Weet je hoe vet die spaties in de naam zijn, serieus. aR x R b e r t aR x 3 K i n g s aR x N a m e d Moet zeggen dat ik die nog best vet vind.
[X][p][L]osive Gaming XpL 3Kings XpL Named XpL Rbert Gaming 4 Perfection oG4Po 3Kings oG4Po Named oG4Po Rbert Side by Side IXI Rbert IXI Named IXI 3Kings
I x I (x is een keerteken, amerikaan gezegt is dat by). De I staat voor een mens of een lichaam. Een ZIJDE.. Side x Side = I x I = IXI
Kwestie van 10 seconde nadenken, kan eeuwen doorgaan.. The Ninja Turtles TnT 3Kings TnT Rbert TnT Named Vizionized Viz1oN 3Kings Viz1oN Rbert Viz1oN Named
Tactical Syndicate tS x R b e r t tS x 3 K i n g z tS x N a m e d Team Obliteration oo 3Kings oo Named oo Rbert EFz | Effectz 3Kings EFz 3KingSs EFz 3KingZ EFz
Vind een wat langere clantag bij ons wel oke staan. Juist omdat we vrij korte namen hebben. Vizionized Viz1oN 3Kings Viz1oN Rbert Viz1oN Named Vind die bijvoorbeeld wel oke.. Ow trouwens, ik heb jullie even gerepord bij een admin. Jullie spammen in m'n topic
Gaming 4 Perfection oG4Po 3Kings oG4Po Named oG4Po Rbert http://gearsofwar.xbox360.gamebattles.com/stats/32060 GOED VERZONNEN SMARTIEZ!
Ik heb jou aangegeven, je dubbelpost. lNl - lock N load S3D - Special 3dition OpTic - Optic Gaming iMF - iMMorTaL Fighters
Oh daar heb ik hem niet vandaan hoor Rbert, het was een klein team op COD2. Daar heb ik de meeste vandaan eigenlijk, allemaal clans die binnen 2 dagen weer kapot gingen.
Komt die met zoveel dikke clannamen en dan noemt die z'n eigen clan Quality Gaming Maar idd dope dat je helpt Smartiez, vond: Gaming 4 Perfection oG4Po 3Kings oG4Po Named oG4Po Rbert wel dik...
Tjsa, je kunt natuurlijk ook gewoon kS houden .. Daarbij ookal bestaat G4P al op de USA ladder, niet twijfelen als je hem vet vind gewoon pakken. Die USA clans vallen met bosjes om die hebben elke 2 weken een nieuwe naam. Dat was op CoD2 al zo..
Zei ik ook, omdat je dan je reputatie meeneemt. Zo'n slechte rep hadden/hebben we niet. Maarja dat willen Named en Rbert niet.
Oh en het feit dat ik qG gekozen heb heeft niet als reden dat ik een naam mooi vind, hij moet ook in de smaak vallen bij bepaalde 'anderen'. Sponsor weigerde namelijk omdat hij AK47pro teveel vond associƫren met geweld. qG is op geen enkele manier geweldadig lijkt me. I vQ I SmartieZ dat zou het eigenlijk geworden zijn, Vicious Qualities.