1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kerstaanbieding

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BinaryBubblegum, 28 nov 2002.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    cotroller kost 40 euro dus je had hem voor 300 precies zoveel als de xbox toen kostte!

2. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    IEdereen die z'n xbox voor 479 gekocht heeft:
    mazzelaar, jij hebt al het langst kunnen spelen

Iedereen die z'n xbox voor 300 euro heb gekocht:
    goedkoop en toch alweer een tijdje op de vetste console van nu kunnen spelen

Voor 259 of weet ik veel wat voor actie pakket Okee lekker goedkoop, maar je mag blij zijn als je hem al 2 weekjes in je handjes mocht houden, GAME TIME

hehe, oftewel, boeien wat je betaald heb, als je vandaag een xbox wilt, dan koop je hem toch vandaag, hoppa, niet zeuren als er over 1 maand of 10 maanden een actie is met gratis dit of dat, NU GAMEN!!!!!

(net als sommige pc lui, "nee ik koop nog geen pentium 2ghz, want over 1 jaar komt de 3 ghz voor dezeflde prijs" BOEIEN, je wilt toch nu gamen niet over een jaar, jullie snappen wat ik bedoel..........toch)

3. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had t niet beter kunnen verwoorden... :9 !

4. ClueMenati

ClueMenati A Fight Till The End

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn niet voor niets Nederlanders hoor dat mensen zoveel zeuren hebben ze al recht toe we staan bekend om onze gierigheid dan vind ik dat mensen het recht hebben om te klagen als ze die sega-pack hebben en nu horen ze dat ze i.p.v. dat halo en splinter cell kunnen krijgen dan zou ik ook zeiken.

My 2 cents.

5. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien wordt het eens tijd dat we ons iets minder zielig gaan gedragen dan, iets minder hollands, europees ofzo, met die euro, alleen nu nog alle spellen tegelijk uit, dus ook vroeg in ons land

6. sexylexy

sexylexy Guest

ik vind nie zo erg, ik heb het sega pack, halo, en splinter cell heb ik gekregen maar zelf gekozen en ik kan em pas spelenn op 5 dec. :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha wta nou klagen :) Net zo triest als de mensen die klagen dat ze dus de Xbox voor 479 hebben gekocht op 14 maart.

Snappen jullie niet dat als jouw console door wilt leven de prijzen omlaag moeten om te concurreren? Snap je niet dat elk product daalt in prijs?

8. sexylexy

sexylexy Guest

ik wel:+

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lex ik erger me mateloos aan je gedrag. Het is niet de bedoeling om hier een status te kweken met het aantal posts of met hoe vaak je naam aanwezig is hier. Status creeer je door nuttige, zinvolle en vooral informatieve antwoorden te geven ipv 'inkoppertjes' die ik je nu al de gehele dag zie geven.

10. VinZ

VinZ Guest

Nee dat bedoel ik niet... Ik krijg em van mn vriendin kado met kerstmis, dus ik d8, wat een leuke aanbieding die sega pack bij de wehkamp. 240 euro. Maar ik kan dus niet spelen tot kerst. Dus had ik liever de Halo pack gehad, want JSFR vind ik een rukspel en ik moet toch w8en...

]:- ]:- ]:- :eek: :eek: :confused: :confused: :confused: :confused:

11. ClueMenati

ClueMenati A Fight Till The End

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de economie en concurrentie positie etc wel. Ik heb het als Profiel en wordt er mee doodgegooid dus don't go there :p. Maar ik snap dat er aanbiedingen komen maar zo kort op elkaar vind ik toch wel een beetje reden om te klagen als ze het 6 maanden later zouden doen of nog wel 3 dan zou ik zelf niet klagen over een andere bundel. Maar als je net die sega-pack heb gekocht en er komt een week later een andere pack uit die jij veel beter vindt mag je toch wel klagen?

12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ja dan is het wel bout ja, heeft ze hem al besteld dan en ook al binnen ??? anders annuleer je hem toch gewoon, boeit je vriendin waarschijnlijk toch niet,als jij nu liever die andere hebt (ff afwachten of dat pakket er echt komt natuurlijk)

wel een beetje naar he, maar zo houden ze natuurlijk wel een goede naam, dat ze niet 1 jaar lang met een pakket stunten,terwijl die spellen natuurlijk dan allang oud zijn en niemand ze meer hoeft, vaak van pakket wisselen houdt de gesprekken op gang (zie je nu wel), ook kopen mensen die het ene pakket niks vinden ,nu toch een xbox omdat ze dit wel wat vinden (lijkt me(

13. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeurkousen, JSRF is een vet spel en ik heb me Xbox voor 475 en ik voel me allesbehalve genaaid.

Ga spelen, niet klagen!:D

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo? t'Is niet om jou te pesten hoor :)

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Iedereen die zeikt moet het volgende sommetje maar eens onthouden:

Meer acties/reclame=meer verkochte Xboxen=meer games voor ons.

Ik hoop trouwens wel dat SC/Halo pack ingevoerd wordt of dat er een einde aan de geruchten komt....en het SegaGt en JSRF moeten ze ook laten want dan kunnen de nieuwe Xbox gamers kiezen.:D

16. VinZ

VinZ Guest

ja hij is al binnen...

En dat is precies wat ik bedoel: kunnen kiezen :D

Niet dat het me zo erg veel uitmaakt hoor... Ik heb strax wel een gratis Xdoos en daar gaat het toch om he 8) :D :p :p

17. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    wat is al binnen?

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    sega pack volgens mij, hij wil het splinter cell/halo pakket als ik de topic volg...

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je WouteR

20. VinZ

VinZ Guest

Mjah inderdaad... was vergeten te quoten... beetje onduidelijk dus zo, maar goed...

Deel Deze Pagina