Kill Bill (Pas op: spoilers)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 30 nov 2003.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren naar Kill Bill geweest en ik weet eigenlijk niet zo heel erg wat ik er nou van moet vinden. Ik was na de film echt letterlijk boos omdat het er verdacht veel op leek dat ik mijn geld en tijd ECHT verspild had aan die film. Maar nu, zo'n 12 uur later vind ik het toch ineens een goeie film.

Maar dat neemt nog niet weg dat ik het een rare film vond, die nog vreemder is dan Pulp Fiction.

Ik kon helemaal niet tegen die actie-sfeer verpestende kutmuziek. vooral op het laatst met die O'ren Ishii. Op zulke momenten wilde ik echt weg uit die zaal.

Ook zaten er echt van die superflauwe grappen in waar je toch om moest lachen. Of de meest rare gebeurtenissen zoals in het ziekenhuis.

Natuurlijk kon ik dit wel verwachten omdat het een Tarantino film is, maar ik vond het al met al wel een beetje vreemd, maar wel leuk:D

wat vonden jullie ervan?

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik wil mn mening er ff over geven:
    ik zou m niet willen zien, ik ga bijna naar elke film die me aantrekt (en ow dat zijn er heel veel)
    maar ik weet het niet, kill bill trekt me niet aan...

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik ben groot tarantino fan, dus ik ga er zekerweten nog heen.. lijkt me ook echt een geweldige film..

4. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond m geweldig, heb m 2x in de bios gezien.

En hoe kon je je nou ergeren aan die muziek>??!!!
    Tis een echte Tarantino film wat dat betreft, de soundtrack vind k echt geweldig net als Pulpfiction's soundtrack.

Hij speelt gewoon westernmuziek bij een samuraifilm, das wel tof en nieuw

Van mij dus cker geen slecht woord over deze film en k kan niet wachten op de 2e._O_

5. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een teleurstelling!!!!!!!!!
    quentin tarantino is gewoon een beetje het spoor bijster.
    Allemaal erg leuk voor hem dat hij een ode aan de japanse film gaat maken, maar dan moet hij zich wel realiseren dat niet iedereen fan is of ook maar ooit een japanse film heeft gezien.
    Quentin tarantino denkt dat hij overal mee weg kan komen ofzo,
    dat door te zeggen dat het "the 4rth film" van hem is, iedereen er naar toe gaat.
    Hij moet wel een beetje denken aan westers publiek voordat hij aan zo´n film begint.
    IK vind het gewoon een project van quentin tarantino.
    En dat bevalt mij niet echt.

6. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteravond ook geweest en ik vond hem echt super!!en de muziek maakte het juist af..vond ik.._O_

En dat ie rekening zou moeten houden met het westerse publiek vind k een beetje onzin,dan zou iedereen dat moeten doen en dat schiet natuurlijk niet op..:{

7. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K ben ZOOOOOOOOOOOOOO blij dat Quentin geen film voor het grote "westerse"publiek maakt. En waarom zou hij daar rekening mee moeten houden? Omdat ie dan meer verdiend?!

Hij heeft nu gewoon de film gemaakt die hij altijd al heeft willen maken en denkt daarbij niet aan wat "iedereen" mooi vindt maar aan wat hij zelf mooi vind. En als je n beetje dezelfde visie op dingen hebt als Q vind je zn films gewoon geweldig, of ze nou over japanse assasination squads gaan of over bankovervallers... ja tog?

Daarom nogmaals _O_ _O_ _O_ voor Q&U.

8. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    deze flim lijkt me nou echt niks.. totaal geen realisme... verschrikkelijk kinderachtig. en gewoon een thema wat met niet trekt..
    en nee.. ik heb de flim niet gezien. en ga er ook niet naar toe ook..

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    is een film voor de liefhebbers
    Tarantino is de eerste amerikaan die de sfeer van de klassieke hong kong martial arts films kan benaderen
    film kwam wel iets te langzaam op gang, maar vanaf het moment dat uma in china aankwam vond ik hem wel rocken
    ik kan niet wachten op deel 2 in ieder geval

/edit
    ben het trouwens helemaal met stylicious eens

Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  10. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel waar, ik vind zijn andere films ook geweldig!!
    En met het westerse publiek bedoel ik ook niet het commerciele poep badboy 2 lievende publiek.Maar gewoon de westerse film gewoontes.
    maar toch moet hij zichzelf niet te veel ophemelen en japanse films gaan oderen.(hoe je dat dan ook noemt)
    Als hij zon film maakt mogen de karakters best wel wat meer diepgang hebben, en het ritme van de film wat hoger liggen.
    Wat hij had kunnen doen door er 1 film van te maken.En niet twee trage films.
    Ook mis ik nog iets wat quentin nou juist zo goed maakte en dat zijn de dialogen.
    In het begin komen er nog wel wat ijzersterke langs zoals:
    "Im buck and im here to fuck"
    en gewoon dat hele bizarre gesprek over hoe je uma moet neuken en dat ze spuugt enzo.
    Dat is allemaal ok.
    Maar dan komt dat eindeloze wraak/actie gedeelte wat veels te lang uitgerekt wordt.
    maar ach als jullie alles wat tarantino doet maar geweldig willen vinden, mag dat van mij.:cool:

Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  11. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar:9

Maaruh, wat Q zelf al zei. Meer diepgang en dialogen komen in deel 2. Dit was gewoon zn actiefilm debuut.

12. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
    Muziek paste goed bij de scenes, als werd dat bla bla BANG BANG als intro wat irritant.

Verder vond ik de film dan ook zeer goed, en kan eigenlijk bijna niet wachten tot het vervolg uitkomt.

Tarentino's stijl, je houdt ervan, of juist niet.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Deze film is dus gewoon echt helemaal de shit!!!! Had hem al 3 weken geleden gezien in de sneak. En ik had hoge verwachtingen en ze kwamen allemaal uit!!!! Vette actie onder een vette soundtrack!!!

Ik wil hem eigenlijk nog een keer zien. Ja deze komt straks naast Reservoir, pulp en Jackie te staan!!!!!

Let's Kill Bill!!!!!

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mee eens!

Maar uhm, ik vind idd de dialogen in zijn films een van de sterke punten, nou hoop ik dat dat bij de Kill Bill reeks dus niet weg valt?

15. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, ik ben een ERG grote fan al zijn voorgaande films.
    Maar voor mij slaat deze film gewoon de plank volledig mis.
    Je kan gewoon niet van een film zeggen dat hij goed is omdat hij van tarantino is.

16. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook niet.
    Ik zeg alleen dat de meeste mensen juist wel of juist niet van zijn films houden.

Ieder z'n smaak, gelukkig.

17. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste wil ik ook helemaal niet zeggen hoor. Maar toch vind ik t vreemd, want hij houd nogsteeds zijn zelfde stijl aan en je herkent m ook uit duizenden. K bedoel niet het verhaal, maar hoe hij t op t doek kwakt. Want uiteraard was de verhaallijn van Res Dogs en Pulp Fiction veel beter.

Misschien is dat t. Dat je de vorige verhalen van Q heel vet vind, maar minder op de filmtechnieken etc. let.

Als dat zo is raad ik je aan om True Romance te kijken (verhaal van Q).

Ook geniale film.

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen:

hoe langer ik over die film nadenk, hoe vetter ik em vind:D die muziek is idd niet zo heel slecht, vooral in het begin die jazz/funk is echt da bom. maar die western sjit is echt bagger vind ik.

ook ik werd idd ziek van dat bang bang in het begin. mja:D

en soms vond ik het ook vervelend als ze weer een bekende zag, en het beeld bevriesde waarna er een belachelijk irritant alarm geluid doorheen kwam:D maar ook dat was wel weer grappig.

mijn laatste conclusie: alle rare en vreemde dingen in deze film maken hem juist zo leuk.

edit: btw, de muziek word trouwens geproduceerd door The RZA van Wutang_O_ O-) _O_ dus dat is eigenlijk al reden genoeg om de muziek TOCH vet te vinden:cool:

Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  19. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    true romance heb ik gezien, veel minser dan pulp fiction en reservoir dogs.
    Vooral om dat de filmstyle van tarantino er niet in voor komt en niet op zijn manier is gemaakt.
    Ik let zeker op filmtechnieken, en dat is in kill bill ook goed, net zoals enkele dialogen in de film, en zeker ook de muziek, ook uma vind ik nog wel leuk in de film.
    Maar het script heeft volgens mij gewoon te weinig inhoud en de karakters te weinig diepgang.
    Het is gewoon een lege film met laffe aktie, die mischien wel met de echte style van tarantino is gemaakt, en zijn aparte manier van filmaken komt duidleijk naar voren.
    Maar toch maakt dat de film nog niet goed.

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hij was goed, ook dat tekenfilm-achtige stukje

Deel Deze Pagina