1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    U vraagt wij draaien, en van 't zelfde kerel ;)

2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Geen beschuldigende vinger nee, ik zeg ook niet dat je die een hebt, ik zeg gewoon dat die er überhaubt niet hoeft te zijn. Daarbij heb je ook gelijk met de 2 kanten van de munt, maar zolang mensen daarbij zich maar aan de waarheid houden. Ik kan er simpelweg niet tegen dat mensen sommige dingen té sirieus nemen, dingen die nooit gebeurt zijn wel in de geschiedenis terecht komen en van dat soort dingen.
    Ik snap je gevoel van je verlies ook, maar mijn uitval was meer gericht naar alle mensen die zo 'gefrustreerd' aan het posten waren.

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    ;) truste

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn waarschijnlijk ex-leden, aangezien ik niemand weet die zoiets zou zeggen. En mensen die er alleen in zitten vanwege onze sponsors vallen toch een keer door de mand. 1 iemand waarvan ik zeker weet dat hij erin zat vanwege de sponsors was DUCK. Alle leden die er nu in zitten gaan voor de fun EN winnen, maar alleen voor geld gaan ze niet, anders mag jij mij zeggen wie.

Het kan hem wel wat schelen, althans als er iemand weg gaat die hij inmiddels goed kent. Zo heb ik destijds eVo gestopt omdat Just1ce wegging, m'n beste Live vriend (Gelukkig zitten we nu weer bij elkaar :). @Just1ce: Homies 4 Life! :cool:), maar gaf ik er vrij weinig om om mensen te kicken als DL Devil en anders tjappies.

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    8) Ik ben niet lief alleen tegen jou en mitch!

@M=Smartiez: Ik wil een plaatje plaatje ik wil een plaatje \o/ !

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

LOL Pine (ninja-kick op je oog)

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ Owner BB, ik weet ook de dingen die jij tegen EXp3r1EnZ zegt, over dat hij beter uit qG kan stappen, een eigen clan kan maken, dat hij onder zijn eigen naam moet gaan spelen, die dingen ;-)

Vertel mij nou nog eens Owner wat ik precies om jouw posts moet geven?

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor jou mannier van reageren serieus zo kan het ook *)

Goed het moge duidelijk zijn dat ik verder niet meer ga reageren vanwege neutrale positie. no hard feelings to all sommige mensen denken en doen anders dat maakt het leven zo interessant. (om er maar weer even een vage zin tegenaan te gooien)

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  10. Even over dat clanmembers SmartieZ beledigen achter z'n rug om.. Dat zijn niet alleen ex-members maar zeker ook actieve qG members. Ik zal geen namen noemen alhoewel die niet moeilijk zelf te bedenken zijn:lol:

Edit: Vet man, ik zie net dat GoW 3.0 toernooi zn eigen subforum heeft gekregen!

2e Edit: Kijk ik nou kk scheel of is ie nu al weg..

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2007
  11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    even offtopic:

Zien jullie wat ik zie boven Live & Gaming Clan Forum ;)

12. Ja moet je nu nog 1x kijken

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het, hij is er mee bezig.

14. Het toernooi gaat dus niet meer via de 360gaming site?

Ojoo de subforum staat er weer bij (DIK NUTTELOZE SLOW-CHAT)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2007
  15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik vertel wel hoe alles zit als het forum er daadwerkelijk is.

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    jaah we zijn er zo blij mee :D:D echt top geregeld van xbw.!

Nog ff ontopic kS = is opzicht ook wel een vette naam :)

17. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WoW en jij leest niks en jij weet niks .. als ik alleenal verlaag tot Smartie en mij .. wij kenne elkaar 1.5jaar hij weet waar ik woon ik ben al 2 keer bij hem thuis geweest! ( kunne alle clanmembers van andere clans die geen familie zjn niet zegge ) ook durf ik te wedden dat onze telefoon koste van elkaar bij elkaar heel hoog is doordat we zo goedcontact hebben .. alleen daarom klopt dit HELEMAAAAAL NIET ..

[ edit ] owja als jeer niks van afweet .. bespaar me dan de moeite om het uit te leggen .. vraag dan maar op msn ..

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  18. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ Owner je mag denken wat je wilt, zeggen wat je wilt, ik geef er verder niet veel om. Je mag van mij de wijsneus uithangen wat je wilt, ik geef er niks om. Maar kom niet praten over hoe ik mijn clan moet regelen, ik heb er tenslotte meer ervaring in dan jij en desondanks beide clans anders ge-aard zijn, zijn er in beide clan situaties waarbij je weer even moet opkrabbelen en door moet gaan.

@ Rbert, ben ik even blij dat ik dat net zo hard over bijna iedereen op dit forum kan zeggen. En nee niet alleen over dit forum maar gewoon in 'het leven', roddelen is menselijk, gaan jaarlijks honderden miljoenen euro's in om, dus waarom dan over XBOXLIVE dan niet.
    En noem AUB wel namen, kunnen we gelijk checken of er de waarheid gesproken wordt :)

Tjappie

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @smartiez ik denk en zeg vrij weinig op het moment en vanaf heden boeien andere clans waar ik niks om geef mij niets. Clans waarmee ik bevriend ben echter nog wel natuurlijk. nhf

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oppasen Owner, Pine-Style Ninjakick op je oog dalijk denk..

Tjappie

Deel Deze Pagina