1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Gister hebben we wat clanmatches gedaan omdat het de laatste dag was van Gamebattles Winter Season :) We hebben onder andere van RiP gewonnen van nS verloren. Ik moet zeggen dat nS erg goed was, niet zozeer met hun individuele skill maar vooral met hun taktieken, daar hebben we veel van kunnen leren :)
    Maar ik heb verder even op Gamebattles.com gekeken en er zijn overal Spring Season Ladders geupdate behalve bij alle Europe gedeeltes, misschien is het echt zo dat Gamebattles Europe ermee stopt?

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook het gevoel dat er geen nieuwe GB EU zou komen. Anders moeten we op die Crappy site van Paniczoom zitten|:-

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een ticket gestuurd, hoop er vandaag antwoord op te krijgen van een admin.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kerel die is zooo oud he, maar hij blijft leuk\o/

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Rustig mensen, toen we van Fall naar Winter gingen duurde het ook 3 dagen na de USA ladders. Dat van die play-offs gaat niet meer door denk. Zou wel jammer zijn!

7. Als die play-offs niet doorgaan...... zou het echt KUT zijn

8. CoNcEpT

CoNcEpT Guest

Denk je nou echt dat je een elite krijg? mooi niet

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ik dat serieus meende kijk naar mijn tijd van posten = standaard teveel gedronken :9 :b:

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

3Kings hoe heb je die card in de startpost gevonden? waar kun je die vandaan halen?

11. tjap je moet gewoon ff inlogge op je clan, dan manage, en dan kan je zo`n ding aanvragen in je eige stijl

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    1 April 22.30:
    Locustgod (wolter) belt me op en verteld dat hij de clan verlaat. We hadden 2 á 3 uur hiervoor een gesprek gehad waarin hij vertelde dat hij twijfelde en er over nadacht om weg te gaan. Hij kon me niet echt vertellen waarom hij weg ging. Sfeer was goed, skills waren er ook. Maar toch zat iets hem duidelijk niet lekker.

Ik zal wel koppig zijn maar ik weet echt niet waarom hij weg is gegaan. Het is een maat van me en dat zal hij ook blijven. Het is ook niet zo dat hij met kop en schouders boven de rest uitstak. Niets ten nadelen van hem. Was dat wel zo geweest had ik begrepen dat hij weg ging. Wel weet ik dat qG veel messages naar hem stuurde met de vraag (smekingen) of hij alsjeblieft naar qG wilde gaan. Dit heeft hij ook aan mij voorgelezen en ik zat er niet mee. Heb zelfs nog tegen Smartiez gezegd dat hij dat naar m'n members mocht sturen, omdat ik zeker wil weten of ik van ze op aan kan.

Onderling was er een paar dagen geleden afgesproken weer fanatiek clanmatches te gaan spelen. Hebben 3/4 avonden vastgezet waarop clanmatches gespeeld gingen worden. Heb hiervoor veel moeite moeten doen aangezien ik een vrij druk sociaal leven heb. Maar heb bijvoorbeeld met m'n vriendin afgesproken haar niet op maandagavond te zien omdat ik dan met hun zou 'oefenen'. Dit is jammer genoeg niet voldoende geweest.

Ik bracht m'n vriendin naar huis en keek op xbl om te zien of Locust nog online was zodat ik nog even met hem kon praten. Zag hem er niet tussen staan en vermoedde even dat hij me uit zijn Friendlist gekickt had. In mijn verontwaardiging check ik de lijst nog eens voorzichtig en zie qG I MarXmaN 10min offline staan. M'n vermoeden was waarheid geworden.

Ik heb niet boos. Wel ben ik er droevig over en zit met het gevoel dat alle pijn, moeite en tijd die er afgelopen maanden in is gestopt voor niets is geweest. Weet ook niet of ik door ga met gamen, ga er eerst maar eens een nacht over slapen.

Voor de duidelijkheid is Kill Snitchers hoogstwaarschijnlijk verleden tijd. De clan stond of viel op: Locustgod, NamedWarrior, Rbert en mijzelf. De ketting is gebroken, voor mij valt het doek dus.

Succes: xHLHx, QFP, eC en qG.
    P'z King

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  13. Neeh joh moet je echt niet doen, zowiezo ben jij het brein achter kS dus, en je moet gewoon opnieuw recruiten denk ik...

Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2007
  14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

Gast wth is dit joh vind ik echt niet tof en snap het niet van locust. Jullie team was het echt helemaal. Damn balen dat ik geen xbox heb er gebeurt weer van alles en ik mis alles :confused: Ey spreek je snel op msn hierover.!

Weet niet precies wat er is gebeurt maar smekingen van qG vind ik een btje naja weird... en hier ga ik ongetwijfeld talloze reacties op krijgen.

En bedankt voor het noemen van eC m8.

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Zo, Locust joint ons gelijk blackmail als een dolle. Even voor alle duidelijkheid, we hebben hem niet 'gesmeekt' en we hebben ook geen geld betaald. Wat ik wel weet is dat Ar1d1Ty hem vertelde dat hij zo'n beetje de enige speler is die als 4e man zou kunnen dienen. Locust vertelde me dat hij erover zat te denken om weg te gaan bij kS, dat deed hij niet. Hij bleef een dagje langer en vroeg daarnaa aan mij of het aanbod nog stond en ik nam hem aan.

En daarbij, ik stuurde het niet naar Locust, ik zei alleen tegen jou dat ik begrepen had dat het team hem in de gaten had. Jij vertelde mij dat hun hem best mochten vragen, dan wist je tenminste waar dat je stond met je members.

En ten derde, we gaan Locustgod niet vanuit het niks vragen. We hadden al van meerdere mensen gehoord dat hij op zoek was naar iets anders, en toen nam Ar1 contact op. Het begon allemaal met Rbert die kS verliet en daarna weer terugkwam.

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Lekkere naaistreek van LocustGod.

Als ik jou was 3kingz zou ik gewoon nieuwe member zoeken en nu niet meteen kappen, anders ook wel erg focked up voor Rbrt en Named.

17. Dit klinkt echt debiel maar ik ben serieus droevig dat hij de clan uit is, ik vond het echt een superleuk team en we hadden altijd veel lol, ondanks mijn chagrijnige buien. Heel erg jammer dat het zo is afgelopen, toch kan ik de beslissing van Locustgod wel begrijpen. kS was zeker de beste clan die ik heb gehad met alle spellen die ik heb gedaan. :)

18. Misschien snap je het niet, maar onze clan was niet zomaar een groep spelers. We waren een vrienden groep, een 4e "vriend" erbij zoeken lukt niet zomaar.

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook serieus droevig om Rbert, vooral gisteravond toen ik zag dat hij qG I MarXmaN heette en het dus echt definitief was had ik een aardige brok in m'n keel.

Het was inderdaad een groep van 4 vrienden. We gamen voor elkaar en wilden samen gewoon zo goed mogelijk worden. Feit is dat als er 1e zou stoppen het over was, dat was vooraf al aangegeven en dat heb ik ook bij het eerste gesprek met Wolter gezegd. Je kunt je vast nog wel herrineren wat er gezegd is toen we met z'n 4en aan het praten waren op het moment dat ik jou over hield om in de clan te blijven.

Wat gebeurd is, is gebeurd en we zien wel even wat er in de toekomst gebeurd.

20. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ga met Namedwarrior praten hij is een beetje boos dat ik Ic3 had ge-joined:'-(

Deel Deze Pagina