1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keyboard van laptop doet vreemd

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 2 aug 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt een heel vreemd probleem dit, maar ik ga het uitleggen.

    Stel ik wil dit typen, en ik druk gewoon eenmalig op de komma knop:

    Mario''s game

    Dan krijg ik dus twee komma''s ipv van gewoon eentje, dit is verschrikkelijk irritant wanneer ik lange stukken aan het typen ben, iets wat heel vaak voorkomt. Eerder vandaag was het nog gewoon goed en nu is het fucked up. Ik moet nu elke keer backspace doen om 1 komma weg te halen. Ik heb ook al CTRL+Shift geprobeerd maar het haalt niks uit. Ook het keyboard van VS naar NL zetten maakt niks uit.

    Wtf is dit, hoe is dit zo gekomen, maar vooral...hoe fix ik dit?
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat staat er bij je 'Tekstservices en invoertalen' (rechtermuisklik op dat toetsenbord icoontje op je taakbalk en dan instellingen)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nederlands(Nederland)- Verenigde Staten (internationaal)


    Ik had vandaag op een gegeven moment wel een melding van Avast Anti Virus dat er een gek bestand was gevonden, een virus...terwijl het een normale website was. Volgens een vriend op MSN heb ik wellicht last van een keylogger...en dat heeft hij weer van Tomshardware forum. Ik draai nu Avast, maar hij heeft nog geen verdacht bestand gevonden.

    Oh en ik vergeet iets...

    Ik heb dit alleen wanneer ik op websites zit en dus forums waar ik een bericht wil tikken. In word, wordpad,etc nergens last van. Oh en op MSN ook last ervan.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Doe even een systeemherstel naar een aantal dagen terug anders.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gelukkig was dat niet eens nodig. Ik heb gisteren niks meer geprobeerd, maar toen ik net de laptop aanzette kreeg ik een melding dat Windows firewall een bepaald bestand liever geen toegang gang. Het bleek in een folder genaamd Cuaxor te staan en het bestand was uvqo.exe. Eerst een google search om te zien wat het inhield en ik kreeg niks belangrijks te zien. Veilige modus in en weggesmeten die shit en guess what, alles werkt weer goed :D Maar thanks!!!
     

Deel Deze Pagina