Graag zou ik willen weten met welk team de volgende spelers spelen *CtD Behindangle *xDaz(Benfica???) *Wixx *Robbertje44 Zouden jullie dat zsm door willen geven !!
Katti ik ga eerst nog even kijken met welk team ik wil gaan spelen. Je hoort het zsm ! Trouwens de site is online + Poule A en B Link: http://fifacompetitie.webklik.nl/page/home
Als iedereen zijn team heeft gekozen kunnen we beginnen !! we wachten nog op: Wixx Robbertje44 CtD Behindangle
Haha ik zet mn centjes op mijn eigen ouwe roberto carlos, let op zn vrije ballen ! Wees gewaarschuwd ;-)
Ik ook, kunnen we niet alvast beginnen? Ik bedoel, die drie mensen die hun team nog niet genoemd hebben kunnen wel later spelen dan ons.
Fabian en wixx wel, robbertje wat minder, wordt er idd wel moe van sommige, hoe moeilijk is het om een team te kiezen ? Begin dus maar..... Vergeet niet de doelpuntenmakers,gele kaarten en rode kaarten, Succes. Beker heb ik geregeld !
Graag de loting in de startpost, svp. @ Robbertje, zeg maar wanneer je wilt spelen. Ik kan nu of anders om 14.00.
Iedereen uit Poule A, ik hoor het wel als je klaar bent om tegen me te spelen Waar moeten we de uitslagen postne gewoon hier?