1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. SmartieZ

SmartieZ Guest

WTF jan dat wordt me gevraagd ;-) goed lezen ik geef alleen antwoord..

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met kS heeft een totaal andere reden. Maar smartie let op ik ga iets zeggen :p let op: hier komt het: technis gezien vind ik. Puur een alleen ik dat jullie niet echt daadwerkelijk van de kS hebben gewonnen dit omdat er maar een ``echte`` kS meedeed. Zo kijk ik er tegenaan forgive me if im wrong.

3. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten ze volgende keer hun echte team inzetten...

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    OMG dan hebben wij heb bijna nog beter gedaan met onze teamkill headshotzZz en mijn 13373 1mans rushes 8)

Niemand wist volgensmij van de match af ;)

5. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

RiP Snipzhots, RiP Shockerr, kS I Locustgod Die 3 zijn de beste uit team kS geloof me. Rbert / Named / 3Kings zijn no way beter dan shock/shipz. Maybe teamwork anders maar niet individueel beter.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Agrees maar volgens mij weten een aantal mensen van kS niet dat er is gespeeld.

Jah maar teamwork is veel en veel belangerijker. En kings is dodeljk met teamwork. En ik vind named en kings beter dan die rip gasten hoor...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Jij maakt het helemaal mooi Ar1dity, gelukkig hebben named en ik pas zo'n 60 clanmatches samen gespeeld. Tegenover hoeveel van Shockerr of Snipzhots? Maar dat doet er even niet toe.

Ik heb een fout gemaakt door deze jongens in m'n clan te laten, dat zie ik in. Ze zaten er nog maar net in en daagden zonder medeweten van de rest van de clan qG uit onder onze naam. Ze verliezen en nemen meteen de benen. Locustgod deed mee omdat hij er via via van gehoord had en gewoon z'n voet tussen de deur heeft gezet bij wijze van: 'Als jullie gaan doe ik mee!'.

Ik kwam gisteravond online en krijg een heleboel bullshit voor m'n kiezen. Kwam erop neer dat we genaait zijn door de RiP clan en dat Robert het zo zat is dat hij weg wil. Heb gelukkig met hem kunnen praten en kan jullie morgen vertellen hoe het verder gaat.

De clan is niet dood, NamedWarrior, Locustgod, Robert, 3Kings zijn er nog steeds en wij zijn altijd de basis van de clan geweest. Alles wat eromheen gebeurd is bijzaak! Er is gisteren ook meteen besloten om Serrez niet meer in de clan te laten. Bedoeling is dat we het vanaf morgen gewoon weer met z'n 4en op gaan pakken.

Kleine tegenslag, maar hier groeien we als clan zijnde van. Ik heb er in ieder geval van geleerd.

qG ik geef jullie de win omdat de jongens van RiP in mijn naam gespeeld hebben. Ik verwacht van jullie ook wat sympatie en niet het on uitstaanbare 'kS is geownt door qG'.

Overigens had ik het aan zien komen dat RiP klop zou krijgen van een grote clan. Heb het ook al eens tegen iemand gezegd dat dit zou gebeuren. Je denkt nu vast van: "wat een sukkel, waarom doe je er dan niets aan!". Maar het punt is: als je aan het begin veel wint ga je naast je schoenen lopen en denk je dat je alles kunt hebben. Dat zag ik bij hun ook, maar zag ook dat de manier van spelen/ taktiek/ mentaliteit niet goed genoeg was om het echt ver te schoppen.

Het was dus de bedoeling om ze een keer goed op hun bek te laten gaan en dat ze daarvan zouden leren en in zouden gaan zien dat er nog dingen zijn waar ze aan moeten werken. Als dat was gelukt hadden ze groot kunnen worden. Jammer genoeg hebben ze niet de ruggengraad om die klap te incasseren, daarvan in de plaats rennen ze liever weg. Zwak en jammer genoeg zit kS even met de gebakken peren.

Maar er is geen man overboord!

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nice mooi verslagje hoor op de vroege morgen (11uur) :)
    Ik wist wel dat je kS niet zomaar onderuit kon krijgen en dat rbert gewoon bleef als die andere weggingen. :cool:

Persoonlijk vind ik jullie clan zo veel toffer maar dat had ik al eens gezegt. Mooi dat het weer is zoals het moet zijn en succes verder.!

ZOals ik al eerder zei ik heb niet echt het gevoel dat kS is verslagen. Dit omdat de echte 100% kSers (slechts 1) niet meededen. Maar dat is natuurlijk mijn mening. ^^

Als je ooit hulp nodig hebt met iets of je wilt ergens over praten je weet me te vinden ;)

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Willen jullie een match over GB. A.s. Zondag

10. Inf1nity

Inf1nity Guest

Kijk je heb de gezelligheids clans (DKS, theWORLD, etc.) in Nederland, en de proffesionelere teams (qG, RiP, HLH, een opkomend eC). Het leuke van kS is en was dat het altijd deze 2 factoren combineerde. Altijd gezellig met die gaste in een lobby, en ook een ijzersterk team. 'T zou jammer zijn als zo'n kleine fout kS de das om deed, dus laten we hopen dat deze "fantastic four" van kS (<<origineel eh :9 ) lekker door blijve spele :)

11. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo 3 Kingy je blijft me verbaze zeg ..:) om het helemaal grappig te maken wordt het steeds positiever ;)

btw: wordt filisoof :)

12. Aridity wat ben jij een tjappie, ongelofelijk. Heb jij mij, Named en 3Kings ooit in een clanmatch echt zien spelen? Nee. Ga niet je oordelen vellen over ons in player matches, als je onze echte skill will zien, kan je die zien in een clanmatch. Volgens mij schat jij Shockerr en Snipzhots wel erg hoog in, in de clanmatches die ik met Shockerr en Snipzhots heb gespeeld vond ik ze individueel niet heel bijzonder(wel goed) en als team waren ze echt belabberd. Vraag eens aan Locustgod wat ie ervan vindt, die heeft veel met ons beide gespeeld ;) RiP krijgt nog wel een clanmatch, zullen we zien wie er beter zijn. Soo, jij spacet 'm. 1op1 ?

@Kings
    Beter de beginpost aanpassen =)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2007
  13. Inf1nity

Inf1nity Guest

Mag ik een geheimpje verklappe? :): Ik vond roVah nou niet echt het niveau van kS hale...en wrom is serrez pleite? Gaat ie naar DDB? :9

14. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

@Rbert Je wilt 1op1? LOL is goed man. En ja ik ken jou wel lang genoeg om je spel te judgen. @Rbert/3Kings Shockerr en Snipzhots zijn individueel beter dan jullie, ik zal zeker niet de enige zijn die dat vind. Maar als het op het gebied van teamwork/clanmatches komt kunnen jullie mssh wel beter zijn, dat staat ook in me post. Maar individueel zeker niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2007
  15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    kS>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>RiP

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

uuhh juist Pine, duidelijk :emo:

17. nope

18. @Aridity
    Lach je me nou uit omdat je denkt dat je met totaal gaat vernederen? Tjappie. En ik weet zeker dat er veel spelers zijn die niet denken dat Snipzhots en Shockerr beter zijn dan mij of 3kings.

19. Waar maak je je dan druk om? Je heb gewoon gelijk klaar

20. Die willen we denk ik wel? Ik heb net besloten te blijven in de clan met Named, Locustgod en 3Kings :)

Deel Deze Pagina