1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mss niet maar tis wel waar dat hun 1 van de eerste Nederlanders waren... Uitgevonden? Nee zeker niet
     
  2. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is EnVy ZatoXe:thumbs:
     
  3. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil man, ik zou et echt niet meer weten...Wat ik nog wel weet is dat we zeker gewonnen hadden
     
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ongeveer ja..
    Gasten die tijdens Mei niks waren zijn nu heel sterk geworden en daar erg ik me nogal aan als ze me 1 keer killen. Helemaal blij. Ze zijn niet veel beter maar ik speel gewoon te weinig.

    Vind die Zatoxe trouwens wel stakkerig worden. In de tijd dat hij G o D oprichtte speelde ik foking veel met hem. Wilde hij dat slyden leren. Zegt die Sjap nu dat hij ermee begon_0/
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  5. Gimbly

    Gimbly Guest

    Rot op met je pG heeft het uitgevonden de Amerikanen en engelsen begonnen er als eerst mee dus.
     
  6. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0

    hmm... volgens mij is niemand blij als iemand jou killed... Je bent niet heilig ofzo hoor, niemand kijkt tegen je op. Voordat die slyde enz er was, was gow gewoon een spelletje waar je een beetje vreemd moest lopen en raak moest schieten... met dit slyden is t spel leuker geworden, en tjah, jammer dat sommige er nu geen reet van bakken
     
  7. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    NaNo denk je dat je bij de top van NL hoort ofzo? of in de buurt van de top 10 ofzo?
     
  8. Gimbly

    Gimbly Guest

    kwou net zeggen was je ooit goed dan.
     
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha wat een discussie over sliden

    Sliden bestond sinds begin Gears of War alleen niemand kon het toen nog goed controleren. Uiteindelijk zullen er spelers geweest zijn die er egt goed in werden. De eerste keer dat ik het zag was bij iemand die het non stop deed heel moeilijk dood ging maar ook zelf niet raak kon schieten.

    Dus waarschijnlijk een paar van die gasten die het deden om in leven te blijven hebben anderen gestimuleerd om het ook soms te gebruiken vooral als je zwaar gewond was.

    Dat was mijn stukje over sliden en ik heb geen hekel aan al die nieuwe spelers die gekomen zijn. Gelukkig maar anders al ik nu me disc erin zou doen zou er niemand meer spelen. Het feit dat toen ik nog beetje gears speelde en hun dachten dat ze heel goed waren en mij verder niet kende stimuleerde me juist vaak om tog me best te doen. Aangezien ik toen niet egt meer veel zin in Gears of War had waren dat wel degene waar ik weer beetje goed tegen begon te spelen.

    Ook ging het in Gears of War niet vaak om het raak schieten maar om het juiste timing voor ontwijken zodat je altijd een stap voor de tegenstander zat en dat is in meeste spellen zo maar bij gears vond ik het altijd iets meer omdat je vooral in het begin van die lekkere close combat shotty battles had.

    Ga maar lekker verder chatten ik ga eten

    qG Named aka NamedWarrior
     
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    jup fredi has spoken !

    verder denk ik nog steeds dat ik het sliden heb uit gevonden .. ik heb GoW praktisch nooit gedaan en weet ok nie wat sliden is ( heb wel idee ), maar als ik het heb uitgevonde kunne jullie nie ruzie make :) omdat ik altijd de waarheid spreek :) ( so i started sliding ! )
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jullie begrijpen me verkeerd..
    Zoiets probeer ik niet te zeggen
    Alleen dat het leuker een tijd geleden
    Niemand kijkt tegen me op en dat wil ik ook niet
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dan niet dat jij de eerste was.
     
  13. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ok over wat nano zei is nu wel ff klaar... iig, Als ik naar zo'n game als quake 4 kijk (zelf nooit echt gespeeld ofzo maargoed) dan zie je zo'n gast die non-stop aan t springen is toch? Het lijkt me dat niemand dat in t begin deed en dus ook door iemand verzonnen is... er zijn er nu toch meer die die stijl hebben overgenomen?
     
  14. Towel

    Towel Guest

    wat is sliden?
     
  15. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Towel,dat is iets waar IK mee begonnen ben toen ik nog GoW speelde:lol:
     
  16. On3ShoT

    On3ShoT Guest

  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Sliden is naar objecten toe sliden. Dit kan je gebruiken om sneller ergens te komen of om kogels te ontwijken en goede schiet positie komen omdat je in de slide een stuk sneller beweegt ook al is dit maar voor ongeveer 2-3 meter in game.
     
  18. Cander

    Cander Guest

    Jup en je had ook nog weapon- en curbstom slide. Dat deed ik echt overal en altijd hahaha. Weet nog dat ik altijd uit Thorax z'n lobby werd geboot: Jongeeeeee stop eens met glitchennnnnnn niet leuuuk. Net zoals die chainsaw jump op het begin :D Was ook zo vet.
     
  19. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    GoW + glitch is gay.. en cander dat kan nog steeds. op de chain jump na dan
     
  20. Cell

    Cell Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene die het sliden heeft ontwikkeld in Nederland was MicRoZ...
    En ik geloof dat dit vanuit Engeland kwam van toen de tijd Natural Supremacy..

    Smooth
     

Deel Deze Pagina