Nee, ik speel het dus niet, heb ook geen nick, en kan ook NIET spelen op een PC ^^ Ik deed het gewoon een keer bij hem, zo bedoel ik het
@ MERC3NARY: ga eens googlen met het woord userbar/userbars dan kom je zat programma's /trials tegen om zelf een userbar te maken Grtz
K heb nu Corel Paint shop pro XI en ik krijg vanavond een/Mod *knip*versie van Photo shop de nieuwste meende ik
Ik hoop voor je dat er iemand bij komt zitten die het programma kent, in je eentje er aan beginnen is vrijwel niet te doen.
Ik heb een originele versie van Creative Suit 2. Daar zit o.a. Photoshop, ImageReady, Illustrator, InDesign, GoLive en Designer in. Allemaal CS2 natuurlijk.
K zal alles rustig doorkijken heb op een site ook gezien hoe je hele mooie clanlogo's kan maken met Photoshop tutorial en dan moet het wel leukken K zal het tegen mn zwager zeggen kan hij em downloaden en branden op een DVDtje
Tenzij mensen dit topic nog open willen laten laat ik dit topic sluiten. kS is verleden tijd, kan niet echt meer ontopic praten dus.
is ook lekker maar, photoshop kan net nog iets meer! Joh een userbar, google en vind! Je hebt binnen echt 27,213 sec een userbar! http://ubanimator.com/ java app lach je je toch rot of niet? Fireworks of photoshop heb je hier niet voor nodig hoor. En CS2 is beter dan CS3 (neeee joh) de extended cs3 versie is iets lastiger om mee t werken maar zeker de moeite waard en 800x beter dan CS2. Is net of je zegt WIN95 is beter dan XP, fireworks werkt prima voor je website e.d. maar stopt al vrij snel in mogelijkheden ciao