1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kicken op X-bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tim, 15 apr 2004.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Helemaal niet zou misschien ook wel werken idd. Maar wat dat betreft is met die 24 uurs regel een beetje gekozen voor de gulden middenweg.

2. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    en is mijn idee niet goed?
    dan hoef je niet aldoor te kijken of er al 24 uur voorbij is
    of is dit niet bij te houden?

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit idee van Heavenraiser eigenlijk niet veel handiger? Als je nou gewoon één keer per dag mag kicken in plaats van één keer in de 24 uur.. Dat lijkt me een stuk handiger.

het leek me sterk dat dit idee niet eerder was geopperd, vandaar dat ik de zoekmachine heb gebruikt en het in déze tread post

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je het veranderen? Het loopt nu wel lekker toch... af en toe heb je nog steeds mensen die het binnen 24 uur proberen maar dat wordt vaak toch wel door de moderators gemerkt.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met als resultaat dat 20.000 members om 2400 hun thread kicken......

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee dat valt wel weer mee. Maar 24 uur wachten voor een kick vind ik wel een beetje erg lang maar het werkt wel het beste.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, als er geen tijd op zit gaat ieder zijn eigen tijd bepalen. De een vind het na een uur alweer nodig, de ander na een half uur en zo gaat er steeds sneller gekickt worden, waardoor het op een gegeven moment wordt van non-stop kicken (overdreven, maar toch).
    Vandaar gewoon de 24 uurs regel.
    En een keer een dag niet kicken is toch ook geen ramp.

8. ik vind het soms wel mieren N**kerij hoor dat als je een uurtje te vroeg kickt dat dan meteen de topic gesloten word! :mad: ja dat is mijn mening!

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In priciepe heb je wel een beetje gelijk maar regels zijn regels :)

Maar er is wel verschil tussen de mods, de ene neukt meer mieren dan de andere ;)

10. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we ooit threads gesloten die een paar minuten te vroeg werden gekickt? Nee. Een uur te vroeg is toch echt te vroeg. Je bevoordeelt jezelf er mee (of je benadeelt anderen, het is maar hoe je het ziet) en dat is niet de bedoeling. We gaan geen uitzonderingen maken. De regels zorgen voor duidelijkheid en zullen niet worden aangepast. Iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Ben je het er niet mee eens, jammer. Je zal er mee moeten leren leven als je hier spellen wilt verkopen.

11. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    een paar minuten te vroeg is voor ons alleen reden om te zeggen dat ze op hun kicktijden moeten letten..

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    24 uur is toch meer dan genoeg? Anders staan er allemaal posts bovenaan waar alleen maar gekickt wordt, dan is er niks nieuws bij, geen berichten ofzo. En als er 24 uur niet gereageerd wordt op je thread staat hij mischien net op de 2e pagina. Maar als iemand iets zoekt dan zal hij ook die heus wel vinden. Dus die 24 is prima

13. inderdaad! Ken e rwel een paar :9

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En het is tenslotte een 24-uurs regel, geen 24 uurs. ;)
    De een is inderdaad wat strenger dan de ander, maar er zijn grenzen, want dan wordt er op een gegeven moment verwacht dat we steeds soepeler zijn en krijg je iets als:

"Maar iedereen mag een uur te vroeg kicken, dan maakt twee uurtjes toch ook niet meer uit."

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vind ik ook wel en eerlijk gezegt: Waar kan je zien hoelaat het was toen je een post deed in je tread? Want ik gok altijd maar op de uren dat ik mag kicken. :eek: |:- :D

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Is je die tijdsaanduiding nog nooit opgevallen?
    Bekijk mijn post eens goed. Boven m'n avatar staat de post-tijd.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oh, Oke dan bedankt Graafje;)

18. ahahahahha zolang lid en dan had ie het nog niet gezien

Kan gebeuren!! :+

Deel Deze Pagina