1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahahha niemand verslaad mij met GoW :D tenzij je boven het niveau van de josti band staat :p

2. Inf1nity

Inf1nity Guest

I (L) Jostiband

3. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yes iemand houd van me :D

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

LOL, zoiets zeggen we niet, ik vroeg alleen of je de lost wilde uploaden :)

5. Inf1nity

Inf1nity Guest

Je weet tog dat ik van je hou deadbringr ;)

6. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

xD. Maar wel een goede beslissing hoor Kings, ik weet nog dat wij in totaal 23 mensen hebben aangenomen voor het GoW team, beginnende met die kut Fransen van eXoD. Uiteindelijk blijkt dat het toch alleen maar werkt met de basis, jammergenoeg zijn dat er bij ons maar 3 xD

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer iets minder te spammen hier jongens, probeer het hier een beetje ontopic te houden.

Ik weet het smartiez, blijft lastig om een 4e speler te vinden. Gelukkig mag rbert weer wat meer gamen. De toekomst zal uitwijzen of ik er goed aan heb gedaan. Maar ik denk dat het wel goed zit.

9. Het verleden heeft al uitgewezen dat je er goed aan hebt gedaan die spelers te kicken.

10. Heb zin in de nieuwe season op Gamebattles, frisse start :) Hoop dat we een mooie streak kunnen maken met een vast team nu.

(Hidden Bump)

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    0/\/\G |/< |-|3B [)3 251ste P057..... /\/37 73 1447!!!!!

12. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ja pine ik ben ook heel erg blij voor je

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

4-5 Mausoleum Off Host
    5-3 Escalation On Host
    2-5 Rooftops Off Host
    5-0 Fuel-Depot On Host
    5-0 Rooftops On Host

Zucht, de match tegen eAxis.Bigben duurde 6,5 uur ..

3-2 in Maps, 21 - 13 in Rounds..
    WIN

14. iT heatshot

iT heatshot Guest

hallo,

Ik ben RiP snipzhots leader van RiP. Ik wil het een en ander even duidelijk maken en ook wil ik dat jullie mijn kant van het verhaal horen. Ik lees dit pas nu en wat Ks kings zegt, daar schrik ik behoorlijk van. Ik wil ten eerste even kwijt dat wij qG gaan challenge opnieuw met 3 spelers. We speelden laast erg slecht omdat wij niet met onze vast team speelde. RiP shocker RiP rovah en ik spelen altijd in een vast team. Blijkbaar heeft een van deze gaste qG uitgedaagd voor een cw waarvan ik niets vanaf wist.

Wij hebben al eerder tegen qG gespeeld en hebben dit 3-2 gewonnen. We speelden met onze vaste team.

Ook wil ik nog even zeggen dat kings mij nu behoorlijk pissig maakt over zijn opmerkingen `` wij zijn genaaid door RiP`` . Dan vraag ik me af hoezo, wij hebben zeker een stuk of 5 clanwars met kS meegedaan en hebben ze alle 5 dik gewonnen. Ik ga hier niet verder op in, kS gasten krijgen binnenkort een challenge op gamebattles en dan maak ik een hele nieuwe topic over die match.

Echt zwaar genaaid dat ik dit nu pas lees.. maarja ,

Ik heb kS nog nooit tegen topclans zien spelen en winnen, qG wel en winnen sommige ook.

Dus er is wel duidelijk een verschil tussen deze 2 clans. Ze zijn beide goed maar qG is beter.

mazzel

15. iT heatshot

iT heatshot Guest

whahahhaha Kings wtf lul jij allemaal tjappie we ownen jullie kk hard man en jij komt een beetje over ons lullen wtf denk je wel niet man jezus wat ben jij een duitser zeg. whahaha

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Lol, boven mij ^

#Post 1: Relax, respectvol, netjes
    #Post 2: ^$@(@)$&)$#&)#$W@!!

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen hoe kan je in 3 minuten zo veranderen van gedrag en een totaal andere post neerzetten8) .

Ik wil wel even een paar dingen kwijt aan rip SnipzH0ts

1) Vanuit king zijn kant gezien kan hij idd het gevoel hebben dat hij is genaaid. Jullie daagden een clan uit zonder dat hij daarvan op de hoogte was. Terwijl jullie nog geen week bij kS zaten. Vervolgens verliezen jullie en peren jullie hem meteen. Ik kan me wel voorstellen dat kings zich dan genaaid voelt...

2) Een appart topic aanmaken over 1 match wordt hier niet zo gewaardeerd en de mods zullen die dan ook sluiten. Ik ben wel benieuwd naar de uitslag.

:cool: Respect voor de eerste post, maar als je wilt deelnemen aan toernooi 3.0 dan zou ik maar niet al teveel posts maken zoals je 2de. Dit geld overigens voor iedereen.

18. Jij ownt Kill Snitchers ****** hard? Wat heb jij een grote bek zeg voor de "leader" van zo'n clan. Kom een match doen voor gamebattles, 1op1 2op2 3op3 4op4 maakt me geen flikker uit. Zullen we zien wie er beter zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2007
  19. zlatan188999

zlatan188999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rbert 1 op 1 jou host jouw weapon swap en jouw map was het tog ;)

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Haha dat zij locust ook eens tegen mij (weet je nog G.O.D.) IK NAKTE HEM .. ofja zoiets lol hij mocht alleen taggen en zagen en won nog bijna XD

Deel Deze Pagina