1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat ik telkens slechter ga denk over Smartiez. en dus zonderdat ik het weet ook over heel qG. Ik ga het bij jullie tog ook niet vol spammen met kut plaatjes als het slecht gaat ofzo.

Ga lekker plaatjes posten in the Green mile. (die topic met al die getallen) denk dat ze bij de 2000 zijn.

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  2. CoNcEpT

CoNcEpT Guest

Tis gewoon zonde...

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah mercenary sommige mensen... wat doe je eraan?

4. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GROOT GEVECHT OP DE GAMEPLAY DAT DOEN WE :cool: Nee maar ik zat zo met Named te praten en hij klonk als een Sagerijnige Bejaard. Vroeger zat ik altijd met hem te praten en toen klonk hij gewoon vrolijk maar Het is niet anders. Iedereen maakt Beslisingen waar een of andere persoon tegen is.

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lolz me liefie vind het vast niet tof als ik naar zoiets als de gameply ga xD

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Fuck it, ik heb niks te maken met Locustgod (MarXmaN), toen in mijn AK47 team er een stuk of 25 mensen verlieten ging ik toch ook niet lopen sippen? Het is een fucking spel? Neem nieuwe mensen aan en ga door met je clan.. En daarbij, toen Rbert verliet was het toch ook zijn keuze? Rbert kwam alleen terug naar jullie, Locustgod joinde ons.

En M3RC3NARY je denkt er maar een eind op los, als je maar waar het verschil ligt in feiten en fantasie met alle verhalen die over mij of qG rondgaan.

Damn zie eens een keer ergens de lol van in.

7. Named en ik gaan waarschijnlijk samen met piepstem en baraka meedoen aan het GoW 3.0, als 3Kings geen zin heeft om met ons mee te doen tenminste. Gewoon voor de fun :)

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

that's the spirit..!

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kings doet zoizo mee aan 3.0 (min of meer omdat hij van mij moet:p)

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zie jij mensen zeggen van wel Smartiez? Voor de rest vul ik zelf wel in hoe ik wat aanpak en heb ik je hulp daar niet bij nodig. Je kent me niet, je weet niet hoe de onderlinge verhoudingen zijn/waren.

Bij jou is het inderdaad makkelijk, iemand weg? Neem je weer 2 mensen erbij, fockt jou het. Ik zit anders in elkaar. Accepteer dat en hou alsjeblieft je 'goede raad' bij je.

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    @ SmartieZ: Ik heb het niet over de verhalen rond qG en al die andere dingen. Ik heb het over jou reacties op sommige onderwerpen/gesprekken.

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oeh dat ik 2 plaatjes post? Iedereen doet hier net alsof het het einde van de wereld is hiero. 3Kings heeft nu ídd een onverwachtse klap in z'n gezicht nu Locust weg is. Iets wat hij niet 1,2,3 verwacht had, en natuurlijk is dat kut. Maar aan de andere hand, er zijn nog zo'n 8.999.981 andere XBOXLIVE gamers die hij kan vragen, hij heeft binnen een paar dagen zijn team weer op orde (mits hij dat zelf wil natuurlijk).

13. scuderiaf1

scuderiaf1 Guest

Sjees Three Kings jij blijft met iedereen ruzie maken he! Meschien moet je het is bij je zelf gaan zoeken dan de hele tijd iedereen de schuld gaan geven van alles en nog wat. smartie post wat je wil ouwe ! Three Kings is een vies ventje die denkt dat ie het overal voor het zeggen heeft. Lekker voor je dat locustgod weg is! hahahahaha

/Mod Gedraag je even wil je? Op stokers en ruziezoekers zitten we hier niet te wachten.

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je er een maand over om een bericht te posten, zet je hem nog vol onwaarheden en spelfouten....
    Waar zie jij overigens ruzie? Smartiez en ik zijn op het moment niet wat je zegt vrienden, maar vind dat we ons beiden netjes houden.

Respecteer je laatste post overigens wel Smartie, van jouw kant af gezien heb je gelijk. Maar zoals ik in m'n vorige post al aangaf ligt het wat gevoeliger. Tuurlijk zijn er nog 9miljoen andere gamers, maar je weet zelf dat het lastig is om die ene gamer te vinden. Kom op, jullie hebben zo'n 20 mensen uitgeprobeerd en uiteindelijk iedereen eruit getrapt om vervolgens Locustgod te nemen.

Ik heb ook lang met 3 spelers gezeten en het heeft veel vrije tijd en moeite gekost om deze 4 spelers bij elkaar en tevreden te houden. Je weet zelf dat het veel tijd kost en ik weet niet of ik het nog een keer op wil brengen.

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oh en daarbij, wen maar aan het idee dat over zo'n beetje iedereen op dit forum dingen achter je rug om gaan, ook van mensen die je niet verwacht dat ze het doen en mensen die dicht bij je staan. Dit is al zo vanaf het moment dat mensen bestaan, dus waarom niet op Xbox Live? The Flame comes with The Game!

Maar dat snap ik ook wel 3Kings, ik zeg alleen dat die mensen hier monsterlijk snel op hun teentjes getrapt zijn. Mensen die zich er niet mee horen te bemoeien, bemoeien zich ermee. Mensen praten over dingen die nooit gebeurd zijn (qG + €€€€€ doneren aan spelers .. WTF!), en praten over dingen die nooit gezegt zijn. Vervolgens zeg ik dat mensen eens wakker moeten worden en realiseren dat het maar een speler is. Wél een speler die je al lang kent, waar je lang mee bevriend bent en waar je graag nog langer mee verder wilde gaan, ook daar heb ik respect voor.

Daarbij Kings, ik heb kS altijd gerespecteerd, al vanaf het moment dat jullie professioneler ingesteld werden, je een hoge rank op GB kreeg en de hele namechange te pas kwam. Maar als Locust op eigen houtje bepaald om weg te gaan, en wij hem aannemen (niet eens ik notabene, ik heb er 0,0% mee te maken) en ik wordt daarop afgestraft, maakt dat mijn dag natuurlijk ook niet vrolijker.

16. scuderiaf1

scuderiaf1 Guest

W0000000000t wat een snelle reactie !!! Je weet toch, JA toch... ik ben een Slakje met posten.
    Onwaarheden..... tuurlijk zou ik ook ontkennen, als ik zo een lowlife gozer als jouw was! Zei toch dat je een vies ventje was! DUH !!!!!!!!
    Spelfouten...... SO FUCKING WHAT ! Ga ik nu eerder dood ?

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2007
  17. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Lees na wat ik gezegd allemaal gezegd/verteld heb over de situatie Smartiez. Zie je een beschuldigende vinger? Die is er duidelijk niet omdat ik daar niets mee opschiet. Ik straf je niet af kerel.

Het enige dat je ziet is een clanleider die teleurgesteld is in de keuze van een member. Alles wat daarom heen als domino-effect gebeurd valt daarop terug te halen.

Even ter toevoeging moet ik erbij zeggen dat jij inderdaad alle klappen vangt van mensen die tegen qG zijn. Maar je wist dat van tevoren, jij vertegenwoordigt hun op de forums. Ze kunnen moeilijk Experienz of Maj1n aanspreken. Maar aan de andere kant geniet je ook het respect en aanzien wat je clan met hun prestaties verdiend. De 2 kanten van de munt..

Edit; grappig scuderiaf1, of je kent mij persoonlijk of je hebt mijn adres van Locustgod (wolter) gekregen. Welke is het?

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nog geen maand geregistreerd en je enige drie berichten op 't forum zijn van een niveau om van te huilen. Doe normaal of zoek een ander forum.

19. scuderiaf1

scuderiaf1 Guest

Zie je het nog niet door me text omg ! Denk is na man !

20. scuderiaf1

scuderiaf1 Guest

Ban me dan mongool ! Three Kings is de aanleiding dat ik op dit ubergaar forum zit !

Deel Deze Pagina