga meestal s'Avonds,is het tenminste leuk en hebben de mensen voor je de muntjes al goed gelegd *)
Ja ik zou maar uitkijken.....ach ja. Ik ga er niet heen, veelste ver weg. veel plezier aan de gasten die er wel heengaan.
Anders ga je ff hysterisch doen :{ Vermijd dan ook gelijk elk winkelcentrum, stadion of treinstation....
Dude ga dan lekker je hutje bouwen in je kamer maar laat de resterende mensheid gezellig feest vieren daar :{. Lijkt me wel tof maar erg druk.
''kermis we komen bitches laat je zien, geef me 10 hoertjes ik neuk ze alle 10. Geen probleem voor deze boy, motherfucker zoek geen ruzie en zeg geen hoi''
Offtopic - oke, hulpzame post... Ontopic Ik ben er gister geweest, en ik moet zeggen dat hij 2 jaar geleden leuker was, de sfeer was er meer, maar we zullen vandaag wel zien, want gister was het de openingsdag, dus ik kijk verder wel... laterss
Ik ben 2 jaar geleden ook op tilburg kermis geweest. Ik wist niet wat ik zag Echt die kermis is gewoon te groot.
In mei was bij mij in de stad ook kermis die staat geloof ik in de top 3 van de benelux. World Town fair heet het. het is nog niet zo groot als die van tilburg maar ik geef niet zo om kermis. ik krijg altijd 45 euro kermis geld en hou der altijd 35 van over geen alleen geld uit aan olibollen ben ik gek op.
Kermis, alleen de diepe behoefte aan oliebollen dwingen me elke jaar weer de kermis op. Verder heb ik geen behoefte aan kuddes tieners die op de kermis paraderen en zo stoer mogelijk proberen te zijn. Ben 1 keer in Tilburg geweest, maar kermis is kermis....
45 euro kermisgeld! En dan slechts 10 euro van uitgeven aan oliebollen. *staat perplex* Ik zou wel willen dat ik zo veel kermisgeld kreeg. World Town Fair staat wel in de top3 van de Benelux maar ik vind dat niet terrecht. Dit jaar was absoluut top en een hele verbetering. Maar de voorafgaande jaren waren zo matig dat ik na 4 euro alles wel gezien had wat de moeite waard was. Grote kermissen hebben vaak het probleem dat ze zo vol staan met troep, waarzeggers, schietkramen, eetkramen e.d. Maar kwa echte atracties soms wat tegenvallen. Ik neem nu eens de attractielijst van Tilburg door en ik zie al dat er twee Breakdances staan. Ik kom zelf niet, maar wat ik iedereen kan aanraden is de Fun Factory. Het lijkt een kinderattractie maar als hij op volle snelheid draait voel je bij elke keer dat je ronddraait zo grote druk op je hele lichaam, ongelofelijk.
hahaha,ik ga eigelijk niet in atractie vind ik geld evrspilling doe liever me geld in me spaarpot. Maarja die olibollen zijn styuk of 10/9 die ik pak voor 10 euro ofzo en die zijn voor mij en me moeder.
Hoe langer de kermis er staat hoe drukker het word, maar dees jaar staat alles anders daarom lijk ie kleiner maar is hetzelfde.
Grootste van de Benelux zou je bedoelen, de grootste van de EU is toch wel München met het Oktoberfest. Ik zou cker nog een paar keer in Tilburg te vinden zijn.
Ik moet nog naar de kermis toe.. al hoor ik hem wel de hele dag door .. alleen vandaag roze maandag... ga ik zkrs nie.. die homo's (niet dat ik iets tegen homo's heb..)