Kan jij morgen de wedstrijden spelen? of anders maandag idd damn het lijkt erop dat ik 4de wordt in de poule of erger
Ik weet niet zeker of ik morgen online ben, maar hoezo lijkt het erop dat je vierde wordt. Ik sta onder je he! en heb nog maar 2 wedstrijden gespeeld haha
omdat er 5 in een poule zitten en ik hoop jouw onder mij te houden, als ik van jouw win weet ik bijna zeker dat ik 4de wordt als jij dan b.v. wint van triple staat triple weer onder mij bij wijze van spreken
Burger King NL - WFabian NL (1-2) dit was een hele slechte wedstrijd waar Fabian uiteindelijk aan het langste eind trok Fabian - Burger King NL (6-1) GEEN commentaar lijkt erop katti dat wij het gevecht straks moeten aangaan om de 9de plaats
Nou nou nou, ik kan me wel weer in een hoekje gaan zitten en me schamen. Heb 1 wedstrijd dit tournooi gewonnen. Ook het gegeven dat Benfica een goed team is wil ik niet horen, want die mannetjes voorin schieten dus echt voor geen meter. Achja, wat hebben we hiervan geleerd? Luister niet naar je clubgenoten met je team keuze. Volgende keer ga ik eens researchen welk 4 sterrenteam voor mij het beste is . Dyonko gefeliciteerd en hopelijk win je van Robin (zeik hem maar eens lekker af )
Ajax (dyonko) 0-4 Benfica (robbin92) 0-1 Saviola 0-2 Cardozo 0-3 Keirrison 0-4 Keirrison Benfica (robbin92) 4-1 Ajax (Dyonko) 1-0 Aimar 1-1 Pantelic 2-1 Cardozo 3-1 Keirrison 4-1 Keirrison Geel : Ramires Rood : Atouba, Van der Wiel Als je dan zo lucky de 1-1 maakt in de 80ste minuut nadat je o zo zielig mij 2x doorgebroken hebt neergehaald en ik al 4x de paal heb geraakt moet je geen robot doen. Dan wordt ik boos en wordt het nog 4-1 Poule B is klaar!
Robbin- Dyonko 4-0 deze wedstrijd vond ik zelf redelijk geflatteerd, robbin had maar 2 echte kansen, andere 2 goals vielen uit de lucht. Had zelf nog 2 grote kansen maar mocht niet baten. Dyonko- Robbin 1-4 Gescoord! uitslag is ook wat geflatteerd, maakte de 1-1 in de 78' minuut maar toen offensief spelen en dat moet je dus niet doen tegen robbin. Wel had robbin in de 1e helft enorm veel kansen gemist. Jammer dat ik niet door ben, 3 puntjes te kort (helaas door die 2 punten in totaal tegen katti) hehe ja die robot, dat ging perongeluk maar moest er wel om lachen
Misschien moet je de stand bij je bovenste wedstrijd wat aanpassen, het was niet 4-0 voor jou. 1ste wedstrijd was wel wat geflatteerd klopt, maar de tweede wedstrijd had echt 8-0 moeten worden. Maar vond het jammer dat je 2de potje zo onsportief speelde..
ja dat kwam metname omdat het 'pas; 1-0 stond en mocht ik nog winnen ik door zou gaan dus dit was een beetje het alles of niets potje normaal doe ik dat dan ook niet (dit waren mijn eerste kaarten in het toernooi xD)