Arjan is me maatje Even offtopic: Me broertje heeft net gewoon 3-0 van BG verloren... Weet je zeker dat wij daar ook tegen gespeeld hebben Rbert? Ze kwamen me niet bekend voor ofzo.
Ja die gasten, en ik weet zeker dat we daar heel diiiiiiiik van hebben gewonnen, misschien deed je niet mee kings.
Had je geen pm terug gehad ofzo? Beetje lomp als ik hem een pm ga sturen met: Hey verander 010smartie eens naar Smartiez!
Wie koopt er voor mij microsoft points zodat ik m'n naam kan veranderen? Als je dat doet dan zet ik je naam met ownt erachter in mn motto
Serieus? Als het een grapje is dan is het een kutgrap , als het serieus is dan zou het wel ubervet zijn
Anders koop je Orcrist of Arjan gewoon om, om je naam te veranderen Ik hoop dat mijn naam veranderd kan worden, ik heb namelijk al een waarschuwing
ik ook, omdat ik 2x in een post kk gebruikte, en dan niet de volledige naam maar gewoon de afkorting. Fack it lees een keer dit topic door en je kunt 100 waarschuwingen uitdelen ..
Met zelfmedelijden kom je er niet We moeten niet gaan doen alsof de admins het alleen op qG gemunt hebben....