Als je er nog jaren mee wilt spelen, zou ik voor de PS2 gaan wat die gaat een stuk langer mee dan de XBOX. Die houdt het doorgaans na een jaar of 2 a drie wel voor gezien.
Ik heb ze alletwee, maar sinds de x-box (DE inkoop!) PS 2 ik nooit meer en koop ik (op San Andreas na) geen games meer voor de PS 2
Metal Gear Solid 3, Gran Tourismo 4, Devil May Cry 3, Shadow Of Rome, God of War, Tekken 5, Shadow & The Collusus. Zal er vast nog wel een hoop zijn vergeten en heb er geen multiplatform spellen bij gezet. Nu moet je niet denken dat ik 1 of andere PS2 fanboy ben die hier ff komt stoken en dat iedereen meteen begint te zeiken dat bepaalde spellen toch k*t worden ofzo maar dit zijn iig de titels die ik zo snel in mij opkomen.
Nee, helemaal niet. De keuze die je moet maken is natuutlijk de Xbox. Hij is tenslotte een stuk krachtiger en bevat meer extra onderdelen. Wat ik ook zeer verrot vind bij een PS is dat je maar met 2 man kan spelen. Dat hebben ze bij Xbox weer goed geregeld. En live! is natuurlijk te gek en volgens mij een stuk uitgebreider als dat netwerk play gedoe van PS. En de Xbox kan natuurlijk mooiere graphics laten zien. Dat vind ik ook belangrijk. En de spellen van de PS vind ik ook een stuk minder. Neem nou Halo 2/Ninja gaiden en nog een paar die niet voor de PS beschikbaar zijn. Ja de keuze is niet moeilijk meer. Maar ik ben wel benieuwd wie de baas word. Xbox 2 of PS3. De xbox vast wel.
Koop ze gewoon alle drie zo als ik Dus ook de cube en vertel mijn eens de beteren aanbod aan game ik vindt de ps 2 beteren aanbod hebben maar ja ik ben geen fanboy *)
laatst was het zo met cmr 2005 ik heb xbox en me broertje heeft een ps2 na een week cmr op de xbox te hebben gespeeld ging ik dus cmr op de ps2 spelen, en dat is geen klein verschil, ik vond het beeld van ps2 gewoon om van te kotsen (sorry voor grof taalgebruik) dag en nacht verschil... dus wil je mooie graphics, dan is de xbox veel beter en oja nog iets fable en halo 2 zijn niet te koop op de ps2
Hij heeft geen van al deze posts gezien, zn laatste activiteit was iets van een kwartier nadat hij deze thread startte....ach ja :{
Dan is dit nu de centrale xbox vs. ps2 thread. Ik vind xbox beter omdat: 4 spelers op 1 xbox, harddisk (geen gekloot met mmc), tja wat moet ik hier nog aan toevoegen...
Voor de ps2 heb je wel een apparaatje waarmee je met 4 speler kun spelen hoor maar de xbox blijft beter veel mooier beeld.