yup, daarom speel ik geen een game meer sirieus, ik weet wel wie er de meeste lol heeft tijdens het gamen ;-)
Ik ken de helft van mijn members niet in het dagelijks leven inderdaad, daarnaast moet je begrjipen dat deze topics enkel en alleen over het GoW gaan, wat toevallig ook het kleinste team is in qG. Members van CoD2 en CoD3 heb ik zelf persoonlijk aangenomen, ik ken ze door en door, stuk voor stuk, allemaal al langer dan een jaar en de helft ook buiten xbox live om. Betreffende Gears of War moet ik alles aan EXp3R1EnZ overlaten, hij is teamleider en hij beslist wie er joinen of gekickt worden. EXp3r1EnZ ken ik goed, Ar1d1Ty begin ik steeds beter te kennen, en de andere 2 hoop ik in de toekomst beter te leren kennen.
Nee, technisch gezien interesseer ik me pas in een member als hij zich in de rest interesseert. Mensen als Ar1d1Ty, Maj1nGoKu en EXp3r1EnZ hebben zich al bewezen, hopenlijk kan MarXmaN nu zijn ding doen. Voor alle andere 21 mensen die EXp3r1EnZ heeeft aangenomen / gekicked heeft heb ik verder helemaal niks mee te maken. Ik interesseer me pas in iemand als ik weet dat het de moeite waart is, ik kan niet anders aangezien ik me anders in 60 mensen moeten verdiepen (ja zoveel mensen gaan er om binnen qG ja.)
Oeh dat heb je toevallig helemaal mis, ik ken mijn deel van de clan nu zo'n 1,5 jaar, en het draait mij niet meer alleen om het gamen, clanmeetings en uitstapjes hebben bijv ook altijd in de planning gestaan. Als je een harde clan op wilt zetten zul je niet 'fun' in je hoofd kunnen houden. Mensen die mij niet aanstonden kick ik in 3 secondes, ik weet waar ik op aankan met mijn vaste team (CoD2, CoD3, TW), het Gears of War team is allemaal nieuw, allemaal nieuwe members. Misschien is het ook iemand opgevallen dat we mensen recruiten en kicken alsof het niks is, dit simpelweg omdat we een topteam willen vormen. Mensen als DucK, Priest of RiP zaten erin om te kijken of ze het konden trekken, en dat werkte kennelijk niet. Mensen als Ar1, EXp en Maj1n trekken het duidelijk wel, en je kunt de band tussen het team zien groeien.
Als je zo'n quote maakt, ben dan wat duidelijker. Om mensen die ons team voor 2 weken joinen en dan weggaan kan ik geen emotie ophoesten, maar op het moment dat iemand die al langer in de clan zit en ik goed ken vertrekt, zit dat bij mij ook als een prop in mijn keel.
Klik om te vergroten...